המבקר: איתי יעקב

אסוס

מה מוכרים לנו? אביזרים, נעליים ואוסף בגדים המתעדכן מדי יום באתר השופינג הבריטי asos, שהוא מהפופולאריים בקטגוריית הקנייה אונליין בישראל. מדובר בתחנת חובה לחובבי אופנה שמחפשים ערך מוסף עיצובי גם מעבר לטרנדים העונתיים המופיעים בכל רשתות האופנה המהירה. העונה הם ימצאו כאן פריטי אופנה בעלי עיצוב מסקרן, דוגמת מעיל פרוותי המשולב בסריגת צמר בצביעת דגרדה. האתר מספק מענה גם למי שמחפש פריטים פחות ייחודיים, כמו מכנסיים שחורים לגברים עם מפשעה נמוכה ("שקי-קקי"), וכן פרשנויות מגוונת לטרנדים העונתיים: את שנות ה-60 מייצגות שמלות בגזרת A שלבשו הנערות בשכונת צ'לסי בלונדון באותן שנים, ושנות ה-70 מגולמות כאן עם שמלות פוליאסטר מודפסות בסגנון אוסי קלארק, לצד שמלות דיסקו עתירות פאייטים שהקלילות מהן והלאה. גם המלתחה הגברית מקבלת כאן מענה רחב עם שישה טרנדים מרכזיים, הרבה מכנסי סקיני ג'ינס, ז'קטים ספורטיביים, חליפות מחויטות בגזרה קרובה אל הגוף, והצבע השחור כמוטיב חוזר ובולט.

האם קנינו את זה? בגדול, כן. אסוס נותן מענה אופנתי לנשים ולגברים משלל סוגים, וגם למידות גדולות, במחירים תחרותיים ביחס לשוק רשתות האופנה המקומיות והבינלאומיות. על חוויית הקנייה הנעימה יכולה להעיב ההתנהלות (או היעדר ההתנהלות) של דואר ישראל, שהופכת את קבלת המשלוח למסורבלת.

נקודות האור

השמלות. בין אם אתן חושקות בשמלת מיני בסגנון שנות ה-60 או דווקא בשמלת פאייטים כסופה כמו זו שלבשה קייט מוס ליומולדת 40 - חיפוש פשוט באסוס והמוצר בדרך אליכן. מבחר השמלות בקולקציה גדול, והוא טומן בתוכו מספר רב של פריטים נאים. התרשמנו במיוחד ממספר דגמים עשויים אורגנזה, כמו שמלת מקסי עם הדפס מלבנים בגוונים של כחול ואפור.

המבחר. אסוס הוא גן עדן לשריפת זמן מיותר, המציע אפשרות לדפדף בעמודים רבים של פריטי לבוש ואביזרים, והרכבת wish list חלומית. מגוון המוצרים באתר אדיר, ומציע החל מטרנדים סופר אופנתיים של הרגע ועד מעצבים אלמוניים, ולא פחות חשוב מזה, מנוע חיפוש מצוין, שמקל מאוד על ההתמצאות באתר. אבל היתרון הגדול של אסוס טמון באפשרות שהוא מציע להרכיב מלתחה ממותגים קטנים, לצד ענקי אופנה כמו נייקי, ולהיחשף באופן מרוכז לשמות חדשים בתחום האופנה, שלרוב נעדרים מסיבובי הקניות שלנו.

נקודות החושך

תרגום הטרנדים. יש הבדל בין להצביע על טרנד משנות ה-60 או ה-70, לבין ייצור של רפליקות לאותה תקופה. עושה רושם כי מעצבי אסוס התאהבו נואשות באותם עשורים, כך שכל מה שהחליטו לעשות הוא "העתק-הדבק" לפריטים איקוניים מהימים ההם, כמו חצאיות קורדרוי או מעילי זמש בצבעי חרדל, חציל ועוד, והתוצאה נראית כמו מחסן תלבושות לסרטים תקופתיים. בהיעדר רענון עכשווי כלשהו לפריטים אלה, אין שום סיבה לבחור באסוס ולא בחנויות יד שנייה שבהן תמצאו את הדבר האמיתי.

