Missoni היא דוגמה ידועה למותגי טקסטיל ואופנה שהחליטו להרחיב את מוטת הכנפיים ולתפוס מקום גם בעיצוב הבית. בישראל הנושא פחות מורגש (פוקס וגולף הן דוגמאות אקראיות, ובשני המקרים לא מדובר באופנה משובחת), בזמן שבעולם כבר מתחרים על המגרש ארמאני, זארה, הרמס ועוד.

הפעם מציגה מיסוני שיתוף פעולה עם המותג השוודי bolon, ביצירת שטיחים שאמורים לקשט את הגן והחוץ. מה שמוצלח במיוחד הוא חלל התצוגה שהחברה הקימה לרגל שבוע העיצוב. השטיחים חוצים את המשטח המלבני הגדול בשלל צבעים, בין עצים מלאכותיים בירוק-כחול, ומרבצים של מיסוני מונחים כבדרך אגב לא אקראית בכלל, ומשרים את האווירה המתבקשת: קשה לצאת משם.

היער של מיסוני ובולון

במיסוני מתגאים בטכנולוגיה השוודית "שאיפשרה לאנרגיה שלנו לפרוץ''

אחד השטיחים בשילוב עם מוצרי מיסוני. מתוך הקטלוג החדש

השוודיות האחראיות לשיתוף הפעולה: מריה (מימין) ואניקה אקלונד, מנהלת הקריאיטיב והמנכ"לית של בולון

תמונה אחרונה מחלל התצוגה. מוצרי מיסוני על רקע קיר מוכסף