>> רוצים להישאר מעודכנים? כדאי שתעקבו אחרינו בטוויטר

>> עוד כמה מילים על יניב פרסי

נקודות האור:

האיפור הנקי: האיפור והשיער מבית מיקי בוגנים היה מדויק. איפור נקי, מעט מעושן מתחת לעיניים, שהדגיש את תווי הפנים של הדוגמניות. בוגנים שמר על שיער נקי וארוך, עם גל קל בשיער שעלה מעלה ויצר מראה אצילי ומכובד.

  (צילום: לם וליץ סטודיו )

נקודת עור: פריטי העור בקולקציה חשפו מראה כוחני, סקסי, ונשי. מבט מקרוב חושף עבודה מדויקת ושימוש נבון בחומר, שהוסיף מימד נוסף לאוסף האפל והגותי שיצר פרסי. גם השילוב המעניין בין הבדים הרכים, כמו משי, היה משמח. בלטו לטובה גם ז'קטים מאוד יצירתיים מעור.

ז'קטים מעניינים (צילום: לם וליץ סטודיו )
ז'קטים מעניינים (צילום: לם וליץ סטודיו )

בת הים: ההשראה של יניב פרסי הגיעה מעולם המים, והתחילה בעבודת וידאו ארט מרשימה. הדוגמניות שילבו על עצמן אקססוריז בצורת דגים, והגוונים של התצוגה נעו כמו בים, מכהים במיוחד לבהירים – כמו כסף ואוף-וויט. גם הסילואטות של חצאיות המקסי שליטפו את הרצפה נתנו תחושה כללית של בת ים קסומה.

  (צילום: לם וליץ סטודיו )

נקודות החושך:

איזה בלגן: מאחורי הקלעים אין מוניטור, מתכון לאנדרלמוסיה שרק תתפתח.

מאחורי הקלעים, תצוגת יניב פרסי בשבוע האופנה תל אביב (צילום: ענבל מרמרי)
מאחורי הקלעים, תצוגת יניב פרסי בשבוע האופנה תל אביב (צילום: ענבל מרמרי)

מטפטפים: הדפס הטיפות האפור, כפי שהופיע על חצאית מקסי בגזירה אלכסונית, היה חלש בהשוואה לפריטים האחרים, ופגם בכוחה השלם של הקולקציה.

לא מדוגם: חלק מהפריטים לא היו מדוגמים עד הסוף על הגוף, ולכן לא ישבו בצורה מושלמת על הדוגמניות. פריטים מסוימים היו עשויים מבד נוקשה מדי, וכשהדוגמנית זזה על המסלול נראה היה שקשה לה לנוע, והתנועה של הגוף והבגד היתה קשה מדי ולא הרמונית.

קניתי:

ז'קט עור הדוק, עם פסים של קרסים לרוחבו. דחוף!

>> בואו להיות חברים של Xnet בפייסבוק

(איתי יעקב והדס שואף)