חלונות ראווה הם הפרצוף של החנות, הרושם הראשוני שאין הזדמנות שנייה לעשות, המחשוף הסקסי, הקול הקטן שמשכנע את הלקוח לחצות את מפתן הדלת או לחזור למחרת (כי חלונות ראווה עובדים בשביל החנות גם בלילה). מעצבים שמתמחים בעיצוב חלונות ראווה - מה שנקרא מסחור ויזואלי (visual merchandising) - נוהגים ליצור "סיפור" חדש מדי ארבעה חודשים (עבור הקולקציה העונתית), ולספר אותו בצורה חווייתית, שתלכוד את תשומת הלב של העוברים והשבים. אבל אין ספק שחגם הגדול של מעצבי חלונות הראווה בניכר הוא חג המולד, שיא עונת הקניות, שאז נרקמים הסיפורים הפרועים והדרמטיים ביותר מאחורי הוויטרינה. בבתי הכלבו והבוטיקים הוותיקים מדובר ביצירה מפוארת ומושקעת להפליא, שמסייעת למתג אותם כיעד חוויתי וחגיגי במיוחד לקניות החג, או סתם בשביל לקבל השראה. לרגל הכריסמס - מקבץ של חלונות ששווה לראות.
חלונות נוספים ששווה להרחיק בשבילם עד לונדון שייכים ל''ג'ון לואיס'' (John Lewis), בית כלבו נוסף ומכובד לא פחות. בווידאו תוכלו לראות את תהליך הבנייה של היצורים הממלאים את החלונות שלו:
הכריסמס נראה מאוד דומה גם בבירתה של העולם החדש, ניו יורק. מתנות לחג הן דבק תרבותי רב-עצמה, וב''בלומינגדיילס'' (Bloomingdales) מצאו דרך לחגוג אותו עם חלונות מרהיבים סביב הנושא של "הכל עטוף". יש גם וידאו: