חברת ההלבשה האמריקאית למידות גדולות ליין בריאנט יוצאת בימים אלו בקמפיין לנז'רי חדש, המנגח באופן ישיר את המלאכיות של ויקטוריה'ס סיקרט. תחת ההאשטאג I'mNoAngel# מככבות בקמפיין החדש שש נשים במידות גדולות, כשלגופן הלבשה תחתונה בלבד. הבחירה בסלוגן המתייחס למלאכיות הדקיקות של ויקטוריה'ס סיקרט נולדה בעקבות המחאה סביב הקמפיין של המותג הנודע מחודש אוקטובר האחרון, שהציג את הכותרת The Perfect Body והדיר מתוכו כל מודל יופי שאינו משועבד למידה 36 ומטה. מנכ"לית ליין בריאנט לינדה היסלי אמרה בראיון לאתר פאשניסטה כי מטרת ההאשטאג היא לייצר אירוניה ובעיקר כיף.

>> מוזמנים לעשות לנו לייק בפייסבוק

קשה להתעלם גם מהביקורת שמפנה הקמפיין החדש דווקא מתוך הבחירות האמנותיות שבו. תצלומי השחור-לבן מזכירים את השפה הוויזואלית שמזוהה עם הקמפיין של קלווין קליין, שעמד גם הוא לאחרונה לביקורת תקשורתית על הבחירה להתהדר בטייטל "מידות גדולות" לאחר ששכר את שירותיה של דוגמנית הפלאס סייז מיילה דלבסיו, מידה 40 בסך הכול. לעומתו, הנשים בקמפיין של ליין בריאנט מצטלמות בחזיות ותחתונים במידה 44 ומעלה, וחוגגות את הנשיות שלהן בלי לדפוק לאף אחד חשבון.

"חשוב לצאת החוצה חזקות"
"חשוב לצאת החוצה חזקות"

על המיתוג החדש של המותג ותחום ההלבשה למידות גדולות בפרט, אחראית היסלי, שנכנסה לתפקידה כמנכ"לית ליין בריאנט לפני שנתיים ומאז מעבירה את המותג מתיחת פנים נרחבת. היא יצרה שיתופי פעולה עם מעצבות אופנה כמו איזבל טולדו וסופי ת'ילט, וכעת, היא אומרת בראיון לפאשניסטה, מעוניינת "לשנות את השיח" סביב אופנה למידות גדולות ולאפשר לנשים גדולות גישה שווה לאופנה, כמו לכל אישה אחרת. המהלך של היסלי מקבל גושפנקה גם מהיחס התקשורתי למידות גדולות בארצות הברית, כפי שניתן היה לראות בבחירה של מגזין ספורטס אילוסטרייטד להציג לראשונה מודעה עם דוגמנית פלאס סייז לצד דוגמניות במראה של גבעול אספרגוס.

לדברי היסלי, הבחירה בתחום הלנז'רי כצעד תקשורתי ראשון נובעת מהצורך של נשים במידות גדולות למודל חיקוי אמיתי, וחיזוק דימוי הגוף שלהן. "חשוב לצאת החוצה חזקות", אמרה באותו ראיון. "שמענו מהלקוחות שלנו ומקהילת הבלוגריות שאיתה אנו בקשר שאנחנו צריכות לזקוף ראש. יש נשים שמרגישות בנוח במידה הגדולה שלהן, ואחרות שמתביישות. התפקיד שלנו הוא לתת לכל הנשים תחושה שהן יפות וסקסיות".