שבוע לאחר שנפרדה מבן זוגה בשנה האחרונה, איש העסקים חמי בראל, וימים ספורים לאחר שהקטינה שוב את גביעי הסיליקון שלה, השורדת נטלי דדון כבר מתכוננת לשלב הבא בחייה המקצועיים. ל-Xnet נודע כי בימים אלו שוקדת דדון על מותג בגדי ים חדש בעיצובה, תחת השם Nuty, אשר יושק לקראת עונת הרחצה הקרובה. בשיחה עם Xnet אישרה דדון את הפרטים: "המותג החדש יושק לקראת הקיץ, עם דגש על גזרות ובדים ייחודיים ויוקרתיים. זה לא הלייקרות הזולות שמסתובבות בשוק", מדגישה דדון. "כרגע אני בשלבי עבודה מתקדמים על הקולקציה, שתעניק טאץ' יוקרתי לתחום בגדי הים. אישה שתלבש בגד ים שלי תבלוט על החוף ועל שפת הבריכה".
דדון בת ה-29 התפרסמה בשנת 2008 כאשר השתתפה בתוכנית הריאליטי "הדוגמניות" בערוץ 10, אך את פריצתה הגדולה עשתה בשנה האחרונה, כשהשתתפה בתוכנית ריאליטי אחרת, "הישרדות VIP". אוסף בגדי הים שלבשה במסגרת התוכנית, הפכו לשיחת היום במדורי האופנה ומיקמו אותה כאחת הבחורות הלוהטות בסביבה.
הזיהוי המיידי של דדון עם בגד הים נוצר, אם כן, על האי בהישרדות, אבל רמזים לעתידה בתחום ניתן היה לראות עוד הרבה קודם, בתחילת דרכה באור הזרקורים, כשכיכבה חצי עירומה כאחת מה"בכיפיות" של ערוץ ביפ ובהמשך בתוכנית הבנות "מה שתגידי", וכמנחה של תוכנית האירוח "קומדי בר", גם היא באותו ערוץ. דדון, מצדה, לא נרתעה מהחיבור המיידי שהתקשורת עושה בינה לבין הביקיני, ואף הודתה כי היא מנהלת יחסי ניצול הדדיים עם לבוש החוף החושפני שהפך אותה לכוכבת. בראיונות קודמים אישרה כי הרגישה בנוח להסתובב בבגד ים, ואף השתמשה בו כקלף מיקוח - ציני ככל שיהיה - לזכות בזמן מסך ולהתפרסם. "יש אינספור בחורות מהממות שיש להן גוף והביקיני יושב עליהן מושלם, אבל הן לא שורדות כי אין להן ערך מוסף", צוטטה בעבר. "אם לא הייתי מעניינת והייתי עוד 'כוסית', כנראה שלא הייתי נשארת בתודעה".
לפני מספר חודשים ביקרנו בביתה של דדון ברמת גן, אותו חלקה אז עם בראל, וגילינו עשרות זוגות של בגדי ים בארון הבגדים שלה. "יש לי עשרות בגדי ים בארון, ואני נוהגת להפריד סטים ולערבב", סיפרה לנו. "הדבר הכי חשוב בבגד ים זה שהוא יישב עלייך טוב. את הבמה אני כבר אתן לו. מרוב הכמויות שיש לי, כבר הייתי צריכה לקבל חלחלה מבגדי ים, אבל אני לא מפסיקה לקנות". כעת, את תאוות השופינג של דדון בתחום בגדי הים ודאי תחליף חדוות העשייה. "תקופה ארוכה שאני מעוניינת להשתלב בתחום האופנה", היא אומרת היום, "שברתי את הראש עד שהבנתי שבגדי ים הם הדבר שהכי קרוב אליי ומזוהה איתי. הטיימינג מאוד חשוב. איך לא חשבתי על זה קודם?!".
השקת המותג היא צעד נוסף שעושה דדון בדרך להפיכתה לאייקון אופנה מקומי. השינוי שעברה המלתחה של דדון בחודשים האחרונים, רבות בעזרת הסטייליסט שלה, עידן לרוס, מיקם אותה כפאשניסטה מקומית וכאחת המתלבשות הטובות בישראל. הבחירה להשיק קו בגדי ים יאפשר לה לחזק את מעמדה בתעשייה ולמנף את השם שעשתה לעצמה לכסף.
מהלכים דומים נעשו בעבר בהצלחה על ידי הדוגמנית בר רפאלי, שעיצבה בשנת 2009 דגם של בגד ים במהדורה מוגבלת למותג הארלי, והזמרת ג'רי האליוול (ספייס גירל לשעבר), שיצרה לפני כשנתיים קולקציית בגדי ים לחברת האופנה Next. בשנת 2005 השיקה גם הדוגמנית והשחקנית הבריטית אליזבת הארלי מותג בגדי ים מצליח, שעבורו היא גם מדגמנת עד היום. לפני כשנה עיצבה גם הדוגמנית הלוהטת קייט אפטון, נערת הפוסטר של ספורט'ס אילוסטרייטד, קו בגדי ים במהדורה מוגבלת למותג הנודע Beach Bunny, שעבורו היא מדגמנת. קרוב לוודאי שהקולקציה של דדון תספק לא מעט כותרות ועניין בשוק המקומי. אם לא במדורי האופנה, אז מן הסתם, אל מול הגלים של הים.