לחגוג אהבה זה תמיד נעים ומתוק. לרגל ולנטיין דיי, שמזוהה עם אהבה ורומנטיקה, הגיעו 20 המועמדות הסופיות בתחרות מלכת היופי 2013 לאולפני T.G.S בחולון, כדי לצלם מודעת פרסומת לבושם Red Sin לבית כריסטינה אגילרה. הקונספט: נשיות, סקסיות וחושניות.

>>> עוד תמונות של המועמדות? בואו להיות חברים שלנו בפייסבוק!

בושם Red Sin של כריסטינה אגילרה. סיבה למסיבת ולנטיין
בושם Red Sin של כריסטינה אגילרה. סיבה למסיבת ולנטיין

פוטוגנית בכל קליק

זה נשמע קליל אבל שוב זו הזדמנות לגלות את הפנים היותר קשים של הדוגמנות: 20 המשתתפות היו צריכות להיצמד זו לזו בתנוחה לא פשוטה ולשמור על פוטוגניות לאורך כל הצילום, כדי להגיע לתוצאה הסופית שבה אף אחת לא עוצמת עיניים או מסתכלת לכיוון הלא נכון.

איך היה?

לין צוקרמן: "קשה".

גאיה שור-קון: "הפוזה לא היתה ממש נוחה".

זואי ראסל: "זו הפעם הראשונה שכל ה-20 הצטלמו יחד אבל עשינו את זה. אני מאוד התרגשתי".

לין צוקרמן: "כן, זו היתה חוויה".

מה ניסיתן להעביר בצילום?

לין: "חושניות מרומזת".

טיטי (ייטאייש) איינאו : "להיות אישה יפהפיה, עדינה ואצילית".

וזואי ראסל מפזרת את האווירה הפיוטית: "עכשיו אני יוצאת מפה בלי איפור, בסנדלים לבוץ של המושב. היה כיף להיות נשית לכמה שעות".

ומה התוכניות שלהן ליום עצמו? המועמדות שמצויידות בבן זוג מתכוונות, כנהוג, לציין את הערב המיוחד בבילוי דביק:

לין: "יש לי חבר כבר חמישה חודשים. אני מאוד מקווה שנצא ביחד בערב - לטובתו".

ייטאיש: "החבר שלי לא בארץ כרגע".

זואי: "נראה לי שאני וטיטי נעשה ולנטיינז ביחד". מסקרן.

___________________________________________________________________________________________________________

עוד כתבות באתר תחרות מלכות היופי: