עכשיו זה רשמי: בר רפאלי היא הפרזנטורית החדשה של רשת האופנה הודיס, כפי שחשפנו ב-Xnet לפני מספר חודשים. אלא שקברניטי הודיס לא הסתפקו במחטף של הפרזנטורית של המתחרה הגדול שלהם, רשת פוקס, והבוקר (ראשון) הם מפרסמים לראשונה כי לצדה של הדוגמנית הישראלית המצליחה ביותר יככב בקמפיין רד אורבך, סולן להקת הבובות רד בנד והצלע השנייה במופע של רד ודביר בערוץ 2 (רשת).

 

"הבחירה בבר היתה טבעית, הדואטים שרד מבצע בתוכניתו עם אומנים שונים זכתה להצלחה עצומה, אך השילוב בין רד לרפאלי הולך להיות אחד הדואטים המוצלחים שראינו עד כה", אומר "אורן בר-גיל, סמנכ"ל השיווק של הודיס ומבעלי הרשת. "העדינות של בר והחוצפה של רד הם שילוב מוצלח המשקף את אופי המותג. רק רד אורבך יכול על בר רפאלי".

 

 

מהדקת את יחסיה העסקיים עם הקבוצה. בר רפאלי לקרולינה למקה (צילום: אייל נבו)
מהדקת את יחסיה העסקיים עם הקבוצה. בר רפאלי לקרולינה למקה (צילום: אייל נבו)

 

 

רק לפני שבועות ספורים התארחה רפאלי באולפן התוכנית "המופע של רד ודביר", וחשפה פן נוסף, קליל והומוריסטי יותר, באישיותה. הכימייה בין השניים ניכרה על המסך ונראה שכבר אז נבטו ניצני שיתוף הפעולה הנוכחי.

 

 

 

 

כפי שדיווחנו ב-Xnet, החבירה של רפאלי להודיס, היא שלב נוסף בהידוק היחסים העסקיים שלה עם הקבוצה הכוללת את הרשתות הודיס, טופ טן וקרולינה למקה, שעבורה היא משמשת כפרזנטורית מזה שלוש עונו, ולאחרונה אף דווח כי רפאלי רכשה חמישה אחוזים ממניות חברת המשקפיים.