המשלוח. אסוס עושים את עבודתם נאמנה, והתלונה כאן אינה מופנית כלפיהם, אלא לדואר ישראל. נתקלנו בעבר לא פעם ולא פעמיים בחבילות שנתקעו בסניפי הדואר המקומיים שבועות ארוכים, ואף כאלה שפשוט הלכו לאיבוד. אם אתם רוצים להיות בטוחים שתקבלו את המוצר שאתם קונים, ולא אחרי שהוא כבר יוצא מהאופנה, בחרו באפשרות של משלוח אקספרס (בעלות של 10 פאונד, כמעט 60 שקל) המוצעת באתר עם התחייבות להגעת המשלוח עם שליח לבית הלקוח בתוך חמישה ימי עסקים לכל היותר.

מחירים: חולצות, 249-49 שקל; מכנסיים, 349-99 שקל; שמלות, 899-149 שקל; מעילים וז'קטים, 899-99 שקל; נעליים, 499-99 שקל.

להשיג באתר Asos .

טופשופ

מה מוכרים לנו? קולקציית סתיו-חורף של רשת האופנה הבריטית Topshop, שפונה לקהל נשים צעיר ואופנתי. בחברה מסבירים כי הטרנדים המרכזיים בקולקציה - שנות ה-70, המראה הפראי והמחוספס, או הטרנד הצבעוני – רובם ככולם שואבים השראה מבתי אופנה מרכזיים, כמו גוצ'י וקלואה כמקור בלתי נדלה לאופנת סבנטיז, ומכאן אנו מבינים כי לטופשופ אין עוד את הצורך לטשטש את העובדה שהם מתרגמים פריטים מהמסלולים. הקולקציה הנוכחית משופעת בטרנדים עונתיים, לצד פריטי קז'ואל בסיסיים יותר כמו ז'קט ג'ינס קלאסי, גופיות פוליאסטר עם כתפיות ספגטי, מכנסי ג'ינס בשלל גזרות, ומגפונים שחורים מעוטרי ניטים. העונה גם חזר להימכר בישראל קו התכשיטים של המותג, לאחר היעלמות של מספר שנים.

האם קנינו את זה? חלקית. מצד אחד, הקולקציה בהחלט "נכונה" לרשת אופנה, ותמצאו בה לא מעט פריטי לבוש יפים המגובים באחד הטרנדים העונתיים. מצד שני, ביקור בחנות מגלה כי משהו בטוטאל לוק לוקה בחסר, ומצביע על כך שהקניינות המקומית של טופשופ הולכת על ביצים עם בחירות שחסרה בהן תשוקה. זה מתחיל בצבעוניות המונוכרומטית על הקולבים וממשיך בפריטים הסתמיים למדי. די בשיטוט באתר הקניות אונליין של החברה, כדי לזהות את הפערים בין המקומי לבינלאומי.

נקודות האור

הסבנטיז. בניגוד לתלבושות תקופתיות של שנות ה-70 שמצאנו ברשתות אחרות ואתרי אונליין, מחלקת העיצוב של טופשופ מצליחה לתרגם את הטרנד הלוהט של העונה לפריטים המתכתבים עם אופייה של הרשת ועם זמננו אנו. תוכלו למצוא שם וסט פרווה סינתטית לבן שאפשר ללבוש מעל חצאית מיני קורדרוי בצבע חאמרה עם כפתורי זהב וחולצת כפתורים פרחונית בצבע ירוק, או מעל אוברול ג'ינס עם גזרה רחבה ברגליים, שתמיד כדאי להחזיק בארון. את כל הפריטים תוכלו לערבב גם עם פריטים אחרים מתוך המלתחה האישית.

המחירים. מילה טובה על השינוי הגדול שעושה בשנים האחרונות טופשופ ישראל במחירי הקולקציה. בעבר חטפו זכייני המותג הישראלים ביקורת קשה כאן ב-Xnet על פערי המחירים בין ישראל לאירופה וארצות הברית. בבדיקה שערכנו השבוע במספר פריטים אקראיים גילינו שינוי לטובה: מחיריהם של חלק גדול מהפריטים עומד בקנה אחד מול אנגליה (מולדת המותג), לפעמים בהבדלים של 18 אחוז מע"מ בלבד, ובמקרים מסוימים המחירים בשקלים אף זולים יותר מהמקור, כמו במקרה של אוברול ג'ינס עם רגל רחבה, שמחירו בישראל 219 שקל לעומת 280 שקל באנגליה. מדובר בשינוי מבורך לכל הדעות. נמשיך לעקוב ולעדכן.

