צוות הדוגמניות, שעמד בלא מעט אתגרים ביומיים האחרונים, זכה להפסקה עת הציג מעוז דהאן את קולקציית הגברים היחידה בלו"ז שבוע האופנה למותג נובוריש דוג. מאחורי הקלעים סיפר דהאן – שמאז תצוגת המעצבים המבטיחים בה לקח חלק בשבוע האופנה הקודם הפך למזוהה עם אופנת הסטריט – על אהבתו למחויט הגברי הקלאסי ולדמות הדנדי הבריטי משנות ה-30 וה-50, שעמדה במרכז הקולקציה הנוכחית. כחלק מהקונספט, ובהלימה מושלמת לרוח התקופה, ליקט המעצב קאסט של דוגמנים לא מקצועיים, כולם ג'ינג'יים, ברשתות החברתיות.

קאסט של דוגמנים לא מקצועיים שלוקטו ברשתות החברתיות. נובוריש דוג (צילום: אורית פניני)
קאסט של דוגמנים לא מקצועיים שלוקטו ברשתות החברתיות. נובוריש דוג (צילום: אורית פניני)

הקולקציה אכן הציגה פרשנות עדכנית, מהולה בהשפעות סטריט וספורט, למראה המחויט הקלאסי. דהאן בחן את התמהיל המקובל של מכנסיים וז'קטים באמצעות הזזת קווי הגזרה, עיוות הפרופורציות של אורך השרוולים והמפשעה, גודל הדשים וכיסי השפה, וגובה המותן. לצדם, נראו על המסלול צלליות מאתגרות כאוברולים ושמלות, וסריגים פרומים בעלי חוטי רקמה משתלשלים.

גישה טוטאלית. מעוז דהאן לנובוריש דוג (צילום: אורית פניני)
גישה טוטאלית. מעוז דהאן לנובוריש דוג (צילום: אורית פניני)

החומריות המתבקשת של בדי טוויד וצמר דקים, חלקים, מפוספסים או משובצים, בצבעוניות בסיסית של בז' ואפור קיבלה תנופה עם גוני אפרסק, צהוב לימון, חרדל, ירוק בהיר וסגול פוקסיה. התמונה הושלמה בסטיילינג ססגוני של גרביים שנגרבו מעל מכנסי הסקיני, נעלי ריבוק לבנות, כובעי קסקט ומגבעת, ותכשיטי גברים בעיצובה של מיכל בן עמי, עם דגש על סיכות דש ושרשראות צווארון.

  (צילום: אורית פניני)

אי אפשר היה להתעלם מהאתגר שהציב בפניו המעצב הצעיר ומקפיצת המדרגה שעשה בשפתו העיצובית, כמו גם מגישתו הטוטאלית. הדבר זכה לתגובה נלהבת מהקהל באולם, שעמד על רגליו והריע בסיום התצוגה. יחד עם זאת, עריכה קפדנית יותר ודיוק במשקלים בקווי החיתוך, בשילוב בין החומרים השונים ובעיקר במונחות המחויט, שבלטה לרעה בחיבורי השרוולים, הן נקודות שהיינו מצפים מנובוריש דוג להשתפר בהן.

מאשה רודוב

  (צילום: אורית פניני)

  (צילום: אורית פניני)