בזמן שאצנים ישראלים, מקצועיים וחובבים, רצים את עצמם לדעת באימונים לקראת מרתון תל אביב, בחברת נייקי מתפנים לראשונה לעסוק דווקא באופנה. חברת הספורט שחרטה על דגלה את שיפור הביצועים הספורטיביים שלכם באמצעות טכנולוגיה מתקדמת והבנה מעמיקה של כל שריר ושריר בגופכם - ללא שום יומרה להכתיב אופנה או טרנדים מחוץ לחדרי הכושר ומסלולי הריצה - משחררת לעולם את האייר מקס החדשה והופכת אותה לבון-טון של פאשניסטות וטרנד-סטרים בארץ ובעולם.
עוד בערוץ האופנה
- המעצבת שני צימרמן: "מסחרי זו ממש לא מילה גסה"
- נועה תשבי: "אני מרגישה מצוין עם הגוף שלי. מי שלא מוצא חן בעיניו, שלא יסתכל"
- מבחן התוצאה: השוואת מחירים של נעלי ריצה
בכלל, בעת האחרונה עושה רושם שמובילי האופנה התאהבו בנעלי ספורט כחתימה אישית לכל סגנון לבוש – מחליפה מחויטת ועד שמלה מפוארת, עם חצאית וחולצה מכופתרת במראה ה"סקול גירל", או עם מכנסי ג'ינס וטי שירט במראה ה"קול גירל". במילים אחרות, תשכחו מעקבי סטילטו מעיקים, מעכשיו נעלי הספורט הנוחות שלכם הולכות עם כל דבר ולכל מקום.
בחברת נייקי הבינו שהם יושבים על מכרה זהב אופנתי והחליטו, לראשונה בהיסטוריה של החברה, להשיק ברעש גדול את האייר מקס החדשה, שהפכה זה מכבר לאייקון אופנה בפני עצמה. ההשקה המדוברת מלווה בפעילות מאסיבית מסביב לעולם, שמטרתה אחת: להציג את הנעליים האיקוניות, שמסתובבות לנו בין הרגליים בגרסה זו או אחרת כבר מסוף שנות ה-80, כפי שלא ראיתם אותן מעולם - כפריט אופנתי לוהט, שננעל על ידי דמויות עתירות סטייל ומכתיבות דעת קהל ברשתות החברתיות, בבלוגים ובסצנת האנדרגראונד.
"חזרתי עכשיו משבוע האופנה בלונדון ונדהמתי לראות את האייר מקס בכל מקום ועם כל דבר", מספרת נסטיה ליסנסקי, פאשניסטה ישראלית ומעצבת אופנה, שמתחזקת עמוד אינסטגרם עם אלפי עוקבים, שכל כולו מוקדש לבחירות הלבוש שלה. "כחסידה גדולה של סגנון אישי פורץ מוסכמות, מאוד שמחתי לגלות את הטרנד המתפשט שמשלב סניקרס עם הכול. במקרה הספציפי הזה, לא ברור אם המגמה נולדה על המסלול וירדה לרחוב או להיפך, אבל אין ספק שגם מעצבי העל וגם הפאשניסטים ברחבי העולם מסכימים שנוח זה השיק החדש".
ליסנסקי היא אחת מעשר האושיות האופנתיות שנבחרו על ידי נייקי להביא את בשורת האייר מקס החדשה אל קהל שוחרי האופנה בישראל. "שמחתי להיות חלק מפרויקט האופנה החדשני הזה של נייקי, שמשלב מותג ספורט מובהק עם עולם האופנה הרחב ממנו אני באה", היא אומרת. "גם העובדה שהפלטפורמה שנבחרה היא האינסטגרם, הרגישה לי כמו משהו טבעי. חיפשנו צעירים, יוצרים, בעלי אמירה אישית, גישה ייחודית וסטייל, חלקם בעלי קשר ישיר לעולם האופנה וחלקם פחות, אבל כולם מחזיקים באלפי עוקבים בניו מדיה. במסגרת פרויקט הצילומים שיצרנו במיוחד לרשת החברתית הפופולארית, נתנו למצולמים להיות הם עצמם - מבחירת הלוקיישן לצילומים ועד לבגדים שהם בחרו מארונם הפרטי".
הנבחרת שהורכבה לפרויקט כוללת עשר אושיות: עדי אולמנסקי, מוזיקאית ואושיית לילה; אלכס פיאטיגורסקי, מבעלי חנות הגלישה לייט ווייב; אסף גורן, אלוף הארץ בברייקדנס; נדב קרני, מוזיקאי; פיני סילוק, צלם; סער נווה, בלוגרית אופנה; שירן קידר, סטייליסטית; המוזיקאיות קרן אילן ואריאל פדהצור; אורי מאייר, רקדן היפ הופ; וכמובן, נסטיה ליסנסקי, שריכזה את הפרויקט ואף מככבת בצילומים בשלל אאוטפיטים שחתומים בנעלי הספורט-שיק החדשות.
אמש (שני) הוזמנו כל חברי הנבחרת שלקחו חלק בפרויקט, יחד עם שלל אושיות אופנה פעילות בתעשייה המקומית - מסטייליסטים ועד עיתונאי אופנה - לאירוע ההשקה של האייר מקס החדשה. באווירת סינדרלה, אל ההזמנה לאירוע התלווה תיק ובו נעל אחת מהדגם החדש, והמוזמנים התבקשו להגיע לאירוע על מנת למצוא את הנעל השנייה, תחת הכותרת Find Your Match. את תקרת המועדון החשוך שבו התקיים האירוע כיסו בלוני ענק, על כל אחד מהם הודפס שמו של המוזמן ובתוך הבלון נחה לה הנעל הנכספת. המוזמנים התבקשו לאתר את הבלון שלהם ולפוצץ אותו, כדי לקבל לידיהם את הנעל החסרה. מעכשיו גם אנשי הסטייל בישראל יוכלו להדגים לכם את הספורט-אלגנט החדש.