נקודת החושך

הקניינות. כבר הרבה זמן שלא נרדמנו בעמידה מול הקולבים, כפי שקרה לנו בביקור האחרון בסניף של טופשופ. את הסיבה לכך אנו תולים בקניינות נטולת העמדה של הרשת בישראל. אז נכון, יש קצת פריטי סבנטיז קלים לעיכול ומעיל פרווה סינתטי מנומר, וקצת ניטים וסריגים עבים, והכול מאוד נכון לכאורה, אבל התוצאה הסופית מעבירה מסר פושר של היעדר תשוקה לאופנה, ואת זה אי אפשר להגיד על רשת כמו טופשופ ברמה העולמית.

מחירים: חולצות, 479-49 שקל; מכנסיים וג'ינסים, 469-79 שקל; חצאיות, 749-129 שקל; שמלות, 1,099-129 שקל; ז'קטים, 1,369-319 שקל; מעילים, 1,819-419 שקל; אביזרים, 919-119 שקל.

להשיג ברשת טופשופ.

פולו ראלף לורן

מה מוכרים לנו? קולקציית סתיו-חורף של פולו ראלף לורן, הקו המשני והפופולארי של המעצב האמריקאי הנודע, שלאחרונה הודיע על פרישה מתפקיד מנכ"ל המותג. הקולקציה משלבת בין האסתטיקה האיקונית של המותג לבין פריטי קז'ואל אופנתיים, מבלי להתנצל על היעדרותם של הטרנדים העונתיים המככבים בכל רשתות האופנה. הצבעוניות בולטת בשילובים של שחור ולבן, לצד הדפסי פרחים עדינים, והחומרים מהם עשויה הקולקציה מחממים וקלילים, ולכן מתאימים לאקלים המקומי. בקו הסריגים לגברים, למשל, תמצאו סריגי פשתן או קשמיר בגוני אפור וכחול, ובגזרת השמלות לנשים ישנה נראות גדולה לשמלות ויסקוזה ושיפון, שתוספת של ז'קט עור מעל בהחלט יכולה להספיק לערב חורפי במישור החוף.

האם קנינו את זה? כן. הקולקציה עשירה במוצרים בעלי תוקף על-זמני, ובשנה האחרונה היא גם הפכה למותאמת יותר לכיס המקומי, עם ירידת המחירים שהוביל הזכיין המקומי (חברת סקאל).

נקודות האור

השמלות. פולו ראלף לורן זה לא רק חולצות פולו עם רקמה של רוכב על החזה. מזה כמה עונות שבמותג מציעים שורה ארוכה של שמלות מצוינות לנשים במחירים שנעים בין 750 שקל ל-1,500 שקל - סכום הוגן למותג בעל שם ואיכויות תפירה כמו ראלף לורן. העונה בלטו שתי מגמות בקולקציה: מראה רומנטי, עם שמלת משי שיפון פרחונית בעלת צווארון מעוגל בסגנון שנות ה-50, או שמלת קומבינזון לבנה, וכן מגוון גדול של פרשנויות לשמלה השחורה הקטנה - החל משמלת משי קופרו שחורה ללא שרוולים בגזרת A, וכלה בשמלת תחרה שחורה במראה גותי-רומנטי באורך מקסי עם משחקי שקיפויות. אנחנו בהחלט מצאנו את עצמנו באגף השמלות.

הסריגים לגברים. גולת הכותרת של הקולקציה הגברית הם סריגי קשמיר נעימים למגע עם לוגו המותג בשלל צבעים, אבל אם אתם טיפוסים אמיצים, לכו על קרדיגן בסריגת raw גסה, שמגיע או בצבעוניות של כחול ולבן, או בסריגה משולבת של אדום, כחול וצהוב.

נקודת החושך

תיקי הנשים. אם בעונה הקודמת כיכבו אצלנו תיקי הקיץ לנשים של המותג בנקודות האור, העונה הן עושות דרכן בכיוון ההפוך. בלב הקולקציה תיקי עור מלבניים מעוטרי פרנזים, אשר נראים חמורי סבר לעומת הרוח הקולית של קולקציית הלבוש, וסתמיים למראה ביחס למותגי ביניים אחרים שמציעים תיקים אופנתיים יותר ברמת מחיר דומה, ביניהם אפילו המעצב מייקל קורס, שחנותו החדשה בקניון רמת אביב נמצאת מרחק חצי דקת הליכה מזו של לורן.

