אלי פנגס
סביר להניח שהרוב המוחץ, אם תפגשו אותו ברחוב, יגיד לכם שווילי זה דבילי. וכנראה שהרוב צודק. להרים גלגל עם אופנוע זה אקט די דבילי. אבל כיפי באופן קיצוני, מה לעשות.
מדובר באחד הטריקים הכי ותיקים בעולם הרכיבה והמאסטרים בתחום טוענים שהכל עולה לווילי. לא משנה כמה כוח יש לו, כמה הוא שוקל, מה האורך, אם אתה שולט בכלי ביד רמה הוא ירים את האף. אפילו אם זו ווספה קטנה עם מנוע חמישים סמ"ק:

זה עוד עלול להיראות קל. כי הקטנוע קל. אבל מידת האיזון והשליטה הנדרשים להחזיק דו-גלגלי בווילי הם דימיוניים בעבור אותו רוב מוחץ מהרחוב שחושב שזה דבילי. עכשיו קחו יכולת כזאת ושימו אותה על הארלי דווידסון ספורטסטר ששוקל רבע טון ומוציא 50 כ"ס ביום טוב. יעלה?

ואם גם זה נראה קל, שווה לעשות את הבדיקה על אחד האופנועים הכי גדולים וכבדים היום בשוק - ההונדה גולדווינג 1800. זאת כבר מפלצת ששוקלת 340 קילו, אבל גם אותה, בטח כבר הבנתם, יש דבילים שמרימים על גלגל אחד (סליחה על האיכות, אבל הטומטום הזה שווה את זה).

ואם כבר גדול, אז עזבו, בואו נעבור כבר למכוניות אמריקאיות ישנות. אלה הן אמנם מכוניות ששופרו למרוצי דראג, אבל לא משנה כמה המנוע חזק והצמיגים גדולים ודביקים – הם עדיין צריכים לסחוב מרכב ברזל של שברולט משנת 1956, ועוד עם מנוע במשקל חצי טון שיושב על החרטום. ועדיין הן עולות, הפאקריות האלה...