למרות שמשתתפת הקמפיין של התמ"ת, דנה אינטרנשיונל, לא צלחה את חצי גמר האירוויזיון, תחרות קונים כחול-לבן שסיפרתי לכם עליה בשבוע שעבר, עדיין נמשכת, אז המשיכו ללייקק ולהעלות תמונות. 10,000 שקל ממש לא הולכים ברגל.

מתוך קולקצית אנדי וורהול ברשת FM. כי השבוע אוכלים חינם אופנתית (צילום: גרהאם הילבי)

השבוע רשת הבוטיקים FM, החביבה עליי במיוחד, מזמינה את כל מי שלייקק לעמוד הפייסבוק שלה, להעלות תמונות של פריטים שונים מסביבתם ולהכריז עליהם כיצירת אמנות, ברוח זרם האמנות רדי מייד. אמן הרדי מייד המוצלח ביותר יזכה ב-1,200 שקל להתפרע איתם באחת מחנויות הרשת.

אז מה זה בכלל Ready made? מדובר במונח שטבע בתחילת המאה ה-20 מרסל דושאן, המתאר אמנות הנוצרת תוך שימוש באובייקטים יומיומיים. ברשת FM החליטו להכריז על התחרות היצירתית כדי ללוות את כניסתה של קולקציית אנדי וורהול לבית פפה ג’ינס לחנויות. עד כה, יש כבר תמונה של ספרים שנראים תלויים באוויר, מספר חיות מחמד ומגנטים של טיימרים. קבלו ברטלייק ממני על התחרות האמנותית והמתגמלת. אהבתי.

ספרים מעופפים בעמוד של FM (סריקה מתוך פייסבוק)

למי שדווקא המילה הכתובה היא הצד החזק שלו, בעמוד של מותג האופנהקאלה מזמינים אתכם לשתף על הקיר שלהם בעובדות הכי הזויות שיש, תחת הקישור "הידעת?". בכל יום כותב העובדה המוזרה ביותר זוכה בחגורה לבית קאלה, ובכל שלושה ימים מחלקים זוג נעליים לעובדה משונה אחרת.

האמת היא, שגם אם לא תזכו להתפנק באחת המתנות, שווה לעשות סיבוב על העמוד, שכן בין העובדות ההזויות שמצאתי שם, יש אחת שמספרת ששתן של חתול זוהר באור אולטרה-סגול וגם שלהיטלר ונפוליאון היה אשך אחד. וכאמור, היד עוד נטויה.

והנה עוד כמה עובדות הזויות מהעמוד של קאלה. שווה לליקק רק בשביל הדאחקות

ותחרות אחרונה בהחלט, במיוחד לתל-אביבים שבינינו: בעמוד רשת הסופרמרקטים המקומית AM.PM יצאו בכמה תחרויות לאחרונה, שהשווה מביניהן היא "סיטי לייף": ברשת מזמינים את הגולשים להמליץ על כל דבר שווה שקורה בעיר הגדולה, ופעם בשבוע אחד מהם נבחר לקבל תלושים על סך 250 שקל לקנייה באחד מסניפי הרשת. ותודה ששאלתם: הזוכה של השבוע האחרון המליצה על בית קפה במרכז העיר, אז בהחלט לא צריך להתאמץ יותר מדי.

שמעתם על מבצע או תחרות לוהטת ברשת החברתית? אל תשכחו לשתף באי-מייל שמופיע בעמוד האישי מצד ימין, או בטוקבקים. שבת אופנתית גם לכם.