הקיץ נראה טוב במיוחד בחנות החדשה של אלף אלף. כבר ממבט חטוף על הקולקציה מתגלים פריטים מצוינים החיוניים בכל מלתחה. יש תחושה שמעצבות המותג, אילת הרמל (32) ואפרת לוין (34), מצליחות לאתר, לבודד ולהבין בדיוק מה נשים רוצות. קולקציית הקיץ אינה גדולה, אך היא מכילה תמהיל של בגדים נוטפי נשיות, אווירה אורבנית וצלליות ילדותיות הרחוקות מהגוף.

 

המותג אלף אלף קיים כבר חמש שנים. הרמל ולוין, בוגרות בצלאל, החלו בקטן דרך עיצוב בגדי גוף וצמחו לאחד המותגים המעניינים בסביבה. כתב ידן העיצובי חושף סקרנות וחיפוש אחר חומרים חדשים וחיבורי ניגודים היוצרים הרמוניה מיוחדת. הכול קטן, רגוע ונקי – מתוחכם אך לא משתלט, בולט בלי להיות צעקני. זוהי כנראה נוסחת ההצלחה של הצמד: מינון נכון ומדויק שמזכך את ההשראות הרבות.

 

"הקיץ מסמל חגיגה", מסבירה לוין את רוח הקולקציה, "כמיהה לחופש, לשחרור, לתעופה, התחברות לגוף". בהתאם, הבגדים הם שמחים, קלילים ואווריריים, ומייצרים רומן ממושך בין שקוף לאטום, בין חשיפה לכיסוי. בין הדגמים: שמלת מקסי משיפון מודפס בדוגמה פרחונית אבסטרקטית המאובזרת בחגורה להידוק המותן; שמלת מיני קלילה מכותנה בצבע ירוק מנטה המשלבת עיטורי תחרה; מכנסי ברמודה צמודים עם קו מותן גבוה וגומי בחלקן האחורי שמסתמנים כפריט חובה (ומגיעים גם במידה 46); ושמלת מעטפת בגזרת קומבינזון עם סיומת תחרה צרפתית, אשר בגרסתה הלבנה יכולה בהחלט לשמש כשמלת כלה מוצלחת. למרות האפיל העדין והילדותי מעט, יש לציין שהבגדים מתאימים למבנה גוף נשי ומגיעים בטווח המידות 44-36.

 

 

קז'ואל מתוחכם אך לא משתלט (צילום: גיא כושי ויריב פיין)
קז'ואל מתוחכם אך לא משתלט (צילום: גיא כושי ויריב פיין)

 

 

לצד הפריטים הצבעוניים והקיציים במיוחד ניצבת קבוצת בגדים אפורים, החוזרים בכל עונה בווריאציה מעט שונה ומייצגים את רוח המותג. הפעם, בעיקר בגלל התחושה הקלילה והשמחה העולה מהפריטים העונתיים, נראית קבוצה זו קודרת ונוקשה מעט. שמלה אפורה באורך הברך, בתוספת סרטי בד בגוון ניוד בחלקה הקדמי, לא מייצרת עניין מיוחד, וזאת למרות התנועה המעניינת שיוצרים הסרטים. תחושה דומה עולה גם משמלה אפורה שנצבעה בטכניקת טאי דאי (מעבר הדרגתי בין גוונים). בעוד הפריטים הצבעוניים שומרים על אופיו הייחודי של המותג תוך התכתבות עם הטרנדים העכשוויים, הפריטים האפורים מזכירים את בועת המעצבים התל אביבית והחדגונית – שבה האפור כבר מזמן הפך לשחור החדש.

 

אך כאשר נחשפים לבגד הים השלם והמושלם של אלף אלף, נמוג כל ספק באשר לכישרון המושקע בקולקציה. עשוי בגזרת סטרפלס בסגנון שנות ה-50 עם כתפיות דקות מבד חלק או בדוגמת פסים או נקודות – זהו פריט קיץ משובב נפש במיוחד. גם פריטי הלנז'רי בניחוח וינטג', הנלווים לכל קולקציה של המותג, ממשיכים להיות מוצלחים ביותר. ההיצע הנוכחי כולל בגדי גוף בגזרת סטרפלס מבדים שונים, גופיות דקיקות ותחתונים בגזרה גבוהה, חצאית ושמלת קומבינזון וטייטסים ממגוון בדים. כמו כן, הרמל ולוין ממשיכות לעצב את גוזיות התחרה שכבר קנו לעצמן קהל מעריצות.

 

אין ספק, אלף אלף בהחלט נמצאות בדרך הנכונה. אם רק יוותרו על הפריטים האפרוריים הממסמרים אותן לקרקע, הן יכולות לעוף אל על – ממש כמו ההשראה שמלווה אותן הקיץ.

 

מחירים: 720-180 שקל.

 

להשיג בחנות המותג החדשה: פוריה 8, מתחם נגה, יפו. טל' 077-2340834, וברשת רזילי.

 

 

נוסחת ההצלחה: מינון מדויק (צילום: גיא כושי ויריב פיין)
נוסחת ההצלחה: מינון מדויק (צילום: גיא כושי ויריב פיין)

 

 

השורה התחתונה

 

מדד האיכות: טוב. בדים איכותיים ותפירה מוקפדת.

מדד השיק: גבוה מאוד, בעיקר בקו הלנז'רי ובגדי הים.

למי מתאים: לחובבות קז'ואל מתוחכם – פריטים שאינם מוחצנים אך נבדלים מההמון.

כמה להוציא: ב-450 שקל ניתן לקנות מכנסי ברמודה בגזרה מצוינת, שיהיו שמישים מאוד בעונה החמה.