>> בואו להיות חברים של Xnet בפייסבוק

 

רשת האביזרים הבריטית Accessorize קיימה הבוקר (ראשון) תצוגת קיץ מרהיבה, שנפתחה בהופעה של אמילי קרפל עם השיר "הכפתור", מתוך אלבומה השני שעתיד לצאת ממש בימים אלו. קרפל, בשמלה לבנה קצרה ונפוחה ונעלי עקב גבוהות, קיפצה על הבמה במראה ילדותי-בובתי, כשילדות-דוגמניות בבגדי קולקציית הקיץ של המותג פיזזו לצידה, בתמונה שהעלתה תחושת דה ז'ה וו לאירועי פסטיגל נוסטלגיים.

 

 

 

 

אם לשפוט על פי תצוגת הבוקר, רשת Accessorize שולחת אתכן להעביר את הקיץ על החוף. דוגמניות מחייכות צעדו על מסלול רחב מחול, שנבנה כרצועת חוף דקיקה של עיר קיט מדומיינת, ועליו שלוש במות בצבע ורוד בזוקה. לעתים היו אלה דוגמניות בוגרות ולעתים ילדות קטנות שכרגיל גנבו את ההצגה. כזאת היתה גם הקולקציה של המותג – צבעונית, משוחררת, עם דגש על קולקציית בגדי הים והחוף המצוינת של המותג. עם זאת, דווקא ההיצמדות לחשיפת קו בגדי החוף ובגדי הים, הפכו את האביזרים – כובד המשקל של הרשת, כפי שמשתמע משמה – לשחקני ספסל מוחלשים. מה אהבנו ומה פחות? כל התשובות לפניכם.

 

 

  (צילום: אבי ולדמן)

 

 

נקודות האור

 

1. בגדי הים: צבעוניים, קלילים ועתירי הדפסים שובי לב – אם להניח את האצבע על המוצר הבולט של הרשת העונה, הרי שבגדי הים לוקחים בגדול. למרות קשת הגזרות המצומצמת, שנעה בין גזרת ביקיני קלאסית לבגדי ים שלמים שנראים מאחור כביקיני – רשת אקססורייז מציעה אלטרנטיבה אטרקטיבית בהחלט למצאי בגדי הים הקיים בשוק המקומי. זאת, גם בשל הבחירה בהדפסים מקסימים, כמו לבבות לבנים על רקע כחול, ציפורי פלמינגו זעירות בלבן וורוד על רקע כחול נייבי, והדפס פרחים בגווני אדום וירוק. קהל היעד הצעיר והחטוב של הרשת, בהחלט ימצא בה את כל מה שהוא צריך לקיץ על החוף.

 

 

 

 

2. מטפחות ראש: כיאה לחברה המתמחה באביזרים, Accessorize שמו דגש על אחד האביזרים החשובים לעונה: מטפחות ראש. ההדפסים הרבים בקולקציה יתאימו לכל טעם: מדוגמת נקודות קלאסית בסגנון איימי וויינהאוס, ועד למטפחות מודפסות בסגנון בית האופנה ורסאצ'ה - אותן תוכלו ללפף בנונשלנטיות על הראש, או לקשור כקישוט על רצועת התיק.

 

 

  (צילום: אבי ולדמן)

 

 

נקודות החושך

 

1. התיקים: התיק, אחד הפריטים הבולטים והמרכזיים במלתחה של האישה ובקולקציות של אקססורייז, זוכה העונה לטיפול חסר נוכחות, שלא לומר אנמי. אף אחד מהתיקים שהוצגו על המסלול - מסגנון הרטרו המלבני והצבעוני, דרך תיקים בסגנון בית האופנה האנגלי הפופולרי מאלברי ועד תיקי שק צבעוניים בסגנון שאנל עם הרצועה המפורסמת - לא שבה את לבנו. במבט ראשון, התיקים נראו סתמיים. במבט שני, הם כבר נראו זולים. דווקא בגזרה הזאת ציפינו מאקססורייז ליותר.

 

 

  (צילום: אדם לינג)

 

2. עומס ויזואלי: עיצוב יתר הוא מחלה שמותגים רבים סובלים ממנה לאחרונה, והיא בולטת במיוחד ברשתות זולות שמנסות למתג את עצמן גבוה באמצעות פריטים במראה לכאורה עשיר. ישנו קו דק העובר בין שרשרת פנינים יפה למחרוזת סרת טעם, או בין צמידים בסגנון הודי למוצר פופ מנג'ס. לא שציפינו מאקססורייז למינימליזם, אבל גם עושר צבעוני וויזואלי צריך להיעשות במידה.

 

 

  (צילום: אדם לינג)

 

מחירים: בגדי ים וחוף, 299-66 שקל; תיקים, 389-60 שקל; אביזרי שיער, 94-13 שקל; חגורות, 115-60 שקל; נעליים, 245-45 שקל; תכשיטים, 115-13 שקל; צעיפים, 179-66 שקל; כובעים, 168-60 שקל.

 

להשיג בסניפי הרשת.