מעצבת האופנה דונטלה ורסאצ'ה לא יכלה לייחל למתנה מרגשת יותר לקראת יום הולדתה ה-60, שיתקיים ביום שבת הקרוב. אמש חשף מעצב האופנה ריקרדו טישי, המשמש כמנהל הקריאטיבי של בית האופנה ז'יבנשי, תצלום משותף בשחור-לבן שלו ושל ורסאצ'ה, בו הכריז על דונטלה ככוכבת קמפיין סתיו-חורף 2015-16 של המותג בעיצובו. "גאה מאוד להציג את האייקון האולטימטיבי החדש שלי", כתב טישי לצד התמונה בה מצולמים השניים ראש אל ראש, כמו יין ויאנג. במקביל פורסמה התמונה בחשבון האינסטגרם הרשמי של ורסאצ'ה יחד עם הכיתוב "לחברי המוכשר ריקרדו, יחד נשבור היום את גבולות האופנה!"

>> מוזמנים לעשות לנו לייק בפייסבוק

זו הפעם השנייה בה מכריז טישי על פרזנטורית חדשה למותג באמצעות האינסטגרם. בעונה הקודמת היתה זו השחקנית ג'וליה רוברטס, שהתפיידה שוב מהזיכרון מאז הוכרז על מינויה. עם זאת, נראה כי טישי ממשיך לגייס נשים בוגרות לטובת הקמפיינים של המותג, למרות שפניה המנותחות של ורסאצ'ה בת ה-60 מעידות כי היא מנסה בכל דרך אפשרית לשמר את נעוריה.

על התמונה החדשה והאלגנטית חתומים זוג הצלמים מרט אלאס ומרקוס פיגוט, ועורכת ווג פריז לשעבר, קארין רויטפלד. הקמפיין החדש נברא תחת הכותרת Givenchy Family Campaign, והוא צפוי להיחשף במלואו לקראת הסתיו. אפשר לנחש כי ורסאצ'ה, חברה קרובה של טישי, לא תהיה היחידה בקמפיין המשפחתי, שעלול לכלול גם "בני משפחה" נוספים מסביבתו של המעצב - קניה ווסט וקים קרדשיאן, למשל - או נציגים מתעשיית האופנה האיטלקית, המאופיינת במודל עסקי משפחתי (ע"ע משפחות פראדה, גוצ'י, מיסוני, וכמובן - ורסאצ'ה).

בכלל, משפחתיות מסתמנת כאחד הטרנדים הבולטים לעונה הבאה, כפי שראינו בתצוגת האופנה של דולצ'ה & גבאנה, שהעלו אל המסלול דוגמניות בהיריון וילדות צעירות. כמובן, במקרה שלהם מדובר במשפחה סטרייטית בלבד - כפי שהצהירו בראיון שנוי במחלוקת בחודש שעבר.

בעידן של אינדיבידואליזם ומנהלי שיווק שמנסים להמציא מותגים מחדש מדי עונה, הקמפיין של ז'יבנשי מצליח לטרוף את כל הקלפים. הוא מוכיח כי אפשר לדבר על ערכים של חברות, משפחתיות ויוקרה באמצעות שיתוף פעולה בין מעצבים מבתי אופנה גדולים ונפרדים, מבלי לאבד מערכו של אף אחד מהצדדים.