"ניין ווסט הוא מותג מאוד ותיק בשוק, מותג אופנה לנעלי נשים שנמצא בבית הכי גדול בניו יורק, שמבין נשים ואת הצרכים שלהם, ותמיד טרנדי ומעודכן", מספרת כרמית כהן, מנהלת שיווק וקניינות של המותג בישראל.

קהל היעד, מורכב ממגוון רחב של נשים, בטווח גילאי 25-60, כאשר לדברי כרמית, כל אישה יכולה למצוא את עצמה בקולקציה, במחירים שווים לכל כיס".

"מוצר הדגל שלנו הוא כמובן נעלי הסטילטו שמגיעות בכל עונה במבחר צבעים, טקסטורות והדפסים בהתאם לטרנדים הבולטים בעונה. בנוסף הן מגיעות במספר גבהים, כך שכל אישה יכולה למצוא את עצמה בעקבי הסטילטו שמתאימים לה בדיוק" מוסיפה כרמית.

בהפקה שצילמנו החלטנו לשים את הפוקוס על הפריטים עצמם - נעליים ותיקים, ולנסות להראות את הטוטאל לוק: כיצד שניהם משתלבים יחד, הרי אין אישה שלא אוהבת להתאים את התיק לנעליים שלה".

  (צילום: רון קדמי)

"בחרנו להתמקד בטרנדים הבולטים לעונה, בשחור לבן שתמיד קלאסי לצד הצבעוניות החזקה שמאפיינת את הקיץ, ודגמיי הפודרה שמחזירים אותנו לשנות החמישים" מסכמת כרמית.