>> בואו להיות חברים של Xnet בפייסבוק

בתקופה כזו, של מיתון כלכלי ושיח ציבורי על צרכנות נבונה, אפשר היה לצפות שמעצבי האופנה יעדיפו לקחת צעד אחורה ולהתמקד בפריטים פשוטים שאינם תלויי טרנדים ועונות – כאלה שזוהרם לא יועם גם בעוד כמה שנים. אך מכיוון שמעצבי אופנה אינם אוהבים לעשות את מה שמצופה מהם, אנו מגלים שההפך הוא הנכון. לפחות זו המסקנה שעולה מקולקציית הקיץ הססגונית של מעצבת התיקים והנעליים הוותיקה דניאלה להבי.

"היום האקססורי תופס מקום גדול יותר מבעבר", אומרת דניאלה להבי. "אם פעם זה היה מוצר נלווה לבגדים, הרי שכיום הוא דומיננטי ומרכזי". גם בנה אורי להבי, מנכ"ל הרשת, מציג גישה מפתיעה והפוכה לזו של רוב המעצבים הישראלים, ומברך על ריבוי רשתות האופנה שנחתו בישראל. "הרשתות החדירו מודעות אופנתית לרחוב", הוא אומר. "והן חשפו את הקהל הישראלי ליותר אקססוריז".

  (צילום: רן גולני)

קולקציית קיץ 2012 מציגה אוסף פריטים נועז בצבעוניות של טורקיז, פוקסיה, צהוב וקורל, המתובלים בעדינות בשחור, אפור וחום הקלאסיים. "במצב הקיים, כל אחד חייב לעבוד קשה כדי לבדל את עצמו ולשרוד", אומר אורי להבי. לצד 20 פלוס שנות פעילותו של המותג בישראל, הועמקה לאחרונה חדירתו לארצות הברית והקולקציה נמכרת שם ב-50 נקודות מכירה. "אם כתוב בווג שחרדל הוא הצבע של הקיץ, כל האמריקאיות ייקנו תיק בצבע חרדל", מתאר להבי את השוני בין הלקוחות משני צדי האוקיינוס. "הקהל האמריקאי יותר קונפורמיסטי ועושה מה שאומרים לו, ובישראל לנשים יש סגנון יותר ייחודי".

בחנו את תיקי העור והקש, את הצבעוניים ואת המונוכרומטיים, ובחרנו את חמשת התיקים שיוכלו לשרת אותנו לאורך כל היום ולהתאים לכל מטרה: מהעבודה ועד חופשת סוף שבוע, מיום שמשי ועד אירוע ערב חגיגי.