גם אתם בוודאי לא הצלחתם להתחמק בשבוע האחרון מהתמונות הסקסיות של קמרון דיאז. "קמרון דיאז סקסית גם בגיל 40", זעקה הכותרת הענקית ב"אסקוויר", ואם זו לא הייתה צעקה מספיק ברורה אז התמונה של דיאז לבושה במעט בגדי עור והרבה פוטושופ בוודאי כבר עשתה את העבודה.

 

אבל למרות ששלל עיתוני העולם - באמת, לא היה עיתון שלא העלה ידיעה על התמונות הכמעט שערורייתיות הללו - חגגו את הסקסיות המתפרצת של דיאז, כמעט כולם שכחו לבדוק מי אחראי על המסיבה. ונכון, אנחנו ההיה הראשונים להודות, קמרון דיאז פותחת רגליים בבגדים מינימליים היא בהחלט הסחת דעת ראויה, אבל אל תטעו בעובדות: זוהי לא, כפי שניסו לצייר זאת, חגיגת הסקסיות המתפרצת של אישה בעשור החמישי לחייה.

 

השער שהסעיר את העולם. קמרון דיאז על שער ''אסקוויר''
השער שהסעיר את העולם. קמרון דיאז על שער ''אסקוויר''

 

 

זו שירת הברבור, ההזדמנות האחרונה בהחלט, ניסיון כמעט נואש - בעצם, למה כמעט - להשאיר את קמרון דיאז בהוליווד, רגע לפני שהיא מסולקת משם לעולם שכולו סרטים סוג ז' והופעות כוכב אורח ב"רחוב סומסום". מאחורי החזות הלוהטת והחדשה יש מספרים עגומים במיוחד, שמספרים את הצד העצוב מאוד של הראיון הסקסי שהרעיד את העולם.

 

סקסית עם פה גדול 

 

בגלל שיש לנו הרגשה חדה שאתם די סגורים על מי זו קמרון דיאז, בואו נחסוך מכולנו את הביוגרפיה המעיקה, ונקפוץ ישר ל-1994, אז התגלתה בסרט "המסכה" עם ג'ים קארי, שהפך ברבות השנים לסרט קאלט של ממש, אבל גם בזמן אמת היה להיט היסטרי. אחר כך באו "החתונה של החבר שלי" ו"כולם משתגעים על מרי", וארבע שנים אחרי שפרצה, קמרון דיאז הייתה כוכבת על של ממש. וסקסית, כמובן.

 

 

הייתה משהו שונה לגמרי. קמרון דיאז בימיה ב''מסכה'' (צילום: gettyimages)
הייתה משהו שונה לגמרי. קמרון דיאז בימיה ב''מסכה'' (צילום: gettyimages)

 

למעשה, אם חייתם בשנות ה-90, גם אתם זוכרים את הרגע שבו קמרון דיאז הפכה למרענן הרשמי של העשור. אחרי כוכבות מתוקות עד כדי הרעלת סוכר, שגם אם ממש תנסה לא תצליח לתפוס אותן באיזו שערורייה עסיסית דוגמת ג'וליה רוברטס, מג ריאן ואחריהן גם רית' ווית'רספון ודרו ברימור שיישרו קו עם הנורמה, דיאז הייתה משהו אחר. היא דיברה על סקס בראיונות ("אני לא מבינה את כל העניין של פור-פליי. אני תמיד במצב רוח, רק תבואו"), אמרה את הציטוט המפורסם ש"הדבר היחיד שאני מוכנה לעלות בשבילו על מטוס ולטוס כמה שצריך הוא זין טוב", ובאופן כללי, נו, הייתה משהו שהוליווד עוד לא ממש ראתה עד אז. מצד אחד בלונדינית מתוקה, מצד שני פה מלוכלך שלא היה מבייש גם את גדולות שחקניות הפורנו.

 

קמרון דיאז הייתה, ללא ספק, הדבר הלוהט הנוכחי, האיט גירל האולטימטיבית. היא רק לא העריכה, כפי הנראה, שיום יבוא והיא תתבגר.

 

שיכורה, מתפשטת, מנותחת

 

מעולם לא הייתה איזושהי הסכמה רבתי לגבי יכולות המשחק של דיאז. למרות שאנחנו בעדה, ולמרות שקצת קשה לשכוח את ההופעה המופתית (אנחנו לא ציניים. לפחות הפעם) ב"להיות ג'ון מלקוביץ'", היא מעולם לא נחשבה לאחת מהשחקניות הגדולות בהוליווד. היא הייתה פרצוף יפה, וכשעלה "שרק" התבררה גם כקול נעים במיוחד, אבל האם לקמרון דיאז באמת יש מה להציע להוליווד בשלב הזה?