מחירים: חולצות, 199- 699 שקל; מכנסיים וג'ינסים, 749-549 שקל; שמלות, 2,850-749 שקל; סריגים, 2,250-499 שקל; ז'קטים, 5,950-1,550 שקל; אביזרים, 2,590-349 שקל.

להשיג בחנויות ראלף לורן.

המבקרת: מאשה רודוב

Comme Il Faut

מה מוכרים לנו? את קולקציית סתיו-חורף לנשים מבית קום איל פו, המספקת פרשנות אפלה ומרדנית לנושא ההשראה השנתי, Barbie wants to be me, העוסק בשאיפה העכשווית למודל הגוף הבלתי אפשרי המגולם בדמות הבובה המפורסמת. הקולקציה חוזרת להתמקד במראה המחויט, מאבני היסוד של בית האופנה, עם מגוון ז'קטים ומכנסיים עשויים צמר דק מתוצרת איטליה בדוגמאות "גבריות" כמו פפיטה ופסי סיכה, ואלמנטים מחוספסים מעולמות הרוקנרול והאופנוענים, ביניהם סגירות קרס מאסיביות ושפע של רוכסני מתכת גלויים. בנוסף, מציעה הקולקציה פריטים מכותנת פופלין קלאסית, שמלות במספר צלליות ומבחר סריגים וסווטשירטים בפלטת צבעים מונוכרומטית של שחור, אפור ולבן, עם דגש מיוחד על טקסטורה – מפריטים שקופים משיפון או סריג רשת, ועד מכנסי עור רכים; מאפליקציות של מפלצות פרוותיות על טישרטים דקיקים, ועד שימוש בחומרים תלת-ממדיים דוגמת ברוקד.

האם קנינו את זה? חלקית. הרוח הצעירה והבועטת, המיוצגת נאמנה על ידי אמנית האלקטרו אנה לנדסמן שנבחרה לצילומי הקטלוג, בהחלט נוכחת בחלק מהדגמים, למעט אלה המחויטים, ואין לה שום קשר לרוכסני המתכת השחוקים. מקורה בצללית נינוחה ומתרחבת, בפרופורציות ואורכי מכפלות עדכניים, ובדרך בה חלק מהדגמים משתלבים לכדי טוטאל לוק רשמי אך נינוח, אנדרוגיני ומלא הומור. תורמים לכך לא מעט דפוסי המפלצות המוצלחים.

נקודות האור

הקפדנות. מדובר בעיקרון שמנחה את קום איל פו כמותג – הן בבחירת תמהיל חומרי גלם מגוון ואיכותי, הן בביקורת איכות נוקשה, הבודקת בין היתר את עמידות הבגד לאורך זמן, והן בהתעקשות על ירידה לפרטים – חתכים, סגירות, כיסים ובטנות – שזוכים לתשומת לב מעוררת התפעלות.

הרוח הצעירה. למרות הזיהוי של בית האופנה עם קהל בוגר יחסית, אופי הקולקציה הנוכחית מצביע על הרצון לפנות לקהל צעיר ואופנתי יותר. את זאת למדנו על סמך פריטים כמו שמלת A בעלת מפתח עמוק, שיכולה לשמש כסרפן; שמלה נוספת, משיפון משופע חתכים ותיפורים, אותה ניתן ללבוש מעל מכנסי סקיני; מכנסי culotte מעור נאפה רך; סווטשירט בעל שרוולים עשויי קומות של סרטים; וז'קט בייקרים קטן מצמר במראה עור. כל אלה מורים על כיוון חדש ומבורך בקום איל פו, שהיינו שמחים לראות יותר ממנו בקולקציה הבאה.

נקודת החושך

המחויטים. למרות ההשקעה הבלתי מבוטלת בפיתוח ובטכניקות חיוט מסורתיות ומורכבות, הז'קטים של קום איל פו מתקשים להמריא. צלליתם אומנם מונחת היטב על הגוף, אך אין בה כדי לעורר עניין – לא מבחינת הפרופורציות ולא בטיפול בפרטים שנופל בניסיונות לייצר עניין על חשבון המראה הסופי, שאינו מחמיא. התחושה הכללית היא שבכל הנוגע לאגף המחויטים תשומת הלב שניתנה לפנים הבגד, פגעה בצדו החיצוני.

המחירים: מעילים, 3,500-1,490 שקל; ז׳קטים, 2,400-1,890 שקל; חולצות, 1,190-790 שקל; שמלות, 2,200-1590 שקל; מכנסיים, 1,390-890 שקל; קרדיגנים, 1,690-790 שקל.

