>> בואו להיות חברים ל Xnet בפייסבוק

שפתיים עם פיצול אישיות

זה התחיל בתצוגת הקיץ של עמנואל אונגרו, אז נראו לראשונה השפתיים בעלות שני הגוונים, ומשם התפתח השיגעון לטרנד של ממש, שמככב אצל חברות האיפור כמגמה מובילה לעונה הקרובה.

בין אם את מעדיפה ניגודים מתנגשים ובולטים ובין אם טשטוש מתוחכם של צבעים הרמוניים המתמזגים זה בזה, ה־Two Toned Lips הוא טרנד ששווה לנסות לאמץ, ולו למטרות הנאה גרידא.

שרון צרפתי, מנהל ההדרכה של דיור, מסביר כיצד להשיג את המראה:

  • לקיבוע מושלם ולהעצמת הגוון של הגלוס, מרחי תחילה על השפתיים בטפיחות מעט מייק־אפ עשיר בלחות או קונסילר בגוון בהיר.

  • בחרי בשני גוונים הרמוניים של גלוס, למשל אפרסק וורוד, ורוד ופוקסיה, כתום וחום (או ניוד).

  • מרחי ליפסטיק עמיד התואם לגוון הגלוס הבהיר שבחרת על השפה העליונה, וליפסטיק בגוון כהה יותר על השפה התחתונה.

  • מרחי שתי שכבות של גלוס: גוון בהיר על השפה העליונה וגוון כהה על השפה התחתונה. השיטה הזו תעניק נפח עוצמתי ואפקט מילוי לשפתיים.

  • לעמידות גבוהה יותר, ניתן להשתמש בתוחם שפתיים בגוון ניוד לפני מריחת השפתונים והגלוסים (מומלץ במיוחד לערב).

פלטת אודמים: OFRA, מחיר: 158 שקל (צילום: דן פרץ)
פלטת אודמים: OFRA, מחיר: 158 שקל (צילום: דן פרץ)

פלטת אודמים: בועז שטיין, מחיר: 100 שקל (צילום: מוטי זאבי)
פלטת אודמים: בועז שטיין, מחיר: 100 שקל (צילום: מוטי זאבי)

מעשה בשתי אגדות

מעצב־העל מארק ג'ייקובס עומד להשתלט על עוד חלקה בעולם הסטייל: ג'ייקובס עובד על ליין שלם של קוסמטיקה בשיתוף עם ענקית הקוסמטיקה ספורה.

המעצב, שמראה את חיבתו הגדולה לצבעוניות בעיצוביו מדי עונה, אמר למגזין WWD: "כל מה שהוא חלק מהריטואל הכיפי הזה של להתלבש - דברים שנשים נהנות מהם, כמו נעליים, תיקים, בשמים, איפור וכמובן בגדים - זוהי המשמעות של אופנה עבורי. זה לא משהו שהוא חיוני, זה משהו שאתה חושק בו".

את החדשות על ליין האיפור בישר ג'ייקובס בשלב ראשוני מאוד של פיתוח הקונספט, לאחר פגישה אחת עם ענקית הקוסמטיקה. "אני חושב שזה ייקח זמן", אמר ג'ייקובס על הבייבי החדש שלו. בהחלט יש למה לחכות.

חושק באופנה. מארק ג'ייקובס (צילום: gettyimages)
חושק באופנה. מארק ג'ייקובס (צילום: gettyimages)

מחליפה צבעים

אחרי צבעי הניאון, טכניקות הצביעה השונות ואפילו ניחוחות מתוקים שנלווים ללק הציפורניים, הדבר הלוהט הבא הוא לק שמשנה את צבעו בהתאם למצב הרוח ולתנאי מזג האוויר. כן כן, מה ששמעת.

העיקרון שעומד מאחורי שינוי הצבע הוא רגישות לחום ולקור - בהתאם לאלה מתבהר או מתכהה צבע הלק.

בעזרתו האדיבה תוכלי לוותר על צפייה בתחזית מזג האוויר, ואם את רוצה להזהיר את החברים הטובים לבל יתקרבו אלייך כשאת במצב רוח שפוף, מספיק שתשלפי לעברם ציפורניים. הם כבר יידעו להתרחק עד יעבור זעם.

מחיר: 8 דולרים, להשיג באתר Themoodpolish

קול שפוי

קשה להאמין שמותג עולמי ותיק כמו The Body Shop מעולם לא התהדר בפרזנטורית, אבל כך הם פני הדברים. לפחות עד עכשיו.

ואם כבר לאמץ שגרירת מותג ראשונה, רצוי שזו תהיה מישהי ייחודית וכובשת. הסופר־מודל, השחקנית ומגישת הטלוויזיה לילי קול זכתה בג'וב הנחשק.

קול בת ה־23, שנחשבת לאחת הדוגמניות הייחודיות ביותר בנוף העולמי בשל המראה הלא שגרתי שלה, חברה לענקית הקוסמטיקה במהלך שיווקי חדש המקדם מוצרי טיפוח ואיפור ממרכיבים צמחיים שלא נוסו על בעלי חיים, וכאלו שאינם מגיעים מאזורים שבהם מועסקים עובדים בתנאי ניצול.

הג'ינג'ית המשכילה (בוגרת קיימברידג', לא פחות) נראית כמו הבחירה המושלמת לתפקיד, בעיקר מפני שהיא כבר אקטיביסטית למען מטרות הקשורות לאיכות הסביבה.

"כשאתה קונה משהו, שרשרת שלמה של אנשים ברחבי העולם מושפעת מהרכישה שלך", אומרת קול. "שינוי חיובי בקווי הייצור יכול להרים אנשים מעוני, ובו בזמן גם להגן על הסביבה". יופי עם מצפון? אהבנו.

____________________________________________________________________________________________________________

עוד במגזין GOstyle: