הרבה מים עברו בירקון מאז שיצרה קוקו שאנל את השמלה השחורה הקטנה הראשונה, ועד שקבעה היידי קלום את המשפט המכונן "יום אחד אתה IN, וביום שאחרי אתה אאוט". מיליוני טרנדים עלו ונעלמו, ושוב חזרו, אלפי מעצבים קמו ונפלו, אך דבר אחד לא השתנה: תעשיית האופנה היתה ונשארה מקום שאליו רבים חולמים להגיע, אך רק מעטים מצליחים להתברג בו בהצלחה.

כפי שיודע כל מותג פעיל, להיות שם מוכר זה לא מספיק – בכל עונה עליך להמציא את עצמך מחדש עם קולקציות מקוריות שיפנו לקהל הלקוחות הוותיק, אך גם ירחיבו אותו עוד ועוד. מנגד, יודע כל מעצב צעיר, כי הדרך למיתוג עצמי ארוכה ורצופה במכירות ביתיות, דוכנים קטנים בשווקים מזדמנים ואינספור הוצאות נלוות.

כביכול, מדובר בשני קווים מקבילים שזקוקים זה לזה כמעט באותה המידה, אולם בפועל הם כמעט אף פעם לא נפגשים. בקבוצת גולף, החולשת על כל תחומי העיצוב, החליטו לשנות את התמונה העגומה, לחבר את המקבילים ולהפגיש בין הרשת הקמעונאית למעצבים בתחילת דרכם, במיזם החדש והמהפכני Style_Hub.

התחברו לעולם של גולף

בניגוד לתחרויות כישרונות צעירים, פרויקט Style_Hub הוא זירה יצירתית שבה כולם יכולים להיות מנצחים. רשת גולף – המונה 330 חנויות ברחבי הארץ ומציעה פריטי אופנה לנשים, גברים, ילדים ותינוקות, הלבשת פנאי ומוצרי עיצוב לבית – שמה לה למטרה לעודד עיצוב ישראלי חדשני ויצירתי ולאפשר לכישרונות חדשים לבוא לידי ביטוי. כעת מזמינה גולף מעצבים צעירים מתחומי האופנה, האקססוריז, התכשיטים, הטקסטיל, האביזרים לבית, האיור והעיצוב גרפי להגיש את מועמדותם לפרויקט, שבסופו ייבחרו המוכשרים שעיצוביהם ישתלבו בחנויות הרשת.

איך משתתפים? כל מעצב מהתחומים הרלוונטיים יכול להגיש מועמדות, גם ללא ניסיון עבודה קודם בתחום, על ידי מילוי טופס ההרשמה ושליחת תיק עבודות המייצג את סגנונו עד 28 בדצמבר. המעצבים שיעברו את הסינון הראשוני יקבלו זימון במייל ליום המיונים שייערך ב-7 בינואר בפני פאנל שופטים. בסוף יום המיונים יופנו המעצבים הנבחרים לוועדה רחבה יותר, שבה ייקבע אופי שיתוף הפעולה האישי – קו פריטים משותף, מוצר שישתלב ברשת כפי שהוא, או כל אופציה אחרת ליצירה ייחודית שתתאים לשני הצדדים. האפשרויות בלתי מוגבלות, והן יותאמו לטיב החיבור בין החברה למעצב.

בעידן זה של כוכבים לרגע, כשבכל יום ממהרים להכריז על "הדבר החם הבא", רק כדי לשכוח את שמו בשבוע שאחרי, ייחודיותו של הפרויקט של גולף היא בדגש על טיפוח יצירה אמיתית ומקומית, שתתבטא בהזדמנויות מכירה ולא רק בתארים ריקים מתוכן. כך יכולה רשת האופנה הגדולה לרענן את ההיצע שלה בקולות חדשים ומסקרנים, ואילו המעצבים הצעירים יכולים להכיר מקרוב את המנגנונים של התעשייה המקומית ולפרוץ לקהלים גדולים בלי לוותר על כתב ידם. ב-Style_Hub לא צריך להתהדר באישיות טלוויזיונית שתעלה את הרייטינג ואין צורך בסיפור אישי קורע לב, כל שעליכם להביא הוא את הכישרון, החזון והעיצובים שלכם.