מעצב האופנה מארק ג'ייקובס חשף אמש תמונה ראשונה מקמפיין סתיו-חורף 2015-16 של המותג הנושא את שמו, בכיכובה של לא אחרת מאשר הזמרת והשחקנית בת ה-69 שר.

התמונה נחשפה לראשונה בחשבון האינסטגרם של הסטייליסטית ועורכת האופנה קייטי גרנד, ושעות ספורות לאחר מכן הופיעה גם בעמוד האינסטגרם הרשמי של ג'ייקובס.

>> מוזמנים לעשות לנו לייק בפייסבוק

"שר המדהימה והיפה!", כתב ג'ייקובס מתחת לתמונתה של הכוכבת הלבושה שמלת פליסה שחורה מסאטן עם פסי חרוזים, כשלכפות ידיה כפפות עור דקיקות. את התמונה צילם דיוויד סימס, ועל פי ג'ייקובס "זוהי רק ההתחלה...".

A photo posted by Marc Jacobs (@marcjacobs) on

בכך מצטרף ג'ייקובס למגמה הבולטת בשנה האחרונה של מותגי אופנה השוכרים את שירותיהן של ידועניות ומובילות דעת קהל מבוגרות, ביניהן ג'וני מיטשל בת ה-72 לסאן לורן פריז, וג'ואן דידיון בת ה-80 לסלין.

"זה היה החלום שלי זמן רב", אמר ג'ייקובס בשיחה עם הניו יורק טיימס, בה סיפר כיצד השפיעה עליו השחקנית, הזמרת ואייקון האופנה והגייז מהבולטות שיש.

"בזמן שנערים היו מוקסמים מדברים אחרים, אני העדפתי לראות מה שר לבשה השבוע". שר לא אכזבה את עדת מעריציה, והקפידה על הופעות שהותירו את העולם פעור פה. המוכרת שבהן היא ללא ספק מערכת הלבוש שאיתה הגיעה לטקס האוסקר בשנת 1986, עם שיער קוצני כשל דורבן וחזיית משולשים עשויה פאייטים בתוספת גלימה אפלה שכיסתה אותה מכף רגל ועד ראש.

עשו את זה קודם: ג'ואן דידיון לסלין וג'וני מיטשל לסאן לורן פריז
עשו את זה קודם: ג'ואן דידיון לסלין וג'וני מיטשל לסאן לורן פריז

שר היא אחד הליהוקים המפתיעים לעונה הבאה, וצפויה לה תחרות עזה מכיוונה של מעצבת האופנה דונטלה ורסאצ'ה בת ה-60, שנבחרה להוביל את קמפיין ז'יבנשי לחורף הבא. בין השתיים יש דמיון פיזי לא קטן, בעיקר כי שתיהן ביקרו לא אחת בקליניקת הניתוחים הפלסטיים. כך שאם מיטשל ודידיון מייצגות את הנשים בעלות המראה הטבעי שמתבגרות בחן עם השיער הלבן והקמטים בצדי העיניים, ורסאצ'ה ושר מציגות את הגוף הפוסט-מודרני שעבר אינספור מניפולציות.

על אף שההכרזה הרשמית על הבחירה בשר לקמפיין יצאה רק אתמול, את הרמז לכך ניתן היה למצוא כבר בתחילת החודש, כאשר הגיעה הזמרת יחד עם ג'ייקובס לאירוע הגאלה במוזיאון המטרופוליטן.

בהסתמך על חשבון האינסטגרם של ג'ייקובס, ניכר כי הוא צמוד לאחרונה גם לשחקנית ג'סיקה לאנג בת ה-66, כך שייתכן מאוד שגם אותה נזכה לראות בקרוב בקמפיין.