>> בואו להיות חברים של Xnet בפייסבוק
"כל אישה מחפשת ג'ינס מושלם, רוצה לחזור לג'ינס הישן שהיא שומרת בארון וחולמת לחזור למידה שלו. הבנו שהג'ינס חשוב מדי מכדי להתייחס אליו כמו לכל פריט אחר", כך פתח אבי מלכה, הבעלים של חברת ml, את אירוע השקת קו מכנסי הג'ינס החדש של הרשת. "צוות העיצוב והקריאטיב הקשיב לטוקבקים ולדרישות הקהל. ראינו מה נשים מחפשות, מה אנו אמורים להמציא עבורן בכל פעם מחדש. הג'ינס הוא פריט שמאוד חשוב לנשים, ויש דרישות גבוהות מהמוצר.יש כאן אמירה אסטרטגית חדשה של המותג, גם בתולדה של הקו הצעיר אמלי וגם ב-J&J".