אופנה
קפסולה חדשה או קלישאה חבוטה: למה כל סלב מנסה להיות מעצב?מבר רפאלי ועד קים אזולאי, מביונסה ועד ריהאנה – נדמה שלא נותר כוכב בשמיים, בארץ וברשת שלא זכה לתואר מעצב הקפסולה הבאה. מישהו אוכל את הלוקש הזה?להמשך קריאה...
צילום: Gettyimages, אייל נבו
כפי שברור לכל אדם בר דעת, יכולותיך המוכחות בתחום הזמרה, המשחק, הפופולריות האינסטגרמית, או "הישרדות איי הלמי-לעזאזל-אכפת", לא יכולות להעיד דבר על יכולותיך כמעצב. ביונסה לטופשופ, ריהאנה לפומה ובר רפאלי להודיס
מי אני ומה גילי? למה הסלבס מעדיפות להתחפש ולא להתבגרמניקול קידמן המאיימת להתפוצץ מחומרי מילוי, עד אומה תורמן שהפכה לתומה אורמן כלשהי – כולן קורבנות של חברה שלא למדה להזדקן בכבוד, ובעקבותיהן העולם כולולהמשך קריאה...
צילום: Gettyimages
איזו גאוות גיל מסתתרת שם בין הלחיים התפוחות מהזרקות לשפתיים המשתרבבות? דריל האנה, ניקול קידמן ורנה זלווגר
הכלות בעולם מצביעות כחול-לבן: כך הפכנו לאימפריית שמלות חתונהבין אם זו הרוח הסקסית הישראלית, או האימונים הקשים בשוק המקומי - נדמה כי העולם כולו השתטח למעצבים שלנו מתחת לגלילי הבדים הלבנים ומבקש: תנו לנו עוד!להמשך קריאה...
צילום: אייל נבו
מתברר שכלות הן לא "תבנית נוף מולדתן", אלא שייכות לכת עולמית שחפה מכל אפיון לוקלי. שמלות כלה של ענבל דרור
קוטור לכל צאצא, מיני מי לכל הורה: כולם באופנה רוצים "לעשות ילדים"בימינו הורות מדוגמת לא נעצרת בסאמר קאמפ בלונדון ובת מצווש עם נועה קירל בהופעת אורח - נדרש גם אוברול מקולקציית הקוטור-קידס של ז'יבנשי. לאן הגענו?להמשך קריאה...
בגדי הילדים של מותגי האופנה הם הכל חוץ מנוח וכביס. מדובר בסמל סטטוס, פיצוי רגשי על ילדות לא מצוינת שהיתה לנו, או מסלקת רגשות אשם - כל כך הרבה מטען רגשי בכמות כל כך קטנה של בד. קמפיין הקיץ הקודם של דולצ'ה & גבאנה
כל הטעם הרע שכסף יכול לקנות: איך מתלבשים האנשים העשירים?מתברר שלא מעט טוב יוצא בסופו של דבר מהמיתון העולמי ומהמשבר שחווים המעצבים - להתעטף ביוקרה זה הכי לא באופנה, בערך כמו לעשות שדיים של 600 סי סי להמשך קריאה...
צילום: ראובן שניידר, ענת מוסברג
גם מה שמשום מה נחשב ל"סטייל של עשירים" - דונמים של עור חשוף, לוגו בגודל של יבשת, או להתחרות בשנדליר ולנצח - מתקבל בסופו של דבר כנובורישי. אירית רחמים, אייל גולן ולאה שנירר
למה כל רשת בינ"ל שעושה עלייה מתקבלת פה כניצחון לאומי? מבחינת פופולאריות בעולם, ישראל היא לא בדיוק מלכת הכיתה, אלא יותר החנון עם הנזלת שאף אחד לא רוצה לשבת לידו בהפסקה, ומותגים גורמים לנו להרגיש שייכיםלהמשך קריאה...
צילום: Gettyimages
יש אנשים שעלייתה לארץ של רשת COS עושה להם ריגושים מהסוג השמור לחדר המיטות
טרלול עדלאידע: מה התחפושת שלכם אומרת עליכם?ארז עמירן חושב שפורים הוא מפגן הפרעות הנפש של כולנו, כשכל הבנות רוצות להיות זונות, הגברים מתחפשים לנשים, והאימהות מנסות להיראות כמו הילדות שלהןלהמשך קריאה...
צילום: Shutterstock
פורים הוא ההזדמנות שלנו להיראות כמו זונות, בלי לשלם את מחיר הבושה
איך הפכה ת"א מבירת אופנה למֶכָּה של רצים מיוזעים בבגדים מכוערים?המרתון הוא רק השיא של המפגע האסתטי שהשתלט על המרחב הציבורי שבו כולם רצים, בכל מקום וזמן, בבגדי לייקרה צמודים מדי, חשופים מדי ומיוזעים מדי. אז די!להמשך קריאה...
צילום: אורן אהרוני
דקה של חוסר תשומת לב והופ, המרחב הציבורי התכסה בכמויות אדירות של לייקרה וזיעה
מי אתם מלבישני דה וויס והכוכב הבא, ולמה צריך אתכם בעצם? ארז עמירן רותח על הפיאסקו האופנתי המתחולל על הבמה: במלחמה על הטעם הטוב כבר הפסדנו, אז לפחות תנו לנו שואו שישכיח מאיתנו לרגע את חוק ההסדרה ומירי רגבלהמשך קריאה...
צילום: ערוץ 2
מחאה על חוק השקיות? שלומית מלכה ב"דה וויס"
מעצב אופנה, מרצה בשנקר, מאייר, אבא (של גאיה ושירה), מאמין שאופנה היא תרבות שאפשר (ורצוי) לדבר עליה, ולא רק ללבוש, ולא שוכח לרגע שמתחת לבגדים כולנו עירומים