>> בואו להיות חברים של Xnet בפייסבוק
שישה חודשים לאחר שהושק Xnet כפורטל הלייף-סטייל של המדינה, הוא גאה לצרף אליו היום את "הקטלוג ", חלון הראווה האינטרנטי הגדול בארץ. הקטלוג הוא פלטפורמה רחבה לתצוגה ומכירות של פריטי אופנה ואקססוריז, המבקשת להיות התחנה הראשונה שלכם לפני כל מסע קניות - באינטרנט ובקניונים. בשבועות הקרובים יכפיל הקטלוג את היקפיו - בואו להכיר כבר עתה את ההמלצות שלנו, ואת הקולקציות הכי חמות של המעצבים הכי מבטיחים.
הקטלוג הוא פלטפורמה טכנולוגית חדשנית וייחודית, שנולדה מתוך הצורך של מעצבים להציג את עיצוביהם לקהל רחב, מבלי להידרש להוצאות בלתי אפשריות.
בשנים האחרונות הביטוי "מעצבי גן החשמל" הפך לשם גנרי לתיאור מעצבי אופנה צעירים אשר מעבר לקשיים הרבים הכרוכים בתהליך הייצור בישראל, נדרשים להיאבק בתחנות רוח על מנת לשווק את עיצוביהם. שיטת הקונסיגנציה הנהוגה בחנויות הבוטיק ברחבי הארץ מובילה אותם במקרים רבים להפסדים כואבים, ומחירי הפרסום הכבדים שנועדו לחשוף אותם לקהל הרחב חורגים מהתקציב שלהם בגדול.
אחת הדרכים הבודדות של המעצבים לעקוף את המכשולים הניצבים בדרכם הוא הקמת אתר אינטרנט תדמיתי ו/או מכירתי, שיאפשר גישה ישירה בין מעצב ללקוח, בלחיצת כפתור אחת. אלא שגם הקמת אתר היא עסק לא זול, שלא לדבר על אתר בעל ממשק מכירה.
בניגוד לאתרי אופנה של מעצב יחיד או רשת, הקטלוג של Xnet בשיתוף מגזין "לאשה" הוא מודל ייחודי של שואורום המכיל מספר רב ומגוון של מעצבי אופנה, מעצבי תכשיטים ומעצבי אביזרים, המוצגים זה לצד זה כבתוך בוטיק רחב ידיים.
הקטלוג מאפשר לכם שיטוט נוח ויעיל בין הפריטים, עם אפשרות לרכוש את חלקם בלחיצת כפתור. בין המעצבים שתפגשו כבר השבוע בקטלוג נמצאים שמות נודעים בתעשיית האופנה הישראלית כמו המעצבות דינה גלס, חגית טסה, עירית נוי, ברכה בר-און, בוטיק נעלי בינגו, המותגים קסארה, הארטברייקר וגרטרוד, מותג התיקים כיסים ועוד.
איך זה עובד? פשוט מאוד. בכניסה לקטלוג תוכלו לבחור בחיפוש אחר פריט מסוים (נניח, חולצה), צבע או מידה; להתוודע אל הפריטים הכי חדשים באתר, למצוא פריט על פי טרנדים עונתיים המוצגים באתר, או פשוט להיכנס לעמוד הבית של המעצב האהוב עליכם ולהתעדכן במבחר הפריטים אותם בחר להציג.
מכאן אתם חופשיים לבחור מתוך האפשרויות העומדות בפניכם: להתרשם מהדגם (מקרוב מאוד, מרחוק, ומכל הזוויות האפשריות), לרשום את מק"ט הפריט ולקפוץ אל הבוטיק של המעצב למדידה ורכישה; או לסיים את השיטוט ברכישה אונליין בלחיצת כפתור (זאת במידה שהמעצב בחר למכור את פריטיו אונליין) באמצעות מערך מכירה מבוסס PayPal.
בעידן בו ענף האופנה מנסח מחדש את הקודים האתיים של המסחר הקמעונאי, לאחר התקוממות של מעצבי האופנה על שיטת הקונסיגנציההרווחת, "הקטלוג" מהווה אלטרנטיבה מושלמת למעצב, אשר מחזיר באמצעותו לידיו את השליטה על המכירה והמחירים.
למעשה, כל מעצב שמציג בקטלוג מנהל לעצמו מעין חנות פרטית, מה שמאפשר לו לקבל חבילה משולשת: חשיפה לקהל רחב (פרסום), ניהול חנות אינטרנטית (שיווק) ושחרור מהשעבוד לשיטת הקונסיגנציה (עלייה בהכנסות פר פריט).
ואיך אתם הגולשים מרוויחים מזה? פשוט מאוד: ברגע שפערי התיווך בין המעצב לבוטיק וממנו ללקוח יורדים - תוכלו פשוט לקבל את אותו המוצר במחיר הוגן יותר.
אבל זה לא הכול. הפלטפורמה של הקטלוג תאפשר לכם מהיום לקבל את מלוא האינפורמציה על פריטי אופנה שמופיעים בכתבות בערוץ האופנה של Xnet. על כל פריט שמופיע בכתבה ונמצא גם בקטלוג, תופיע נקודת "הוט ספוט", שהקלקה עליה תוביל אתכם ישירות למקומו של הפריט בקטלוג.
שם תוכלו למצוא את כל הפרטים הדרושים לכם: מי המעצב או המותג, מה מחיר הפריט, באיזה צבעים ניתן להשיגו והכי חשוב - האם יש אותו עדיין במלאי? כך שבפעם הבאה שתראו את נינט טייב או בר רפאלי לבושות בשמלה הורסת או בזוג נעליים שאתן חייבות חייבות חייבות לקנות, קליק קטן על העכבר – וגם אתן תוכלו לזכות במעט אבק כוכבות.