להשיג בסניפי קום איל פו.

הוניגמן

מה מוכרים לנו? את קולקציית החורף של רשת הוניגמן בהשראת פריז, שם צולם הקמפיין השלישי של החברה בכיכובה של מורן אטיאס. הקולקציה מספקת פרשנות בעיקר למגמת הבוהו-שיק של שנות ה-70, עם מבחר טוניקות ושמלות בהדפסי פייזלי ובליווי רקמות ופרנזים, מנעד רחב של פריטי ג'ינס לגווניו, חצאיות וחולצות מחומר דמוי זמש בחיתוכי לייזר, סריגים במשקלים שונים, שכמיות, וסטים ומעילי חלוק בצבעוניות האופיינית לעשור ההוא של קאמל, בורדו, בריק וזית. בנוסף מציעה הקולקציה חטיבה של פריטי קז'ואל נשיים וקלאסיים, שהפכו למזוהים עם הרשת: שמלות ג'רסי, חצאיות עיפרון, מכנסיים נשפכים עם קשירת שרוך, חולצות מוסלין מכופתרות ומעילי קווילט מכותנה וניילון בקבוצות צבעים של שחור-לבן, אדום-נייבי, גווני קרח משמנת ועד תכלת, אפור וניוד, וכן בגדי ערב עם דגש על לורקס, תחרה ופאייטים.

האם קנינו את זה? בערבון מוגבל. למעט דגמים בודדים, שמהווים חידוש על רקע ההיצע הקבוע של הרשת, ובהם מכנסי ג'ינס בצללית פלייר מתונה, ז'קט בומבר מקווילט כותנה, עליונית רוח מג'ורג'ט ומעיל החלוק, המבחר בקולקציה נראה גנרי למדי. עושה רושם כי בהוניגמן חוששים מחידושים ומתרכזים בעיקר בשחזור הצלחות מסחריות מהעבר, בשינויים קלים המתחשבים בעיקר בגוני העונה. מדובר בעניין נסלח במקרה של רשת הלבשה, אך לא כשמדובר ברשת אופנה.

נקודות האור

החומרים. מרבית חומרי הקולקציה, בעיקר החומרים הטבעיים של הסריגים, אך גם אלה הסינתטיים של החולצות והמכנסיים, משדרים איכות יחסית ומרגישים נעימים למגע. גם שמלות הג'רסי והגברדין היציבות והמחטבות, ומעילי הקווילט בקולקציה ראויים להערכה, כאשר ללא שום קשר לרלוונטיות האופנתית שלהם, הם ממשיכים להיות חלק מהנקודות החזקות בקולקציה.

קבוצת הג'ינס. העונה הורחב תמהיל דגמי המכנסיים, הן מבחינת השטיפות והן מבחינת הצלליות. בין הדגמים הבולטים לטובה ניתן לציין את גזרת הפלייר האופנתית ואת הדגמים בעלי קו המותן הגבוה, אותם ניתן לשלב עם קבוצה רחבה של פריטי טנסל במראה ג'ינס, ליצירת מראה הדאבל דנים הטרנדי.

נקודות החושך

דמויי הזמש. אנחנו סבורים שכאשר רשת אופנה בוחרת להתמקד במגמה אופנתית אחת, מן הראוי שהביצוע יהיה לעילא. בהוניגמן בחרו העונה להתמקד במראה הבוהו, אולם כמה מפריטי המפתח של הטרנד - חצאיות וחולצות עשויות חומר דמוי זמש - משדרים מראה זול, עייף ולא משכנע.

העריכה. הקולקציה שופעת בפריטים מיותרים, שחוזרים על עצמם מעונה לעונה, ולעתים אף חורגים מהמכלול מבחינת הצבעוניות או ההדפסים. זה קורה בעיקר באגף הגופיות והחולצות, שמוכיח עד כמה פחות זה לגמרי יותר.

מחירים: חולצות, 199.90-59.90 שקל; מכנסיים, 329.90-169.90 שקל; ז'קטים, 399.90-99.90 שקל; מעילים, 799.90-399.90 שקל; ג'ינסים, 299.90-279.90 שקל; פוטרים/סריגים, 309.90-99.90 שקל; שמלות, 349.90-129.90 שקל; חצאיות, 229.90-129.90 שקל.

להשיג בסניפי רשת הוניגמן.

