>> בואו להיות חברים של Xnet בפייסבוק

 

שת"פים מדליקים ברחבי עולם האיפור:

 

1. שיתוף פעולה נוסף שעתיד להיות ססגוני ומוצלח במיוחד הוא בין חברת M.A.C לזמרת הסופר־מגניבה ונדיבת המימדים בת' דיטו. קולקציית הקפסולה של הפאנק־רוקרית האייקונית (שאף נמכרת החל מהחודש גם בארץ!) היא שילוב מושלם בין צבעוניות פרועה ומלאת חיים (ממש כמוה) לבין מוצרים שהם לחלוטין לבישים ושמישים ליומיום.

 

בקולקציה 25 פריטים, והיא מיקס קיצי וכיפי בין פסטלים לגוונים בוהקים, צבעי ניוד וגוונים מלאי עומק ואימפקט. גם השמות המשעשעים של המוצרים, שהם מחווה לדיטו עצמה (Beth or Glory, Near Beth Experience, Life and Beth), לא ישאירו אותך אדישה.

 

2. טופשופ הודיעה על שיתוף פעולה עם המעצבת לואיז גריי ביצירת קולקציית האיפור של הרשת לסתיו הקרוב.

 

המעצבת הסקוטית היא דמות מוכרת בחוגי האופנה של לונדון, והיא ידועה בעיצוביה האקלקטיים המשלבים פרינטים כאוטיים, טקסטורות מתנגשות וצבעים קלידוסקופיים: "הקולקציות שלי תמיד העבירו מסר של צבע, כיף ואופטימיות", אומרת גריי, "ואני רוצה שהלקוחה של טופשופ תתנסה במוצר, תהיה נועזת ותיהנה ממנו".

 

הקולקציה (שלא תימכר בארץ) תיחשף רק באוגוסט, אבל עד אז קבלו הצצה לעיצוביה של גריי, שמבטיחים שקולקציית האיפור שלה תהיה ססגונית, פרועה ומהנה במיוחד.

 

יש למה לחכות: מתוך הקולקציה של לואיז גריי לסתיו־חורף 2012  (צילום: gettyimages)
יש למה לחכות: מתוך הקולקציה של לואיז גריי לסתיו־חורף 2012 (צילום: gettyimages)

 

3. בעוד שגיבורי הקומיקס של מארוול (מחברות ההוצאה לאור הגדולות בעולם) משליטים סדר בעולם בסרט "הנוקמים", החברה האגדית שמאחוריהם חוברת למותג הקוסמטיקה Benefit ליצירת קומיקס הביוטי הראשון מסוגו.

 

תכירו את SpyGal (נערת ריגול, בתרגום חופשי מאוד), שגם לוחמת בבאד גייז וגם נראית וינטג'ית ומגניבה כשהיא עושה זאת. הגיבורה החדשה של מארוול היא מעין הומאז' לדמויות קומיקס כמו וונדר וומן - היא עוטה טרנץ' כחול, מגבעת פדורה שיקית ומגפיים גבוהים.

 

התיאור שמקבלת הגיבורה השיקית בסינופסיס המופיע באתר של מארוול אומר הכול: "מרחובות סן פרנסיסקו המהממים ועד למסיבות נוצצות בפריז, SpyGal לוחמת בחוסר צדק (ובימי עור רעים) בעזרת שילוב בלתי מנוצח של גאדג'טים מתוחכמים וחדות לשון שנונה".

 

בין לבין

 

מה שנחשב פעם כאסון קוסמטי ממדרגה ראשונה, הולך והופך לאחד הטרנדים החזקים ביותר בעולם השיער של הכוכבות. באנגלית זה נקרא Mid-Length - אז נלך על תרגום מילולי ונכנה את הטרנד "אורך אמצע" – וכשמו, כן הוא.

 

בעבר נחשב אורך הגדילה למביך ובעייתי, וסומן כתקופת ביניים עד שהקארה הקצרצר והמביך שעשית יתארך כבר ויחזור להיראות כמו משהו שאפשר לצאת איתו מהבית. אך כאמור, לא עוד!

 

יותר ויותר כוכבות בוחרות לאמץ את האורך הזה לא כתקופת מעבר, אלא כתספורת הקבועה שלהן. בין אם תבחרי בטקסטורת חוף ים קיצית וקצת "מלוכלכת" או במראה חלק ומהוקצע, מדובר באורך הכי שיקי לקיץ הקרוב.

 

קארה מבוקש. לילי סובייסקי (מימין) וג'נוארי ג'ונס (צילום: gettyimages)
קארה מבוקש. לילי סובייסקי (מימין) וג'נוארי ג'ונס (צילום: gettyimages)

 

 

דיאנה אגרון (מימין) ואמה רוברטס (צילום: gettyimages)
דיאנה אגרון (מימין) ואמה רוברטס (צילום: gettyimages)

 

הבלתי נלאית

 

למרות שהיא כבר מזמן לא דונה מרטין, טורי ספלינג הצליחה להפוך מכוכבת ניינטיז נשכחת למעצמת ריאליטי טראש מכובדת. וכאילו שזה לא מספיק, לספלינג יש כעת דריסת רגל גם בעולם הקוסמטיקה עם קולקציה חביבה של לקים, שכל אחד מהם מגיע עם טבעת תואמת.

 

הגוונים (אדום, פנינה, טורקיז, קורל, זהב וכסף) אמנם לא מהווים בשורה גדולה בעולם המניקור, אבל השילוב עם טבעת האוברסייז הא־סימטרית יוצר מראה מגניב למדי, שיכול להעביר אותך בקלות מיום ללילה. מחיר: 39.95 דולר, להשיג באתר HSN.

 

לק וטבעת תואמת. הקולקצייה של טורי ספלינג
לק וטבעת תואמת. הקולקצייה של טורי ספלינג

 

אחיות לחשק

 

למקרה שהתגעגעתן לאחיות קרדשיאן, שכבר כמה ימים לא התחתנו, התגרשו, התכסחו, או סתם שפכו להן משהו על מעיל הפרווה - הנה הן שוב חוזרות לכותרות. הסיבה הפעם: ליין קוסמטיקה חדש של קים, קורטני וקלואי שייקרא Khroma Beauty.

 

"איפור תמיד היה חלק מהותי מחיינו", אמרו האחיות לערוץ !E. "כמו אופנה, התחום הזה תמיד משתנה ומתפתח ואנחנו לא יכולות לחכות כדי לחלוק את היוזמה הזו עם המעריצים שלנו".  

 

בין המוצרים שזוממים לטפס למדף הקוסמטיקה שלנו: מסיכה שעשויה מ-24 קראט זהב, נרתיק לליפגלוס שמתלבש כמו בירית על הירך ועוד המון דברים שאנחנו ממש צריכות ועדיין לא יודעות את זה.

 

ההשקה הגדולה מתוכננת לתחילת שנת 2013. בהחלט יש למה לחכות.

___________________________________________________________________________________________________________

 

עוד במגזין GOstyle :