>> בואו להיות חברים של Xnet בפייסבוק

>> הקליקו למעבר לשידור החי

על אף שחרטו על דגלם את הקונספט "עם הפנים אל העתיד", קברניטי מותג האופנה הבריטי ברברי לא שוכחים את המורשת האיקונית של המותג. תצוגת אביב-קיץ 2012, שתועבר בשידור חי ב-Xnet היום (שני) בשעה 18:00 (שעון ישראל) היישר משבוע האופנה בלונדון, תגיש פירוק והרכבה מחדש של הדי.אן.איי של ברברי, מותאם למגמות האופנה של הקיץ הבא.

''הקולקציה בבסיסה החלה במורשת האיקונית שלנו כמותג", מסביר מעצב החברה כריסטופר ביילי. "אנחנו רוצים להדגיש יצירות אומנות ועבודות יד דקורטיביות, תוך שאנו מעניקים להן טוויסט משעשע. שיחקנו עם הסמלים שלנו בברברי, וכדי להדגיש אותם נתנו להם אופי וקסם אמיתי באמצעות צבע, מרקם ואישיות".

ליבת הקולקציה של ברברי היא הקו היוקרתי "פרורסום", המיובא ארצה לחנות המותג בכיכר המדינה, יחד עם הקו הצעיר והזול יותר "בריט". תמונות ראשונות מתוך הקולקציה, המלוות את הכתבה שלפניכם, מגלות כי ביילי יצר אנסמבל של פריטים המתכתבים עם קולקציית הגברים שהוצגה ביוני האחרון (גם היא שודרה בלייב ב-Xnet), תוך שימוש בהדפסים ובפלטה רחבה של צבעים: זית, צהוב חלמון, מעט חרדל ונגיעות של גווני פודרה.

כמעט כל פריט שיעלה הערב אל המסלול מגובה בעבודות יד מושקעות, כמו כותפות רקומות ומשובצות חרוזים על חולצת משי שיפון בצבע פודרה, או שורת חרוזים בצבע קאמל שנתפרו לאורכה של שמלת מעיל מפשתן בצבע חום מוקה. הדבר בולט גם בקו האביזרים והנעליים, למשל, עם שלוש שורות חרוזים צבעוניים, המשתלשלים מהנעל בקו הקרסוליים כמעין עדיי רגליים. את כל זה מלביש ביילי על גזרות נקיות ומינימליסטיות, תוך שיבוץ נגיעות של טרנדים משנות ה-70.

קו ה"בריט", לעומת זאת, משרה אווירה משוחררת וצעירה יותר. כאן לקח ביילי את מעיל הטרנץ' האיקוני של ברברי והעניק לו שלל פרשנויות חדשות, כמו שמלה ללא שרוולים בצבע בז' עם שורת כפתורים כפולה ודשי צווארון רחבים, בדומה למעיל המפורסם. במקרה אחר יצר חצאית מידי הנקשרת על ידי חגורה רחבה בקו המותניים, כאשר מוטיב הכפתורים הכפול חוזר גם כאן. חולצות פסים בכחול ולבן מעניקות לקולקציה מרחב נשימה קיצי, עם מגמת הפסים שרווחה גם בקיץ הקודם.

בסיום התצוגה תעמוד הקולקציה למכירה באתר החברה ותסופק לרוכשים בתוך שמונה שבועות, כשלושה חודשים לפני הגעתה לחנויות. כמו כן, ביום התצוגה יענה ביילי אונליין לשאלות הגולשים דרך חשבון הטוויטר של המותג.

נתראה הערב ב-18:00 בשורה הראשונה של התצוגה, כלומר בשידור החי של Xnet. הכינו את משקפי השמש הגדולים.