מותג האיפור M.A.C משיק קולקציית איפור במהדורה מוגבלת בהשראתה של מרילין מונרו שהשנה צויינו 50 שנה למותה.

 

>> בואו להיות חברים של Xnet בפייסבוק

 

הקולקציה כוללת שפתונים בגוונים אדומים, גלוס נוצץ, מסקרה שחורה ודרמטית, ריסים מלאכותיים, צלליות בגוונים מתכתיים נוצצים עם נגיעות יהלומים, לקים שנועדו להיות חבריה הטובים ביותר של האישה ופודרה המעלה זיכרונות של מרילין המוקפדת תמיד. התמונות על גבי אריזות המוצרים לקוחות מסדרת הצילומים המפורסמת The Black Sitting של הצלם הנודע מילטון גרין.

 

המוח הקריאטיבי מאחורי הקולקציה הוא גרגורי ארלט, המאפר הראשי מטעם M.A.C על השטיח האדום. ארלט שוחח איתנו בבלעדיות על ההשראות שלו לליין המרהיב.

 

כיצד החלטת אילו מוצרים וצבעים לכלול בקולקציה? ומהו תהליך העבודה מול צוות פיתוח המוצר ב־M.A.C?

"אני אחראי על איפור לשטיח האדום כמעט 15 שנים. אני תמיד מנסה להיות יצירתי, בעיקר כשזה נוגע ליצירת צבעי שפתיים לכוכבות שאני עובד עִמן. מאחר שכל כך הרבה נשים אומרות שקשה להן למצוא את הגוון האדום המושלם עבורן, לרוב אני פשוט מערבב כמה צבעים יחדיו כדי לקבל הגוון הרצוי.

 

"יש לי קשר נהדר עם צוות פיתוח המוצרים, והם היו מאוד מסוקרנים לגבי גוני האדום השונים שערבבתי עבור לקוחותיי. היה זה רק טבעי שהם יפנו אליי בשביל לפתח כמה גוונים אדומים מודרניים עבור הקולקציה האייקונית הזו. ישבתי בבית, כמו כימאי משוגע, ופשוט רקחתי כל מיני אדומים שונים ומשונים בעזרת הפיגמנטים ש־M.A.C סיפקו לי. זה היה תהליך נהדר. שלחתי להם כמה מהיצירות שלי, והם אהבו במיוחד שלושה גוני אדום".

 

מהו המראה המאפיין את מרילין מונרו בעיניך? ומה הפך את הלוק שלה לאייקוני?

"כשמסתכלים על תמונות של מרילין, מבחינים מיד בגבות המקושתות והמושלמות שלה, בקו הריסים המודגש וכמובן בשפתיים. היא נהגה לאפר את העפעפיים בגוונים בהירים והעניקה להם קונטרה בעזרת האייליינר החתולי הנצחי. זה שורטט מאמצע העפעף כלפי חוץ, מה שגרם לעיניה להיראות ישנוניות וסקסיות.

 

"עוד פיצ'ר שמאוד מזוהה עִמה הוא השפתיים האדומות, שצוירו בצורת קשת חושנית. היא הפכה לאייקון מפני שהלוק שלה היה התגלמות הנשיות".

 

כיצד לדעתך השפיעה מרילין על הדרך שבה נשים מתאפרות היום?

"היא הייתה מכתיבת טרנדים ממדרגה ראשונה. בימים ההם לשחקניות היה לוק מודגש וקשוח יותר. תחשבו על ג'ואן קרופורד, בטי דיוויס ומרלן דיטריך לדוגמה. באיפור של מרילין הייתה רכות שלא ראית בשום מקום אחר בשנות ה־50 המוקדמות. ההשפעה שלה ניכרת בשחקניות מאז, מגרייס קלי ועד סקרלט ג'והנסון".

 

אתה חושב שניתן לתרגם את האיפור של מרילין למראות ביוטי של סלבס בימינו?

"ללא שום ספק. המון שחקניות אוהבות את הזוהר של הוליווד הישנה ובוחרות בלוק של עיניים רכות ושפתיים אדומות ושיקיות. הלוק הקלאסי והאייקוני הזה אף פעם לא יוצא מהאופנה".

 

הקולקציה הזו מאוד זוהרת, בעיקר צבעי השפתיים האדומים הבוהקים. האם אלו גוונים שיכולים להתאים לדעתך ליומיום?

"בהחלט כן. אם את רוצה להפגין נוכחות עם גוון נועז, אבל נרתעת מלמרוח את כל השפתיים באדום, את יכולה פשוט להכתים אותן בנגיעה מהגוון. יש גם גוון ניטרלי מקסים שנקרא Pure Zen ומתאים ליומיום, ואפשר לצוות אותו לגלוס הנוצץ מהקולקציה, ליצירת מראה זוהר ותלת־מימדי יותר".

 

מהם המוצרים האהובים עליך בקולקציה?

"מלבד השפתונים, אני משוגע על גוני הסמקים, משום שהם באמת נותנים לעור ורדרדות טבעית ובריאה. אני גם מאוד אוהב את האייליינר, כי כל כך קל להשתמש בו".

 

 

1. סומק: 129 שקל; 2. שפתון: 99 שקל; 3. גלוס נוצץ: 119 שקל
1. סומק: 129 שקל; 2. שפתון: 99 שקל; 3. גלוס נוצץ: 119 שקל

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

עוד במגזין GOstyle :