>> בואו להיות חברים של Xnet בפייסבוק
בתקופה כזו, של מיתון כלכלי ושיח ציבורי על צרכנות נבונה, אפשר היה לצפות שמעצבי האופנה יעדיפו לקחת צעד אחורה ולהתמקד בפריטים פשוטים שאינם תלויי טרנדים ועונות – כאלה שזוהרם לא יועם גם בעוד כמה שנים. אך מכיוון שמעצבי אופנה אינם אוהבים לעשות את מה שמצופה מהם, אנו מגלים שההפך הוא הנכון. לפחות זו המסקנה שעולה מקולקציית הקיץ הססגונית של מעצבת התיקים והנעליים הוותיקה דניאלה להבי.
"היום האקססורי תופס מקום גדול יותר מבעבר", אומרת דניאלה להבי. "אם פעם זה היה מוצר נלווה לבגדים, הרי שכיום הוא דומיננטי ומרכזי". גם בנה אורי להבי, מנכ"ל הרשת, מציג גישה מפתיעה והפוכה לזו של רוב המעצבים הישראלים, ומברך על ריבוי רשתות האופנה שנחתו בישראל. "הרשתות החדירו מודעות אופנתית לרחוב", הוא אומר. "והן חשפו את הקהל הישראלי ליותר אקססוריז".