הבוקר (חמישי) הודיעה מעצבת האופנה גלית לוי על השקת קו הלנז'רי החדש Galit Levi Underwear בשיתוף עם חברת ההלבשה התחתונה הישראלית גו אנדר, אשר ייכנס לחנויות ולרשתות ההלבשה תחתונה בתחילת חודש אוקטובר. "זהו צעד נוסף להפוך את המותג גלית לוי למותג לייף סטייל", אומרת לוי בהתרגשות. "לפני כשש שנים התחלתי לעצב קו בגדי ים וזה מאוד מצא חן בעיניי".

 

לוי, 39, כבר למודת ניסיון בכל הנוגע לשיתופי פעולה בתחום האופנה. מעבר לקו בגדי הים שהיא מעצבת בשיתוף עם חברת קורל מודל, שזוכה להצלחה כבר שש שנים (חוזה לחמש שנים נוספות נחתם בימים אלו), בסתיו 2008 השיקה קולקציית קז'ואל בשיתוף חברת ההלבשה H&O, ובעוד חודש תיכנס לחנויות כלי הבית קולקציית מצעים ומגבות שעיצבה בשיתוף חברת ורדינון. כל זאת, מעבר למותג שמלות הכלה והערב שלה הפעיל מזה 15 שנה.

 

 

שמלת כלה של לוי. תמיד סקסית (צילום: דביר כחלון)
שמלת כלה של לוי. תמיד סקסית (צילום: דביר כחלון)

 

 

הדי.אן.איי העיצובי של לוי מתבטא בכל מה שהיא עושה - החל מסט מצעים לליל הכלולות בוורדינון ועד לביקיני מינימליסטי – תמיד סקסי וחושפני כמצופה. "עד היום התעסקתי באופנה שרואים. בתקופה האחרונה התמקדתי במה שנלבש מתחת לבגדים, ההלבשה התחתונה והמחטבים", סיכמה לוי את החוויה.

 

בשיחת טלפון היא מספרת כי עיצוב קולקציית הלנז'רי הוא חלום ישן שלה, שהתממש אחרי שנים של חיפוש אחר פרטנר מתאים. "חיפשתי יצרן שישתף איתי פעולה, וגו אנדר נכנסו לתמונה. אני מאוד מרוצה מהעבודה מולם", היא מספרת.

 

"פנינו אל גלית כי רצינו להציע ללקוחות קו של הלבשה תחתונה ברמה גבוהה יותר", מוסיף אלברט נקרי, בעלים ושותף בגו אנדר. "הנישה של לנז'רי יוקרתי היתה חסרה לנו, לכן פנינו אל גלית. המותג גלית לוי הוכיח את עצמו בשיתופי פעולה קודמים, מהם הקשנו שהשת"פ הזה יצליח".

 

בקולקציה מגוון רחב של פריטים: החל מכותנות שינה ובגדי בית, ועד לפריטים סקסיים לנשים וערכת ליל כלולות - כולם עשויים מסאטן ומשי, ובעלי מראה נשי ויוקרתי. כמו כן, תשיק לוי קו מחטבים "שעושים גוף פצצה", לדבריה. "אלה לא המחטבים מפעם שנראים כמו שריון על הגוף, אלא מחטב סקסי שמותאם לנשים שמחוברות לעצמן", היא מדגישה. מצד שני, כדאי לאותן נשים להצטייד בכרטיס אשראי פלטינה, כיוון שהמחירים בקולקציה החדשה יהיו גבוהים בכ-30 עד 40 אחוז מהמחירים הממוצעים בגו אנדר.

 

את קמפיין הקולקציה תוביל הדוגמנית לירז דרור בת ה-20, שעושה חיל מעבר לים ולאחרונה אף נבחרה לשמש כפנים של חברת ניוואה. דרור, שכבר שימשה בעבר כפרזנטורית של גו אנדר, עולה כיתה אל הקו היוקרתי יותר, ומצטרפת למי שמשמשת כפרזנטורית הנוכחית של המותג, אסתי גינזבורג, שתמשיך לייצג את הקו הרגיל של החברה.

 

מה צופן העתיד ללוי? "אלוהים גדול", היא אומרת. נכון לעכשיו היא ממשיכה בעיצוב שמלות כלה וערב ללקוחות פרטיות בלופט שהיא מחזיקה בקומת הגג של בניין פנורמה בתל אביב, ובשואו רום המציג את עיצוביה בניו יורק. למרות שיתופי הפעולה הרבים בהם היא לוקחת חלק, אין לה כוונות להתרשת. "אני לא מעוניינת להתעסק עם ייצור המוני, במיוחד לא עם האדמיניסטרציה שלו", היא אומרת לסיכום. "אני מקבלת הצעות רבות להתפתח כרשת. כשתבוא הצעה אטרקטיבית – אעשה זאת, אבל זה לא חלום חיי".