 

לא ממש, האמת, אם מסתכלים על בנות הדור שלה. דרו ברימור מביימת סרטים בהצלחה (וילדה ילד), ג'ניפר אניסטון היא, ובכן, ג'ניפר אניסטון (וכשהקריירה שלה בשפל, היא עושה את הדבר "הנכון" מבחינת הוליווד ומודיעה על אירוסין) ואפילו אנג'לינה ג'ולי הגדולה מביימת סרטים ולא רק משחקת וגם, אם איש לא יעצור אותה, בדרך לאמץ מדינה אפריקאית קטנה.

 

ודיאז? היא עדיין עושה את אותם השטיקים של לפני 15 שנה, ומצפה שמישהו יקנה אותם. ולצערה, זה לא ממש עובד.

 

 

כבר לא אותה כוכבת. קמרון דיאז ב''כולם משתגעים על מרי'' (צילום: gettyimages)
כבר לא אותה כוכבת. קמרון דיאז ב''כולם משתגעים על מרי'' (צילום: gettyimages)

 

כן, היא יכולה לדבר עד מחר באסקוויר על העובדה שהיא לא רוצה להתחתן (כפי שאכן הצהירה), לא רוצה מערכת יחסים ובכלל לא מבינה מה כל הקטע הזה של האהבה. רק שכל זה לא יצליח להסתיר שורה של תקריות מביכות שקרו בשנתיים האחרונות, מאז זרק אותה (כפי שהודתה בראיון, ולא כפי שטענה לפני שנתיים) אלכס רודריגז, שהיה בן הזוג הרציני האחרון שלה.

 

דיאז נתפסה יוצאת שיכורה ממועדונים, שמועות על אלכוהוליזם כבד התגנבו לאוזניהן של כל אמצעי התקשורת, כמו גם על התקפי זעם קשים. השיא היה ביולי 2012, ממש לפני שלושה חודשים, אז נתפסה דיאז בהשקה של הפלייבוק של בלקברי כשהיא שיכורה לחלוטין מוודקה ומורידה את החולצה כדי, כפי שהגדיר זאת אחד העדים, "להוכיח שעדיין יש לה את זה". את הערב, אגב, סיימה דיאז כשהיא מוברחת מהדלת האחורית ולדברי הדיווחים גם לא ממש זוכרת שום דבר מכל זה.

 

באותו ראיון ל"אסקוויר" דיברה דיאז גם על אנטי אייג'ינג, כשקראה לזה "בולשיט". "אי אפשר לחזור אחורה בזמן", אמרה הכוכבת המרוטשת להחריד בראיון, "צריך לחיות ברגע הזה, ולהיות הכי טוב שאתה יכול". זה, כמובן, לא ממש מסתדר עם שורת ניתוחים פלסטיים שדיאז עשתה (או לא עשתה, תלוי לאיזה צד אתם מאמינים) לאחרונה, וגם העין הבלתי מיומנת לא יכולה שלא להבחין שהשפתיים שלה נראות כאילו הן עומדות לברוח לה מהפרצוף בכל רגע.

 

 

אז אחרי שתהו כל עיתוני העולם אם דיאז עשתה הגדלת חזה (התשובה: כנראה שכן), עכשיו לא תוהים בהוליווד האם דיאז עשתה ניתוחים נוספים, אלא כמה. "היא נראית כמו מישהי שהמסכה מהסרט 'המסכה' השתלטה לה על הפרצוף", אמר המנתח הפלסטי המפורסם ד"ר אנותני יון בראיון לראדאר און ליין מוקדם יותר השנה. "המצח שלה יותר מדי חלק והפנים שלה נראים זוהרים מדי. אז או שחייזרים השתלטו לה על העור, או שמישהו הזריק לה שם כמויות מסחריות של בוטוקס".

 

למרות ההכחשות הגורפות מכיוונה של דיאז, רק נזכיר שכבר היינו בסרט הזה לפני שש שנים, אז טענה העיתונות שדיאז עברה ניתוח אף. הכוכבת הבלונדינית הכחישה, העיתונות התעקשה, ובסופו של דבר דיאז הודתה בעניין, אך אמרה שזה "למטרות רפואיות". בהתחשב באיכות הגרועה של כמה מהטיפולים שעברה בשנתיים האחרונות (באמת שלא קשה להבחין בהם), קצת מעניין מה יהיה התירוץ הפעם.

 

עוד כשלון קופתי אחד ואבדנו

 

נו באמת, בוודאי יזדעקו הקוראות והקוראים, למה אתם מפריעים לדיאז לחגוג 40 ולהיות רווקה הוללת? האם זה באמת כל כך מופרך שכוכבת לוהטת כמו קמרון תהיה סקסית גם בגיל 40? תשובתנו: לא. אבל כמו הרבה דברים אצל דיאז בשנים האחרונות, גם העסק הזה קצת ברור מדי.

