Xnet  אדריכלות  סביבה
שביל אופניים מיפו לחיריה יצא לדרך. רק שהוא מקוטע, ואין לוחות זמנים
גיא נרדי
פורסם: 12.09.16, 14:12
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפסת כתבה הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה >>
לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות ב-7 דיונים
 
1. ישנם פתרונות, תלוי כמה כסף שמים
שי ירושלמי   (12.09.16)
תראו איזה השקעה יש בארצות סקנדינביה (כמו דנמרק ונורבגיה) או במטרופולין של לונדון בפיתוח תוכניות יקרות ושאפתניות לאוטוסטרדות אופניים הכוללות לא מעט גשרים וכולי. הפתרונות בתל אביב יהיו זולים יותר כי מדובר בפרוייקטים נקודתיים יותר. ייתכן שעל פני השטח לבד קשה ליצור מסלול רציף. אבל עם גשרים ומנהרות במקטעים בעייתים לצד הרחבת כבישים ומדרכות הרוב ניתן להסדרה. ואגב למרות הקנטור, מבחינתי מגרש כדורגל מחופה דשא או שטח חקלאי זה עדיין "שטח ירוק" יותר מכלום וכנראה גם שימושי לאוכלוסיה המקומית. ואגב חשוב להתייחס לפרוייקט לא רק כמסלול אופניים אלא לוודא שגם הולכי רגל (רצים, מטיילים וכולי) יוכלו להנות מהחיבור בין חוף הים והפארק המטרופוליני.
2. למה הגזענית מקבלת במה? גועל גם בנושא איכות הסביבה
לא שפויים   (12.09.16)
3. למה אי אפשר להגדיל את התמונות?
של   (12.09.16)
4. מי גר בחירה ונוסע באופניים ליפו?
דוד ,   תל אביב   (13.09.16)
יש הרבה מסוללי אופניים הרבה יותר חשובים
5. למה להשקיע כתבה במשהו שלא יתרחש?
דני   (13.09.16)
אין תקציב +אין לוח זמנים+ אין גורם אחראי אחד מרכז ומוביל = אין פרוייקט ולא יקרה!!!! זו ישראל לא פינלנד...
6. למצוא מאות מיליונים בשביל מחלף - אין בעיה
כרכום   (13.09.16)
למצוא עשרה מיליון בשביל שביל אופניים - בלתי אפשרי
7. למה לא מחברים את הישובים הסמוכים?
אין הגיון   (26.09.16)
אם כבר עושים שביל מבורך למה לא טורחים להמשיך אותו הלאה ולחבר גם את אזור, משמר השבעה, בית דגן או גנות?
אלו ישובים שכיום כלואים בתוך מערכת של כבישים ראשיים וחייבים להשתמש בכלי רכב למרות הקרבה הפיזית שלהם לעיר. חיבור כזה יכול להוריד את הצורך ברכבים, את זיהום האוויר, ולתת פתרון כל כך נחוץ לאנשים הכלואים שם.