חברת האופנה השבדית H&M הודיעה הבוקר על שיתוף פעולה נוסף, הפעם עם אייקון האופנה הגברי, הכדורגלן דיוויד בקהאם בן ה-36. במסגרת שיתוף הפעולה בין הפלייבוי הבריטי לענקית האופנה, יעצב בקהאם קו הלבשה תחתונה לגברים, אשר ימצא דרכו אל 1,800 חנויות המותג ב-40 מדינות, החל מה-2 בפברואר 2012, כשבועיים לפני חגיגות הוולנטיינ'ס דיי.

"H&M הוא הפרטנר המושלם", אמר בקהאם על שיתוף הפעולה שצפוי להימשך כשנתיים. "במהלך השנים הקודמות פיתחתי את קו ההלבשה התחתונה, ויש לי תחושה חיובית מאוד על העיצוב והייצור של הקו החדש". "דיוויד בקהאם הוא אייקון ספורט ואופנה אמיתי", הוסיפה אן סופי יוהנסון, ראש מחלקת העיצוב של החברה. "זוהי הרפתקה מדהימה עבורנו, ואנחנו מאוד מרוגשים לקראת שיתוף הפעולה ארוך הטווח הזה".

קו ההלבשה התחתונה של בקהאם ל-H&M מגיע לאחר שהענף רחש שמועות רבות בנושא השקת קו הלבשה תחתונה של קשר קבוצת לוס אנג'לס גלקסי. מי שהיה דוגמן הבית של תחתוני אמפוריו ארמאני תקופה ארוכה, הודיע במאי האחרון על השקת קו הלבשה תחתונה עצמאי הנושא את שמו, שיופץ בספטמבר הקרוב. קו זה ילווה בבושם חדש בשם Homme by Beckham, שתמונות ראשונות מתוך הקמפיין שלו הופיעו לפני כשבועיים.

החודש אף התבשרנו כי למשפחת בקהאם הענפה התווספה בת ראשונה, אחרי שלושה בנים, העונה לשם הארפר סבן, בדיוק כמו הספרה על גב חולצתו של אביה, שחקן הכדורגל. האמא המאושרת, ויקטוריה, ממשיכה גם היא לתת ידה באופנה, לאחר שהפכה זה מכבר למעצבת מוערכת בתעשייה העולמית ולאייקון אופנה.

ויקטוריה בקהאם. מעצבת ואייקון אופנה (צילום: gettyimages)
ויקטוריה בקהאם. מעצבת ואייקון אופנה (צילום: gettyimages)

בראיון שהעניק לאחרונה לאתר WWD סיפר דיוויד בקהאם כי עיצוב קו הלבשה תחתונה לאייץ' אנד אם הוא נדבך נוסף בקריירה שלו: "אני אדם בר מזל עם יכולת לחקור תחומי עניין ותשוקות נוספות מחוץ למגרש. אני עובד כרגע על תחומים נוספים, שיישארו בשטח הרבה אחרי שקריירת הספורט שלי תסתיים".