|
בעולם שלנו אפשר להבטיח הכל חוץ מהעתיד. לימודים פורמלים באוניברסיטה חדלו מזמן להיות מוצר שמבטיח את עתיד הבוגרים...
|
|
|
2. לל בקייטנות עיש מחשב, בצהריים- סרט- ועוד שעה בערב
|
|
|
3. בבוקר - שיתארגנו ליציאה. בערב - שישתתפו בהכנת ארוחת הערב
כשנותנים להם זמן למסכים. לתת להם גם להנות מהזמן הזה - לא "בין לבין". מחשב - יש בקרת הורים, אפשר לקבוע שעות שימוש.
|
|
|
תני לנו לגדל את ילדנו כמו שאנחנו יודעים ורוצים , כל כמה שנים קם מישהו או מישהי וחושב שהוא יודע ומבין בגידול וחינוך הילדים יאלה שחררו אותנו זה לא יותר מלסחוט כסף מההורים ובסוף הילד עושה מה שהוא רוצה .
|
|
|
"אם אני רואה ביקורת שלילית, אני סוגרת את העיתון, לא מעניין אותי לקרוא דברים רעים על עצמי." אני מבין שלא רוצים לקרוא ביקורת מרושעת, אבל ביקורת עניינית? את לא מספיק חזקה לשמוע ביקורת? אפשר ללמוד מביקורת ולהשתפר
|
|
|
6. ?and when both parents are working
|
|
|
7. חצי שעה בבוקר וחצי שעה בערב. ומה נעשה איתם בשאר הזמן?
|
|
|
תודה לך מיכל על עצות המעידות על הבנה עמוקה בתהליכי הנפש שעובר הילד. הסיסמא "אין ילדים רעים" מלווה אותי תמיד.
|
|
|
9. איך מנתקים את סלב סופר נני מהחיים שלנו?
איך מנתקים את סלב סופר נני מהחיים שלנו?
|
|
|
10. ההורה צריך לשבת עם ילדיו (הקטנים) מול המסכים
וללמד אותם צפייה נכונה וגלישה נכונה, ואף ליהנות יחד איתם מהתכנים (משחקים, לומדות וכדומה).
|
|
|
11. ״שיטת אדלר״ יפה באופן תאורטי.
בתור מי שקראה את ספרי אדלר כגון: ילדים, האתגר, ועוד ספרים מסידרה זו, להלן תובנותי: בספרים כתוב: אם הילד עושה X , על ההורה להגיב Y. ואז הילד יעשה Z. (במקרה זה X היא התנהגות לא רצויה של הילד, Y הוא אופן התגובה של ההורה האמור להחזיר את הילד לדרך הישר, Z היא דרך הישר). במציאות, הילד שלי עשה X, אני עשיתי Y ואז הילד עשה משהו שאינו Z, כי הוא לא קרא את ספרי אדלר, או כי הוא יותר מתוחכם ולא צפוי מכפי שמחבר הספר חשב, ואינו רובוט.
|
|
|
12. מצטערת, אבל היא מעצבנת אותי
|
|
|
13. הבעיה היא שגם אצל החברים המסכים לא כבים
כך שאם סוגרים בבית את המסך והם מחליטים ללכת לשחק עם חברים...אז גם שם ימצאו רב הזמן ילדים מול מסכים
|
|
|
14. מי את בכלל שתתני לנו הוראות
| |