>> בואו להיות חברים של Xnet בפייסבוק

 

"אני גאה לספר שספידו מלבישה את שחייני משלחת ישראל למשחקים האולימפיים וחלק מהדגמים אף עוצבו בהשראת הטבעות הצבעוניות", הודיע מנהל ספידו בישראל, ניר שני, בהצגת קולקציית הקיץ של המותג. לאחר ההכרזה הזו הופיעו שלל דוגמנים בבגדי ים, אך דווקא הפרנזטורים של ספידו – טום ואדל מ"המרוץ למיליון" – נעדרו מהאירוע.

 

הציפייה לאולימפיאדה שתתקיים בלונדון כבר השפיעה על לא מעט מעצבים ומותגים בעולם האופנה, שמיהרו לאמץ מוטיבים ספורטיביים לקולקציות שלהם. ספידו, לעומת זאת, לא צריך להתאמץ במיוחד – המיצוב שלו כמותג מקצועי לעוסקים בספורט מים עובד לטובתו בתקופה זו, וגם הזיהוי המיידי שלו עם שחיינים.

 

 

  (צילום: אוהד רומנו)

 

 

אך למרות שקיץ 2012 היה יכול להיות ה-עונה של ספידו, בחינה של הקולקציה העלתה בעיקר תחושת בלבול וחוסר מיקוד. הקולקציה המקצועית מיוצרת ברובה באנגליה, עם תוספת קטנה של דגמים המיוצרים בישראל, וכוללת את בגדי הים הקלאסיים של המותג, שהקיץ עוטרו גם בהדפסים צבעוניים בהשראת מרוצי מכוניות וכאמור, טבעות האולימפיאדה. לצדה יש קולקציה שמגיעה ברובה מאוסטרליה ואמורה לפנות לחובבות טרנדים עם דגמי ביקיני מגוונים ובגדי ים שלמים עם תמיכה מיוחדת לבעלות חזה גדול; קולקציה של מותג ישראלי נלווה בשם סול, שאמור לפנות לנערות שמחפשות בגדי ים קלילים במחירים נמוכים יותר; וקולקציית בגדי ים לגברים, שלא מציגה חידושים מיוחדים.

 

אז מה אהבנו בקולקציית הקיץ של ספידו ומה היינו משנים? במה לדעתנו צריך להתמקד ועל מה היינו מוותרים? הנה כל הפרטים.

 

 

  (צילום: אוהד רומנו)

 

 

נקודות האור

 

1. קלאסיקה. בגדי הים הקלאסיים שנועדו לשחייה מקצועית שומרים על מראה הרטרו החינני ועל הנוחות שלהם. הכול באורך וברוחב הנכונים, עם תמיכה פנימית הכרחית. אנחנו ממליצים.

 

2. בגדי ים לילדות. בספידו מאמינים שילדות לא צריכות להיראות כמו האמהות שלהן, ולכן הם מעצבים בגדי ים שלמים וצבעוניים המתאימים במיוחד למבנה הגוף של ילדות ולא מנסים להיראות כמו בגדי ים לנשים.

 

3. בגדי ים לגברים. מהספידו הקלאסי ועד מכנסי גולשים באורך הברך – המבחר הגדול של בגדי הים לגברים יאפשר לכל אחד למצוא את הגזרה שנוחה ומתאימה לו.

 

 

  (צילום: אוהד רומנו)

 

 

נקודות החושך

 

1. לא אופנתיים. ספידו מצוינים בבגדי ים מקצועיים, אך כשהם מנסים לעצב פריטים אופנתיים התוצאה היא בסיסית, לא מיוחדת, וחביבה במקרה הטוב.

 

2. בגדי החוף. התוספת הישראלית של קו בגדי חוף לא מוסיפה באמת לקולקציה. הפריטים פשוטים מדי ולא מעוררים בנו שום חשק ללבוש אותם, גם לא לחוף הים.

 

3. בגדי ים סול. הקו הישראלי החדש שהושק במיוחד עבור נערות ארצנו לא מצליח לחדש כלל. למעשה, לא באמת ברור מה הוא אמור להוסיף לקולקציה.

 

מחירים: ספידו גברים, 189-80 שקל; ספידו נשים, 350-90 שקל; בגדי חוף ספידו, 200-160 שקל; בגדי ים סול, 190-100 שקל; בגדי חוף סול, 190-80 שקל.

 

להשיג ברשת חנויות ספידו, פיוז'ן, ספורט ורטהיימר, הולמס פלייס ובחנויות הספורט.