בעוד שאר העולם מנסה לדהור קדימה עם פיתוחים טכנולוגיים, דיזל חוזרת למקורות ומשחזרת את YUK - הנעליים האגדיות שהפכו להצלחה מסחררת ב-1993 ומושקות עתה מחדש עם אסטרטגיה שונה ומעניינת. מבולבלים? אל תהיו. רק צפו בסרטון לקידום הנעליים.

בואו נאמר זאת בפשטות: חברת דיזל תמיד אוהבת להתריס וללכת נגד הזרם - בקיצור, לעשות הכול כדי שלא תישארו אדישים. בעוד מותגים אחרים מנסים למכור לכם נעליים שסופרות קלוריות, מאתרות את מיקומך הגיאוגרפי או סופרות צעדים, בדיזל חוזרים 20 שנה אחורה בזמן ומציעים נעליים שישאירו אתכם מחוברים לקרקע.

כדי לקדם את החזרה למקורות, דיזל ממשיכה להצהיר כי ההתעסקות ברשתות חברתיות הפכה לאובססיה, וכי אנחנו מבזבזים את זמננו על בילוי ברשת. כבר ב-2010, כחלק ממהלכי ה-Be Stupid, דיזל התערבה בסייבר ספייס והציעה אופציה להוציא את הפייסבוק לדשא בפרויקט האנלוגי "פייספארק", שעודד חיבור אמיתי בין אנשים בפארק בגרמניה על ידי ממשק פיזי בדמות לוחות קרטון, מדבקות ומודלים של ידיים ענקיות שהיוו תחליף כיפי ומשעשע לסטטיות של הישיבה בבית.


הפעם הולך הקמפיין של דיזל רחוק עוד יותר, ודורש מאיתנו להתנתק לחלוטין מהרשתות החברתיות. בשונה ממקרים קודמים, שבהם יצרו האירועים רק הזדמנות לשעשוע, הקמפיין החדש מציע 20 זוגות נעלי YUK שיינתנו למי שלא יהיה פעיל בפייסבוק ל-72 שעות. אם מוסיפים את הטוויטר או האינסטגרם לאתגר, אפשר לקבל הקלה של 12 שעות - כלומר, לסיים את המשימה ב-60 שעות.

כדי לקחת חלק בהתנתקות, צריך ללחוץ על כפתור Go offline, כאשר בעקבותיו תתפרסם בעמוד הפייסבוק הודעה בשם היוזר:"X is enjoying a pre-internet experience and has gone offline for a couple of days. But don’t despair, she/he is probably going places, doing things, meeting people and having fun".

הקמפיין מתקיים עד 12 בינואר 2013, כך שאם אתם מסכימים עם האידיאולוגיה של דיזל או סתם רוצים 20 זוגות נעליים מגניבות במתנה - עדיין יש לכם הזדמנות. היכנסו לאתר של דיזל ותחזרו למקורות!
בהצלחה (בניתוק מהרשת, כמובן)!