מעצבת האופנה דודו בר אור ניצבת לקראת פתיחת חנות ראשונה. בשבוע הבא תשיק בר אור חנות פופ-אפ בקומה השנייה של קניון רמת אביב, שתפעל למשך חודשים ספורים ותשמש, לדבריה, כפיילוט לחנות קבועה ראשונה בישראל. עד כה מכרה בר אור את עיצוביה בישראל מתוך סטודיו שהיה פתוח בתיאום מראש בלבד, שעה שבסניפי רשת גולף נמכרה רק הקולקציה שיצרה בשיתוף פעולה עם הרשת.

>> מוזמנים לעשות לנו לייק בפייסבוק

"שיתוף הפעולה עם גולף גרם לי להבין את הרצון של הקהל הישראלי בבגדים שלי", אומרת המעצבת שהחלה את דרכה עם המותג "פאס פור טואה" (מצרפתית: זה לא בשבילך), ששמו שיקף את גישתו המתנשאת, וכעת היא מחזרת אחר הקהל הרחב תחת השם דודו בר אור. "לאנשים מבחוץ תמיד נראה שיש לי הרבה אומץ, אבל אני אדם עם חוסר ביטחון עצמי, והייתי צריכה לקבל את כל החיזוקים מגולף כדי לדעת שאוהבים אותי ורוצים אותי פה".

A photo posted by @dodobaror on

פתיחת החנות התאפשרה בעקבות פגישה של בר אור עם ליאורה עופר, בעלת השליטה בקבוצת מליסרון המחזיקה בקניון רמת אביב. "לליאורה היה חשוב לעודד אופנה ישראלית בקניון", מסבירה בר אור. "זה קניון שמציג בתי אופנה בינלאומיים כמו לואי ויטון ומייקל קורס, וחשוב שלצדם תהיה גם אופנה ישראלית".

האם הפופ אפ הוא פיילוט לקראת פתיחת חנות משלך בקניון רמת אביב עצמו?

"כן, סוג של בדיקה".

A photo posted by @dodobaror on

בחנות, שצפויה להיפתח ב-10 ביולי, יימכרו פריטים מקולקציית הקיץ החדשה של בר אור, לצד דגמים מקולקציות קודמות, כמו פריטי העור מהחורף שעבר וקולקציית הפסיפסים הצבעונית שהוצגה בשבוע האופנה האחרון בתל אביב. כמו כן, יימכר בחנות גם קו הגלביות של המעצבת. "הבגדים שלי הם 'טיימלס'", אומרת בר אור. "לכפתן אין עונה, אבל יהיו בחנות דברים גם מהקולקציה האחרונה. צריך לזכור שאין סטוקים. יש מקסימום ארבעה מכל דגם".

והמחירים?

"מ-800 שקל ומעלה. המחירים כאן יהיו זולים מהמחירים שאני מוכרת בחו"ל, ואני מאמינה שהקהל יהיה מופתע מהמחירים ביחס למה שהוא חושב".