יש מי שלוקחות את הטרנדים החמים של עולם השיער למקומות שיקיים ומהממים, ויש מי שבעיקר מעוררות רחמים. או במילים אחרות, גם כשמעתיקים במבחן – צריך לדעת ממי.

 

גלים ארוכים עם פוני

 

ג'ואן סמולס: דוגמנית–העל הצעירה המתפקדת כסוג של יורשת לקמפבל נראית כמו אימג' של שלמות. הגלים רכים ועדינים ונופלים על כתפיה, והפוני מלא נוכחות אך לא מכביד מדי וגזור בא–סימטריות מושלמת.

 

נעמי קמפבל: סופר–מודל נצחית או לא, קמפבל פישלה בענק. הפוני מדובלל, עקום ושטוח מדי, ואילו הגלים נטולי ההשראה נראים עייפים ומוזנחים. התסרוקת כולה ממסגרת באופן בעייתי את פניה של הדיווה וגורמת לאחת הנשים היפות בתבל להיראות כמו עקרת בית נואשת.  

 

גל צידי

 

שאנל אימאן: הדוגמנית היפהפייה העניקה תוספת מדויקת ואלגנטית לאפ–דו, שבלעדיה היה קז'ואלי למדי. הגל הצידי מפוסל בנונשלנטיות ונופל ברכות בלי להיראות נוקשה מדי ויוצר לוק מלא גלאם נשי נוסטלגי.

 

מריון קוטיאר: הכוכבת הסופר–שיקית לא מפחדת להתנסות במראות לא שגרתיים, אף כי לא תמיד עושה זאת בהצלחה. הגל הצידי המבצבץ מהאפ–דו הנמוך שלה מנסה להיות חמוד, אבל הרושם שנוצר הוא בעיקר טיפשי וילדותי. מעין גחמה של רגע שלא הוקדשה לה שנייה נוספת (ומאוד נחוצה) של מחשבה.

 

כתר צמה

 

ג'ניפר מוריסון: הביצוע מושלם והבחירה בצמת "פיש–טייל" ולא בצמה קלועה רגילה מעניקה ללוק אדג'יות קלה במקום רומנטיות ילדותית. השוונצים שיוצאים ברישול מכוון מהצמה וגם השיער בקדמת הראש הופכים את המראה למגניב ופחות מחייב.

 

איימי רוסום: הצמה המעטרת את הראש אמורה להיות הפוקוס של תסרוקת כזו, ולכן ההחלטה להעביר את השיער כולו ב"טוסטר" ולהוסיף לו צמה קלועה היא תמוהה במקרה הטוב. התוצאה הסופית (והמאוד נפוחה) נראית כמו פרויקט אובר–שאפתני של מעצב שיער מתלמד שלא יודע מתי לעצור.

 

סירוק לצד אחד

 

רוני מארה: הגלים הרומנטיים בתסרוקתה של מארה היפה מבליטים את הזוהר והנפח של שערה. השפתיים האדומות והריסים המודגשים מוסיפים לתוצאה שמלאה בגלאם הוליוודי.

 

שרה היילנד: היילנד הלכה על לוק אדג'י שכלל עיניים מעושנות וז'קט רוקרי. אורך השיער והדירוג הקל מחמיאים, אבל הצבע שנע בין חרוך לשרוף נראה מרושל מדי ופוגם בפוטנציאל האורבני של התסרוקת.

___________________________________________________________________________________________________________

 

 

עוד במגזין GOstyle: