>> ערוץ האופנה הישראלי ב-HOT - צפו בכל התוכניות

הדוגמנית בר רפאלי אינה הישראלית היחידה שתככב בפרסומת האטרקטיבית של מחצית משחק הסופרבול, שיתקיים ב-3 בפברואר בניו אורלינס. בהמשך לפרסומים מהשבוע האחרון על השתתפותה של רפאלי בפרסומת לחברת האתרים והדומיינים Go Daddy לצדה של נהגת המירוצים האמריקאית דניקה פטריק, ל- Xnet נודע כי בפרסומת תככב גם שמלה מתוצרת הארץ, בעיצובה של דורית (דודו) בר אור, מקולקציית אביב קיץ 2013 של המותג Pas Pour Toi.

בתצלום ראשון שהודלף אמש מסט צילומי הקמפיין, שהתקיימו ביום שישי האחרון באולפני יוניברסל בלוס אנג'לס, צולמה רפאלי לבושה בשמלת קוקטייל אלגנטית בצבע ורוד בייבי, שכיכבה בחודש שעבר על המסלול בתצוגה של בר אור, במסגרת שבוע האופנה גינדי תל אביב.

בעולם נתפס הלבוש האלגנטי של רפאלי בפרסומת כהפתעה, מכיוון שבשנה שעברה כיכבה בפרסומת של גו דאדי דוגמנית עירומה, והפרסומים על בחירתה של רפאלי, המוכרת בעולם כדוגמנית השער של הספורט'ס אילוסטרייטד, הובילו לציפייה ללבוש פרובוקטיבי וחושפני יותר.

תופיע לצד רפאלי בפרסומת של  Go Daddy. נהגת המירוצים האמריקאית דניקה פטריק (צילום: gettyimages)
תופיע לצד רפאלי בפרסומת של Go Daddy. נהגת המירוצים האמריקאית דניקה פטריק (צילום: gettyimages)

ההשראה לתצוגה של בר אור בשבוע האופנה עמדה בסימן כוכבות קולנוע אירופאיות כמו בריז'יט בארדו וסופיה לורן, וסיפקה לאורחי התצוגה צפייה במספר לא מבוטל של מערכות לבוש אלגנטיות בעלות אפיל יוקרתי. לא מן הנמנע היה שכוכבת כרפאלי תמצא בהן שימוש ראוי להופעתה, או לכל הפחות לפרסומת בינלאומית בהשתתפותה.

שיתוף הפעולה בין רפאלי לבר אור כבר עורר בעבר הדים חיוביים. לפני כשלושה חודשים לבשה רפאלי שמלת ערב שחורה עם פרחי זהב מאבנים, מהקולקציה הקודמת של Pas Pour Toi, לאירוע של מגזין הגברים הפופולארי GQ בברלין. במהלך האירוע גם הוענק לרפאלי התואר Gentelwoman of the Year - תואר מפרגן של המגזין לרפאלי, שכיכבה עד כה שש פעמים על שער ה-GQ הבינלאומי. בנוסף, לפני שישה שבועות לבשה רפאלי אאוטפיט כחול בעיצובה של דורית בר אור, כשהתארחה בתוכנית הטלוויזיה הגרמנית TV TOTAL.

בר רפאלי מצטלמת לאינסטגרם באאוטפיט כחול של דורית בר אור
בר רפאלי מצטלמת לאינסטגרם באאוטפיט כחול של דורית בר אור

השתתפות בפרסומת שתשודר לעיני 110 מיליון צופי משחק הסופרבול, משידורי הטלוויזיה הנצפים ביותר בארצות הברית, ודאי תמנף את הקריירה של רפאלי ועל הדרך, גם את זו של בר אור. הראשונה תזכה לחותמת אבסולוטית על מעמדה כדוגמנית בינלאומית חשובה, שתעלה את מניותיה בשוק הדוגמניות בעולם. ואילו השנייה צפויה לקבל חשיפה בינלאומית רחבה שלא תסולא בפז.

כמעצבת המכוונת בימים אלו את הקריירה האופנתית שלה אל שווקים מחוץ לגבולות ישראל, כיכובה של שמלה בעיצובה לעיני למעלה ממיליון איש הוא צעד שבהחלט יביא לפתחה קניינים ולקוחות רבים. אולי אפילו את ביונסה, שתעלה להופיע במהלך מחצית הסופרבול, מיד לאחר הפרסומת.