האובססיה של עולם האופנה עם נעורים כבר הפכה לקלישאה, אך בעת האחרונה נדמה כי גילאי העוסקים בתחום ירדו פלאים. רק בשנה החולפת נחשפנו להתלהבות מ"אושיות אופנה" שעוד לא למדו לדבר, כמו הנסיך ג'ורג' והתינוקת נורת' ווסט, שמדגמנת חיתול לצד פריטים של שאנל. אם עד עכשיו חשבנו שהקריירה שהשיקה הבלוגרית טאבי גבינזון בגיל 11 היא שיא שיהיה קשה מאוד לשבור, כעת יש יורש חדש לכתר המגיע אלינו באדיבות האינסטגרם והופך במהרה לסנסציית אופנה.

 

>> הורידו כאן את האפליקציה החדשה של Xnet לאייפון או לאנדרואיד

 

החודש פרסם האתר האפינגטון פוסט כתבה גדולה העוסקת כולה בהרגלי הקנייה של מר קורי, שם האינסטגרם של קורי נייבס, אשר בגיל תשע כבר אוחז ביותר מ-25 אלף עוקבים המחכים מדי יום לתמונותיו השיקיות. קורי, שבגילו הצעיר מוגדר כמנכ"ל והמייסד של חברת עוגיות שאותה הוא מנהל עם אמו מביתם בניו ג'רזי, מספר כי החל להתעניין באופנה בערך בגיל שבו אנחנו למדנו לקשור שרוכים – כשהיה בן חמש.

 

עוד בערוץ האופנה

 

בעוד שאר הילדים בני גילו נהנים עתה מהחופש הגדול ומתכוננים לחזרה אל התלבושת האחידה, קורי מסרב לנוח לרגע. בראיון הוא מגדיר את הסטייל שלו כ"אופנתי, שונה, בוסי, נחמד ואיכותי", מציין כי הוא חובב חליפות, מכנסיים וחולצות פשתן, משקפיים, מעילי ספורט ונעלי אוקספורד, ושהוא נהנה לרכוש את הפריטים שלו בעיקר בחנויות כמו זארה, ראלף לורן, חנויות יד שנייה, טופשופ ו-J.crew. "חליפה ושעון קלאסי – אם יש לך את זה, אתה מוכן לצאת לדרך", הסביר מר קורי כשנשאל מה כל בחור צריך במלתחה.

 

 

  

 

 

התמונות שמציגות את הסטייל של מר קורי באינסטגרם מבוימות היטב, מה שמעלה את החשד כי גם תפקידו כמנכ"ל חברת העוגיות הוא בעיקר תרגיל יחסי ציבור מתוחכם. עם זאת, נראה כי הוא מאמץ בשמחה את מראה איש העסקים המיניאטורי, עם חליפות מחויטות, משקפיים בסגנון היפסטרי ופוזות מסוגננות כמו הליכה ברחוב עם שקיות קניות, רביצה על כורסאות עור יוקרתיות וקריאת עיתונים. בחלק מהתמונות אף נעשית הקבלה בינו לבין גברים מפורסמים כמו נשיא ארצות הברית ברק אובמה או המוזיקאי פארל וויליאמס.

 

"אני מאמין שאיך שאתה נראה הוא המפתח להצלחה", הוא טוען בראיון, "אנשים קודם כל מסתכלים על הסטייל שלי ומנסים לבדוק מי מלביש אותי, אם זו אמא שלי, והיא תמיד עונה שיסתכלו על איך שהיא מתלבשת ויבינו שאני זה שצריך להלביש אותה".

 

 

 

 

 

מר קורי הצעיר אומנם מצהיר בגאווה כי הקים את עסק העוגיות שלו כי "רצה לקנות לאמו מכונית", אך עדיין יש משהו מעט מטריד בילד בן תשע המנהל חיי עסקים ואופנה הקורצים בעיקר לאנשים בשנות ה-30 לחייהם. מול כל הילדים שמבלים כעת עם חבריהם בחופשה או בבית הספר, נוצר דימוי של מבוגר קטן שילדותו כבר נשארה הרחק מאחור. מצד שני, נראה כי הוא עצמו מרוצה ביותר ממעמדו כ"נסיך הקטן", במסגרתו הוא חולש בגיל תשע על אימפריה שגם מבוגרים יכולים להתקנא בה.