הדוגמנית הבריטית קארה דלווין התייחסה אמש לסכסוך במזרח התיכון בחשבון האינסטגרם והטוויטר שלה. בשעות הערב צייצה דלווין בחשבון הטוויטר שלה עם לינק לעמוד הקיקסטארטר של ארגון Dispatch: Hope in Gaza, וקראה לתרום כספים למטרת פעילותו של הארגון: נסיעה לעזה וטיפול בילדים שעברו טראומה מהלחימה במבצע "צוק איתן". עד כה אסף הארגון כ-2,941 פאונד מתוך 3,000 הפאונד שביקש לאסוף. הדד ליין לתרומות הוא בעוד 14 יום. דלווין לא הסתפקה בציוץ זה, וביקשה מקהל העוקבים שלה בטוויטר ובאינסטגרם (1.8 מיליון ו-6.5 מיליון עוקבים בהתאמה) לתרום לארגון נוסף, Hope & Play שאוסף כספים למען ילדים פלסטינים. כמו כן, איגדה דלווין את הציוצים בטוויטר לצילום מסך אחד והעלתה לחשבון האינסטגרם שלה.

 

>> הורידו כאן את האפליקציה החדשה של Xnet לאייפון או לאנדרואיד

 

מהר מאוד החלו עוקבים ישראלים ויהודים לתקוף את הדוגמנית בת ה-22. "עוד מטומטמת שחיה ת'חיים הטובים וחושבת שבעזה כולם מסכנים", כתב אחד הגולשים, וקרא "לכל הישראלים להחרים את קארה דלווינג" (כך במקור). גולשים אחרים ניסו לעשות הסברה ישראלית, וכתבו כי חמאס יורה לעבר אוכלוסיה אזרחית בישראל, ומפר פעם אחר פעם את הפסקות האש. גולשים פרו-פלסטינים נעמדו לצד דלווין בקריאתה לתרום לילדי עזה, והחלו מתווכחים עם המתנגדים. שעה לאחר מכן, החליטה דלווין לעבור לעמדה קצת פחות חד צדדית, והעלתה תצלום שרץ בחודש האחרון ברשתות החברתיות, ובו מצולמים שני ילדים, ישראלי חובש כיפה ופלסטיני עטוי כאפייה, מחובקים כשגבם למצלמה. דלווין הוסיפה את הכיתוב Praying for the children of the world - מתפללת עבור ילדי העולם, אמירה סתומה, שבוחרת לא לקחת צד.

 

עוד בערוץ האופנה

 

 

 

 

דלווין היא השם החזק ביותר בעולם הדוגמנות כיום. השבוע נודע כי היא מככבת על שער גיליון ספטמבר של ווג אמריקה, המצטרף לשער שלה בווג בריטניה - שני השערים החשובים של השנה. היא גם מהדוגמניות הבינלאומיות היחידות שהחליטו להתייחס למצב הלחימה בין ישראל לעזה. עד כה ראינו התייחסויות למצב מצד כוכבים כמו ריאן גוסלינג, ריהאנה, סלינה גומז ואחרים, אשר חטפו ביקורת ישראלית על התמיכה החד משמעית באוכלוסיה בעזה, או במקרה ההפוך של ג'ואן ריברס, שתמכה בפעולה הצבאית של ישראל בעזה. אלא שעד כה, מרבית אנשי תעשיית האופנה, ובהם כמובן דוגמניות, העדיפו שלא להסתבך בהצהרות פוליטיות בנוגע למצב בעזה. במקום זה, הם מעדיפים לשפוך על עצמם דלי קרח ולהעלות סרטון לקידום המודעות למחלת ה-ALS.