כשמדברים על פאנקיסטים, הדמות שעולה בראש תמיד תהיה מאובזרת בפריט אחד או שניים מעור עם ניטים, כך שממש לא מדובר בעניין חדש. גם בעונות קודמות חברות כמו מיו מיו וגוצ'י הציגו קולקציות עשירות בעור וניטים, אך העונה נדמה שחברות ה-Luxury אמצו את הפאנק כעור שני.

Zadig & Voltaire Fall/Winter 2012

כבר בקיץ שעבר ניתן היה לראות את המהומה סביב הג'ינסים הקצרים ונעלי הקונברס עם הניטים (DIY). החזרה לבייסיק היא אומנם פתרון עבור אנשים רבים, אולם השימוש בג'ינס Levis ישן או שדרוג נעלי אולסטאר הם לא תחליף למותגים אחרים. יש משהו מאוד יפה באותנטיות של מותגים נצחיים, אך מי שרוצה להתחכם ולהיות ייחודי יותר ודאי יפנה למותגי היוקרה שבמהותם פחות נפוצים.

המותג הצרפתי, זאדיג אנד וולטייר, המגדיר את עצמו כ-New Luxury והפך למזוהה עם עולם הרוק אנד רול, מצליח להפתיע כל עונה מחדש בשילוב מנצח בין הקז'ואלי ליוקרתי. גם החורף הקולקציה של המותג עשירה בניטים.

אפילו בית האופנה ולנטינו, שנתפס כסמל הקוטור, הפתיע בקולקציה עתירת ניטים במגוון רחב של תיקי עור, חגורות ונעליים. גם כריסטופר ביילי עטף בניטים מספר רחב מאוד של פריטים מקולקציית החורף של ברברי פרורסום - תיקים, כפפות, סנדלים ואף ידיות מטרייה עשויות מניטים צפופים.

כמובן שגם חברות ההיי סטריט הגדולות כמו זארה וטופשופ לא פספסו את הטרנד ועיצבו ליין רחב מאוד ברוח הקולקציות הנוכחיות של מעצבי העל.

Zadig & Voltaire, ה' באייר 48 תל-אביב

Zadig & Voltaire, ה' באייר 48 תל-אביב

Zadig & Voltaire, ה' באייר 48 תל-אביב

Rocco bag by Alexander Wang בוטיק ורנר, אלפסי 33 ודיזינגוף 216, תל-אביב

Anja Rubik for Kurt Geiger ad campaign Fall/Winter 2012

DROMe הלגה עיצובים, ה' באייר 12, תל-אביב

Jimmy Choo הלגה עיצובים, ה' באייר 12, תל אביב

Valentino ad campaign Fall/Winter 2012

Valentino אניגמה, ה' באייר 34, תל-אביב

Philipp Plein ad Campaign 2012, פילוסופי, ה' באייר 68, תל-אביב

Pierre Balmain אמור, ה' באייר 74, תל-אביב

Chloe אמור, ה' באייר 74, תל-אביב

Isabel Marant ה' באייר 74, תל-אביב

Burberry Prorsum

Burberry Prorsum

Louis Vuitton

Louis Vuitton

Gucci

Zara Fall/Winter 2012