 

כפי שאמרנו עוד בהתחלה, תמונות של דיאז בביריות זה אחלה, באמת, אבל גם הן לא יצליחו לכסות את מה שבאמת מדבר בהוליווד: המספרים. והמספרים של דיאז בשנים האחרונות הם לא רק רעים, הם עלובים ממש. אם מתעלמים מסדרת "שרק", שחאראית ללא פחות מ-46% מסך ההכנסות של כל סרטיה, השנתיים האחרונות שלה איומות.

 

הסרט שלה עם טום קרוז, Knight And Day, נחשב לאחד הסרטים המסחריים הגרועים ביותר בהיסטוריה. הפלופ, ששוחרר לאקרנים ב-2010, הרוויח רק 3.8 מיליון בסוף השבוע הראשון לצאתו, והפך לסרט הכושל ביותר של טום קרוז בעשרים השנה האחרונות. הוא לא הצליח אפילו להיכנס לרשימת 50 הסרטים המכניסים ביותר לאותה שנה, הישג שהיה מצופה מדיאז את קרוז.

 

 

 

אחר כך הגיעו "מורה רעה" (שעשה המון הייפ בגלל דיאז והאקס המיתולוגי ג'סטין טימברלייק), אבל כשכל העשן התפזר וההייפ נגמר הסתבר שהוא עשה רק 100.3 מיליון דולר בארצות הברית וקנדה, מספרים דומים מאוד לסרטה האחרון. השיא היה ב"למה לצפות כשאת מצפה", שהונח לגמרי על הכתפיים של דיאז. הסרט היה כשלון מסחרי טוטאלי כשהרוויח רק 41 מיליון דולר בארצות הברית ו-74 וחצי מיליון דולר בכל העולם.

 

לא בדיוק, איך נאמר, המספרים שקמרון הרגילה אותנו אליהם. ושלושה פלופים ברצף, יגיד לכם כל מפיק בקליפורניה, הוא משהו שהוליווד לא מגלה סבלנות רבה אליו. כן, גם אם קוראים לך קמרון דיאז.

 

אז עכשיו מגיע "גמביט", סרטה החדש של דיאז, שזו הסיבה האמיתית לראיון, עם כל הכבוד ליום ההולדת ה-40 שלה. מי שמכיר את נבכי ההפקה יודע לספר שבהוליווד העדיפו כמעט כל אחת על פניה של דיאז (הכותב אלכסנדר פיין סירב לכתוב את הסרט כי חשב שדיאז ממש לא מתאימה והציע את רית' ווית'רספון, רוברט אלטמן ויתר גם הוא אחרי שראה את הקאסט וביקש גם הוא את ווית'רספון, הבמאי בו וולש רצה את ג'ניפר אניסטון ומשלא קיבל סירב לפרוייקט וגם סנדרה בולוק סירבה, למרות בקשת האחים כהן שכתבו את הסרט) וגם היא יודעת שעוד פלופ אחד וגמרנו.

 

ולמרות אתר המוקדש לציטוטים שלה ונקרא "יפה וסתומה", דיאז יודעת לקרוא מספרים. ולכן היא עושה מה ששחקנית במצבה אמורה לעשות כדי להציל לעצמה את הקריירה: מתפשטת.

 

האם זה יעזור? לא בטוח. הראיון ב"אסקוויר" קיבל הייפ עצום בכל אמצעי התקשורת, אבל לא בטוח שיתקבל בצורה טובה כל כך אצל הקהל, שמסוגל להבחין בין דיאז המצולמת בפפראצי לבין דיאז המרוטשת בפוטושופ ולהבחין שכמעט לא מדובר באותו אדם.

 

כמו כן, לדיאז, ככל הידוע לנו, אין פרוייקטים נוספים אחרי הסרט הזה. רשת CBS רוצה לאמץ את "מורה רעה" לסדרת טלוויזיה, אך מקורות בחברה אמרו ש"99% שדיאז בשום לא תקבל הצעה. היא כבר לא סקסית מספיק, בטח לא אם אנחנו רוצים להמשיך לכמה עונות". אאוץ'. עם זאת, אין לדעת אם לא מדובר בטריק כדי לנסות ולהוריד את הסכומים שתדרוש דיאז אם וכאשר היא תקבל פנייה.

 

אז כן, קמרון דיאז חוגגת 40. ולא, לא בגלל זה היא מוכנה להראות את הגוף שלה. היא מדברת על הברכה שבגיל ועל אי הרצון בחתונה (שמועות עקשניות מדברות על רומן בינה לבין סת' מקפרלן) אבל עושה, אפעס, בדיוק ההיפך. וכן, גם דיאז יודעת - ובגלל זה היא גם הורידה את הבגדים - שכשלון קופתי נוסף יביא אותה למקום שהיא באמת מפחדת להיות בו: לבד. זהו הקלף האחרון בשרוול הקצרצר של דיאז, שאחריו לא יהיו יותר טריקים. ולא נותר לנו, בגלל שאנחנו באמת מחבבים אותה, לקוות שזה יספיק.