ההזמנה הבטיחה תצוגה של אופנת עילית מרוסיה וישראל, הפונה לאנשי עסקים רוסים (כולל אוליגרך העונה לשם זאזא) והמון נשים יפות, בניצוחו של סוכן הדוגמנות מישל קאזה. זה הספיק למאות המוזמנים שהצטופפו בערב חמישי האחרון באולם אירועים בתל אביב. המוטו: לראות שמלות יהלומים ולהיראות כמו מיליון דולר.

בין הפרצופים האנונימיים והתקשורת שהגיעה למקום, נצפו גם מעצב האופנה פיליפ בלאו מהמותג פראו בלאו, שנראה כנטע זר בקהל, ואורית פוקס אחת, שנדחסה לשמלת קונדום זעירה. קהל המוזמנים היה מהז'אנר ששמלה בשווי מיליון דולר ושעון יהלומים של בלמן עושים לו ברק בעיניים. תקראו להם מנותקים, קפיטליסטים עלובים או סתם נובורישים, אבל ככה זה ב"היי סוסייטי". פייר, באמת שבאנו ליהנות ואפילו התאמצנו, עד שסגרו לנו את הבר בפתאומיות. אז איך קרה שערב כה מבטיח הפך למופע של טעם רע שרק הלך והתעצם מדקה לדקה? התשובות בוודיאו שלפניכם. זהירות, סכנת התמכרות.