מיקי הירש, פרסומאי ומעצב גרפי משטוטגרט בגרמניה, נהג במשך שנים להגיע לביקורי משפחתו בישראל, וניצל את זמן שהותו כאן לצילומי מודעות וקטלוגים לכמה מלקוחותיו. ביניהם היה המותג הגרמני YOU-4 לתיקי נסיעה, שנזקק למודעות וקטלוגים שנועדו לשוק האירופאי ולמגזינים גרמניים בלבד.
בארץ הוא היה חובר לידידו הפרסומאי יהודה אלעזר, שהפיק עבורו ביעילות רבה את כל הקמפיינים האלה – החל בארגון הדוגמנים, המכוניות, המטוסים, האביזרים, הסטייליסטיות והמאפרים, ובעיקר את כל התיאומים הנדרשים לצילום באתרים השונים.
הירש לא הביא איתו, כמקובל בקמפיינים רבים, סקיצות מפורטות לצילומים. הוא הציג רשימה של רעיונות, וכך נתן לי חופש אמנותי נרחב.
כל הצילומים למודעות היו צילומי אווירה, הם סיפרו סיפור ולא ניסו להראות את התיקים באופן מפורט. התיקים נכחו בתמונה תמיד כבדרך אגב. רק בקטלוגים, בכפולת עמודים אחת, צולמה כל קולקציית התיקים באופן טכני מפורט, ללא דוגמנים.
צילמתי במצלמת 35 מ"מ עם פילם שחור-לבן ושקופיות צבע. האתרים שנבחרו לצילומים היו ים המלח, מוזיאון חיל האוויר בחצרים, הבית הסקוטי ביפו ובית חרושת עזוב למסמרים ליד הסטודיו הישן שלי בהדר יוסף.
את מלאכת הסטיילינג ביצעו לסירוגין צופיה דקל ותמי פרנקל. בצילומים דגמנו דנה סטיניה, עופר רפאלי, סמדר קלצ'ינסקי, אלדד אמיר, גלית גוטמן, ירון פינק, מאיה רובין, ודוגמנים נוספים שאת שמותיהם אני לא מצליח לזכור בגילי המתקדם – כולם מצמרת עולם הדוגמנות של התקופה.
המשאית הגיעה עם הזריחה לסדום, ולהפתעתי הצבע שלה התאים במדויק לצבע התיק. היא נסעה על שביל עפר בעקבות דנה סטיניה, בעוד אני מצלם את המרדף ברצף גדול של תמונות בעזרת המנוע של מצלמת הניקון שלי.
בזמן שצילמתי סצנות אחרות בבית הסקוטי, מיקי וצופיה נסעו כדי למצוא אנשים לצילום שחקני השש-בש. הם חזרו עם שני הניצבים המבוגרים, שאותם גילו בבית קפה בשדרות ירושלים ביפו.