>> בואו להיות חברים של Xnet בפייסבוק

 

הכינו את הארנקים, התכוננו לעמוד בתורים ארוכים, ביום חמישי (8 במרץ) זה קורה: שיתוף הפעולה בין המותג האיטלקי מארני לענקית האופנה H&M מגיע לחנויות, וכולם כבר מחכים. האמת, אולי לא כולם. סגנונו של בית האופנה מארני הוא מובהק ולא בהכרח נגיש – מה שעושה אותו לחביב מאוד על ברנז'ת האופנה, אך לא בהכרח על הציבור הרחב. בעוד כתבי אופנה ופאשניסטות התמוגגו לשמע ההכרזה על שיתוף הפעולה, קולות רבים בציבור טענו כי מדובר בבגדים זקנים ולא מחמיאים.

 

אך דווקא שיתוף הפעולה הלא במיוחד מסחרי הזה הוא מהטובים שידעה H&M. כתב ידה של המנהלת הקריאטיבית והמייסדת של מארני, קונסואלו קסטיליוני, ניכר בכל פריט, ומשולב בגזרות מגוונות ועכשוויות. הדפסים אפריקאיים, חולצות ומכנסיים במראה פיג'מה, בלוקים של צבע ואביזרים דומיננטיים – כל אלה מרכיבים את קולקציית הקפסולה הייחודית.

 

אולי היה זה החשש מתגובת הקהל בקניונים, ואולי סתם החליטו ב-H&M להעניק לעיתונאי האופנה המקומיים יחס של VIP, אך לראשונה מאז נחת המותג בישראל נערכה מכירה מוקדמת סגורה לאנשי תקשורת וסלבריטאים. אז מה קנו עיתונאי האופנה? ארבנו להם ליד הקופה, וחיטטנו להם בשקיות. קבלו את כל הפרטים.

 

קולקציית הקפסולה של מארני ל-H&M תוצע למכירה החל ביום חמישי (8 במרץ) בסניפי הרשת בקניון עזריאלי בתל אביב (משעה 9:30) ובקניון שבעת הכוכבים בהרצליה (משעה 10:00).

 

 עיצוב גרפי: נעם רוזנברג