במונחי כסף ויוקרה, אין נחשק יותר בתעשייה מלקטוף קמפיין לחברת קוסמטיקה וביוטי. המותגים הגדולים נהנים לגייס את השמות החזקים ביותר בשוק - חלקם מתהדרים בפרזנטורים קבועים שהופכים כמעט לשם נרדף למותג, אבל רובם אוהבים לעורר את השוק עם שינויים עונתיים מרגשים. אז מי מככבות ברשימת הפרזנטוריות והשגרירות החדשות והלוהטות ביותר של העונה?

 

המפתיעה: קייט אפטון לבובי בראון

 

נערת הביקיני העסיסית עשתה דרך ארוכה מימיה כנערת זוהר שובבה ועד שהפכה לבת בית מבורכת בתצוגות שקוטפת שערים למגזיני אופנה נחשקים דוגמת ווג. מותג הקוסמטיקה בובי בראון הכריז בחודש האחרון שהדוגמנית נבחרה לככב כפנים החדשות שלו. אפטון תחליף את הדוברת הסלבריטאית הראשונה אי-פעם של המותג, השחקנית קייטי הולמס. "נמשכתי לאפטון, לא רק משום שהיא יפה להפליא, אלא משום שהיא בריאה, בעלת עור נינוח, בעלת אנרגיה חיובית כל כך והיא אישה שיוצרת כללים משלה", הסבירה בראון.

  

הטרנדית: לופיטה ניונג'יו ללנקום

 

נדמה בחודשים האחרונים כולם רוצים חתיכה מלופיטה, אייקון האופנה הלוהט של הרגע, זוכת האוסקר על תפקידה ב"12 שנים של עבדות". לנקום היא חברת הקוסמטיקה הראשונה שקוטפת את השחקנית לתפקיד השגרירה החדשה של המותג. לופיטה אינה מחליפה את יתר הפנים הראויות של המותג, אלא מצטרפת אל השגרירות המכהנות ג'וליה רוברטס, קייט וינסלט, פנלופה קרוז ולילי קולינס, ותככב החל מהקיץ בקמפיינים של החברה. "היא מוכשרת וגם מחויבת, נאמנה ליופי האפריקאי שלה, ומגלה סקרנות גדולה ופתיחות בבחירות שהיא עושה בקריירה שלה", הצהירה מנכ"לית לנקום.

 

הישראליות: טהוניה רובל לרשת "אפריל"  (צילום: עדו לביא )
הישראליות: טהוניה רובל לרשת "אפריל" (צילום: עדו לביא )

הישראליות: טהוניה רובל לרשת "אפריל" וגל גדות ל"קרליין"

 

אחרי שבוע מוצלח במיוחד על מסלולי התצוגות של שבוע האופנה גינדי TLV, טהוניה רובל, הדוגמנית ויוצאת תכנית ריאליטי, מצטרפת לקמפיין החדש לרשת הבישום והקוסמטיקה "אפריל", לצד הפרזנטורית הוותיקה אסתי גינזבורג. אבל היא לא בהכרח הפרזנטורית המפתיעה ביותר בגזרת הביוטי הנוכחית בישראל: גל גדות מונתה לפני כמה חודשים לפרזנטורית של חברת הקוסמטיקה קרליין. מדובר בשיחוק מרשים בהחלט של חברת הקוסמטיקה שאספה לחיקה את אחת הנשים המדוברות ביותר בישראל, ובקרוב, כוכבת הסרט ''וונדר וומן'' גם בעולם.

  

לפעמים באמת היורשת: גאיה טרוסרדי לטרוסרדי

 

מוטב שהכל יישאר במשפחה. בעיקר אם לקרובות המשפחה שלך יש עור פנים כל כך מושלם ויופי עוצר נשימה. גאיה טרוסרדי, נכדתו של מייסד בית האופנה האיטלקי טרוסרדי ומי ששימשה עד לפני שנה כמעצבת הראשית של המותג, מובילה בפעם הראשונה מאז כניסתה לעסק המשפחתי את הקמפיין לבושם החדש שלו - "טרוסרדי מיי ניים". השתתפותה של גאיה בקמפיין ממשיכה למעשה את המגמה שנצפתה כבר לפני שנתיים, כשתומאסו טרוסרדי, גם הוא נצר למשפחה האריסטוקרטית, נבחר להוביל את הקמפיין לבושם Trussardi UOMO.

 

האיט גירלס: זואי סלדנה ללוריאל פריס וקירסטין דאנסט ללוריאל פרופרשיונל

 

השחקנית זואי סלדנה הצטרפה לנבחרת החלומות של לוריאל פריז (שעל שורותיה נמנות כבר ג'ניפר לופז, ג'וליאן מור, אווה ולנגוריה ובלייק לייבלי) כשגרירת המותג. לוריאל פרופשיונל מצידם סיפחו כדוברת איט גירל ושחקנית לא חדשה במיוחד, אבל תמיד פוטוגנית – קירסטין דאנסט הענוגה. דאנסט ידועה כאייקון שיק, אבל טוענת שהחיבור מושלם מבחינתה שכן המותג מקפיד על חדשנות ועדכניות שמתחברת לטרנדים ומגמות בעולם האופנה. דאנסט נבחרה לדוברת הבינלאומית הראשונה של לוריאל פרופסיונל ותוביל את ההשקות המרכזיות לשנת 2014.

 

האיט גירלס: קירסטין דאנסט ללוריאל פרופרשיונל (צילום: לוריאל פרופסיונל)
האיט גירלס: קירסטין דאנסט ללוריאל פרופרשיונל (צילום: לוריאל פרופסיונל)