>> בואו להיות חברים של Xnet בפייסבוק

"כל אישה מחפשת ג'ינס מושלם, רוצה לחזור לג'ינס הישן שהיא שומרת בארון וחולמת לחזור למידה שלו. הבנו שהג'ינס חשוב מדי מכדי להתייחס אליו כמו לכל פריט אחר", כך פתח אבי מלכה, הבעלים של חברת ml, את אירוע השקת קו מכנסי הג'ינס החדש של הרשת. "צוות העיצוב והקריאטיב הקשיב לטוקבקים ולדרישות הקהל. ראינו מה נשים מחפשות, מה אנו אמורים להמציא עבורן בכל פעם מחדש. הג'ינס הוא פריט שמאוד חשוב לנשים, ויש דרישות גבוהות מהמוצר.יש כאן אמירה אסטרטגית חדשה של המותג, גם בתולדה של הקו הצעיר אמלי וגם ב-J&J".

כך הגו ב-ml את הרעיון של J&J – קו מכנסי ג'ינס המבטיח ליצור מראה מחוטב של מידת אחת פחות ולספק את משאלותיהן של נשים במידות גדולות החולמות על מראה צנום. המכנסיים מיועדים לנשים במידות 50-40, ולדברי נציגי הרשת כוללים פיתוח בד מיוחד של שילוב סיבי פוליאסטר בכותנה ולייקרה, היוצר אלסטיות מוגברת שמחטבת את מראה הגוף אך אינה מתרחבת אחרי כמה לבישות. בנוסף, החלק הקדמי של המכנסיים עשוי מבד סטרץ' המשטח את הבטן ומעצב את הישבן.

בעיצוב המכנסיים התבססו ב-ml על הטרנדים החמים של העונה ועל הפייבוריטים המוכרים של הלקוחה הישראלית, ובחרו בגזרת בוטקאט קלאסית, בגזרת דגמ"ח, במכנסיים מתרחבים בסגנון שנות ה-70, בסקיני ג'ינס ובמכנסיים צמודים בסגנון טייץ. את אותן גזרות, אגב, ניתן למצוא בחנויות גם בבדי ג'רזי, מילאנו וכותנה לייקרה.

כדי לבחון את הבטחת הרשת למכנסיים מחטבים, הגענו להשקה עם נסיינית במידה 42. היא מדדה את דגם הסקיני במידה 1, וגם במידה 2, וציינה כי המכנסיים נוחים להליכה ולישיבה, אך היא לא מרגישה שהם "אורזים" את הגוף יותר ממכנסיים אחרים. עם זאת, היא בהחלט נראתה רזה יותר. למרות שאמרה שתשמח להוסיף זוג של המכנסיים לארונה, היא ציינה שגובה המותן שלהם "חותך" את הבטן במרכזה ויוצר תחושה לא נעימה, שנשמרה גם במידה הגדולה יותר.

מחירים: 290-150 שקל.