"עיצוב תחתונים הוא לא רק עשיית בגדים סקסיים, אלא גם הבנה של הצרכים הנשיים. אנו משוכנעות כי סקסיות מתחילה מבפנים, ונשים שמרגישות בטוחות במה שהן לובשות נראות זוהרות וסקסיות", קובעות בביטחון גייל אפשטיין ולידה אורזק, שתי יהודיות ניו יורקיות העומדות מאחורי מותג ההלבשה התחתונה השובב האנקי פאנקי.

 

כמו סיפורי הצלחה רבים, גם האנקי פאנקי נולד במקרה, כאשר ב-1977 החליטה אפשטיין לעצב לאורזק סט של תחתונים וחזייה שתפרה ממטפחות. מה שהחל כמתנה מקורית, הפך לתעשיית ענק המגלגלת עשרות מיליוני דולרים בשנה ומתגאה בהמצאת פטנט מיוחד של תחתוני חוטיני מחטבים בשם 4811, העשויים מתחרה ומגיעים כ-one size, אך מתאימים לנשים במגוון מידות. הטריק: תחרה אלסטית במיוחד המתאימה את עצמה למידת ומבנה הגוף ושורדת גם לאחר כביסות רבות; וגזרה עם פס אחורי רחב מעט יותר מזה של חוטיני רגיל, המכווץ לאורכו ויוצר אשליה של ישבן מורם ללא קווי תחתונים.

 

 

  (צילום: אלכס פיי )

 

 

מלבד הפיתוחים הטכנולוגיים, האנקי פאנקי מצליחים לייצר אפיל מחויך למוצריהם. תחתוני החוטיני המחטבים, למשל, נמכרים בחנויות כשהם מגולגלים כסוכריה קטנה וצבעונית – מה שמוסיף לפריט נועזות משחקית וממתג אותו כמתנה ולא כפריט בייסיק משעמם. לצד החוטיני המפורסם, המותג מציע גם תחתונים בגזרות קלאסיות לצד כאלו פרובוקטיביות יותר, קולקציית כלות וקו בגדי בית ופיג'מות. בסך הכול, כ-150 פריטים המתעדכנים שמונה פעמים בשנה.

 

  (צילום: ניר יפה )

 

 

איילת זורר היא התגלמות האלגנטיות

 

לפני כשנה הגיע האנקי פאנקי גם לישראל, בייבוא של חברת בראנד לאב (המייבאת גם את הלקים של אסי). בתחילה הגיעו רק תחתוני החוטיני המפורסמים של המותג, אך הקיץ נחתה לראשונה גם קולקציית הכלות ועוד מעט פריטים נוספים. בעתיד הקרוב, כך מתכננים בחברה, ניחשף אט אט לקולקציה כולה.

 

מי הן הלקוחות של האנקי פאנקי?

"טווח הגילאים של הלקוחות שלנו רחב מאוד, וכולל נשים בשנות ה-20 לחייהן כמו גם נשים בנות 60", אומרות אפשטיין ואורזק. "הפריטים שלנו אהובים גם על סלבריטאיות רבות, כמו אנג'לינה ג'ולי, ריהאנה, סינדי קרופורד, קמרון דיאז, ג'ניפר אניסטון, ג'סיקה סימפסון, קייט הדסון ורבות אחרות – כולן לובשות תחתוני תחרה של האנקי פאנקי".

 

 

איילת זורר. ''ראינו שחקניות ישראליות על השטיח האדום'' (צילום: עדו לביא)
איילת זורר. ''ראינו שחקניות ישראליות על השטיח האדום'' (צילום: עדו לביא)

 

 

האם אתן מכירות את הקהל הישראלי?

"למרות שאנחנו לא מכירות את הסגנון הישראלי מקרוב, ראינו שחקניות ישראליות על השטיח האדום. איילת זורר, למשל, היא התגלמות הסטייל והאלגנטיות. מעבר לכך, שתינו יהודיות, ולכן נשמח להגיע לביקור בישראל. כנראה שזה יקרה במהלך השנה הבאה".

 

ומה לדעתכן פריט החובה של כל מלתחה נשית?

"חוטיני, כמובן, בשחור או בצבע גוף".

 

מחירים: 565-150 שקל.

 

להשיג ברשת רזילי; בבוטיק In Style, מרכז שוסטר, רמת אביב; בבוטיק אמור, כיכר המדינה, תל אביב; או בטלפון 09-9506661.

 

  (צילום: ניר יפה )

 

 

השורה התחתונה

מדד האיכות: איכות גבוהה בדרך כלל, למעט מספר מצומצם של פריטים שנראים פשוטים מדי.

מדד השיק: טוב – צעיר, סקסי, צבעוני.

למי מתאים: לנשים שאוהבות להשקיע בהלבשה תחתונה צבעונית.

מידות: S-L.

כמה להוציא: ב-150 שקל אפשר להתחדש בתחתוני החוטיני המחטבים המפורסמים.