טומי הילפיגר

מה מוכרים לנו? את קולקציית סתיו-חורף של המותג טומי הילפיגר, שמציין השנה שלושה עשורים של פעילות בזירה האופנתית, תחת הכותרת F.A.M.E, ראשי תיבות של ארבעת מרכיבי היסוד באסתטיקה של המותג: אופנה, אמנות, מוזיקה ובידור. טרנד שנות ה-70, שעובר כחוט השני בין הקווים השונים של קולקציית הנשים, מתנער מרוח הבוהו לטובת מראה מחויט ורך בהשראת כוכבות התקופה, כאלי מק'גרו ב"סיפור אהבה" ודיאן קיטון ב"אנני הול". בהתאמה, תמצאו כאן הרבה פריטי טוויד משובץ בגווני בורדו, נייבי ובריק; וכן קטיפה, סריגי אנגורה, חולצות כפתורים וחליפות מכנסיים. כל אלה זוכים לאיזון בעזרת כותנות משי נשיות עם נגיעות מעולם הלנז'רי, חצאיות A באורכים שונים ופריטים המתכתבים עם עולם הספורט בכלל והפוטבול בפרט, עם אלמנטים כמו פסים, בלוקים של צבע, וחומרים כמו דנים ועור. מחלקת הגברים מציעה שפע של חליפות, חלקות ומשובצות, מעילי צמר וניילון במראה בומבר ושכבות, סווטשירטים מודפסים, סריגים עם דוגמה, מגוון פריטי ג'ינס וקורדרוי, וכן קו הלבשה תחתונה שזכה השנה לייצוג בדמותו של הטניסאי רפאל נדאל.

האם קנינו את זה? כן, בעיקר את הפריטים מקו הספורט המוצלח לנשים. הקו בנוי על מראה מחויט רך ונינוח, ומשלב אלמנטים ספורטיביים כמו כובעי קפוצ'ון וסיומת ריב לשרוולים, שחיים בהרמוניה עם דנים בגזרות סקיני או בויפרנד במראה קרעים או טלאים, סריגי אנגורה גרפיים, ושמלות וחצאיות בצללית A. הקו הזה מביא עמו משב של רוח צעירה ואופנתית, נינוחה ומתוחכמת במידה, להבדיל מקו המסלול, שיגיע לארץ במתכונת מצומצמת ודגמיו מתאימים בעיקר לתצוגה, או הקו Hilfiger Collection, הנופל לעתים לשמרנות במחירים גבוהים למדי.

נקודות האור

החומרים. אפשר לומר בוודאות שלמרות הפופולאריות הגואה שלו בעולם האופנה, בטומי הילפיגר "פוליאסטר" היא עדיין מילה גסה. המותג מסרב להתפשר על טיב החומרים הטבעיים, ביניהם משי, עור, צמר וקטיפה, ועל כך הוא בהחלט ראוי להערכה (וגם על החזרת בד הקורדרוי לתמונה, כחלק ממגיפת הסבנטיז שהשתלטה על העונה).

האביזרים. כחלק ממתיחת הפנים המתמשכת של המותג, קו האביזרים הולך ומשתבח מעונה לעונה. אהבנו במיוחד את המגבעת בגווני הבורדו והאפור ואת תיק הצד המשלב שדות צבעוניים של אפור, נייבי ובורדו עם רצועה בהצלב.

נקודות החושך

הנוכחות באונליין. בעידננו הדיגיטלי, ההיעדרות של מותג בסדר גודל של טומי הילפיגר מהזירה האינטרנטית, הן ברמת הייבואנים "פקטורי 54", והן ברמת המותג הגלובלי, כשבאתר הבית ניתן להתרשם מצילומי קולקציה מועטים בלבד – היא אכזבה גדולה, על גבול המחדל, ולעניות דעתנו פוגעת בשירות שמעניק המותג ללקוחותיו.

טווחי מחירים: שמלות, 2,299-500 שקל; חולצות, 1,549-380 שקל; חליפות, 2,000-2,300 שקל; חצאיות, 3,299-500 שקל; מכנסיים, 1,799-450 שקל; מעילים וז'קטים, 3,300-550 שקל; ג'ינסים, 1,250-600 שקל; סריגים וסווטשירטים, 1,150-330 שקל; נעליים, 1,900-300 שקל; אביזרים, 1,900-140 שקל.

להשיג בחנויות המותג.