התצוגות של גדעון אוברזון, מהאבות הרוחניים של האופנה הישראלית, הפכו לאחת מאבני היסוד של שבוע האופנה גינדי תל אביב, והן מעוררות תמיד עניין בקהל הרחב – דבר שהתבטא גם באולם המלא. בדומה למעצבים הצעירים שהציגו לפניו, אוברזון מספר כי הקולקציה שהציג לא יצאה מנושא השראה ספציפי, אלא התבססה על הצבע השחור, "הצבעוני ביותר שיש", לדבריו, כפי שבא לידי ביטוי גם במופע "בלאק אאוט" של להקת המחול הקיבוצית.

התצוגה של קארן וגדעון אוברזון (צילום: ענבל מרמרי)
התצוגה של קארן וגדעון אוברזון (צילום: ענבל מרמרי)

הקולקציה אכן עסקה בבחינת היכולות של הצבע הקלאסי והצפוי מכל באמצעות טקסטורות, גוונים וחיבורים בין הבדים השונים. בצעד לא אופייני ומפתיע לטובה נגע המעצב הוותיק, שהפעם איחד כוחות עם בתו קארן ועם מיכל וולמן, בת זוגו של נכדו שסיימה זה עתה את לימודיה בשנקר, בכל מגמה אופנתית עדכנית – ממחשופי ה-off-shoulders, דרך סגירה א-סימטרית של כתפיות סרבלים וצווארוני גולף, ועד השימוש בטוויד וקטיפה ובאלמנטים בשיבוץ קריסטלים לעיטור חלק מהפריטים.

   (צילום: ענבל מרמרי)
(צילום: ענבל מרמרי)

בלטו לטובה במיוחד חצאית עיפרון מעור בעיטור קריסטלים, עליונית קימונו משיפון עם דוגמה ושמלת ערב מקטיפת משי עם מחשוף גב עמוק. לעומתם, חליפת ז'קרד בדוגמה פרחונית, ז'קט עור שחור עם תפרים לבנים ושמלת אורגנזה עם אפליקציות של גבעולים, החזירו אותנו אחורה במנהרת הזמן.

   (צילום: ענבל מרמרי)
(צילום: ענבל מרמרי)

כצפוי מאוברזון, הצלליות, במיוחד אלה המורכבות, התאפיינו בביצוע ללא רבב. עם זאת, ולמרות ריבוי הפריטים המוצלחים שעתידים למצוא חן גם בעיני קהל רב-גילי, מהתצוגה עלתה תחושה קלאסית אך סטטית ושמרנית למדי. עריכה מדויקת וויתור על דקורטיביות מצועצעת היתה יכולה לזקק מהקולקציה את המיטב.

מאשה רודוב

   (צילום: ענבל מרמרי)
(צילום: ענבל מרמרי)

   (צילום: ענבל מרמרי)
(צילום: ענבל מרמרי)

   (צילום: ענבל מרמרי)
(צילום: ענבל מרמרי)

   (צילום: ענבל מרמרי)
(צילום: ענבל מרמרי)

   (צילום: ענבל מרמרי)
(צילום: ענבל מרמרי)