את סדרת הפוסטים הבאים החלטתי לייחד לנושא מרכזי בעיצוב התעשייתי: עיצוב אריזה. תחום זה אינו כולל רק את העיצוב הגרפי, המהווה את פניו של המוצר, אלא גם עוסק בצדדים רבים נוספים שיש לתת עליהם את הדעת: איך האריזה תיפתח, איך המוצר ייערם בצורה חסכונית כדי להבטיח הובלה ובטוחה לשלמות המוצר, האם הוא יישב על המדף או בסטנד מותאם שמשפיע על האריזה, ועוד הרבה גורמים נוספים.

ואיך אפשר שלא לפתוח סדרה על עיצוב אריזות עם מוצר שהאריזה היא חלק בלתי נפרד ממנו: קונדומים. מדובר בכאלה שניתן למצוא על המדף בבית מרקחת (בדרך בית מרקחת אמריקאי), או באריזות שעברו הסבה מעולם אחר ונראות כאילו המהפך טבעי עבורן. הדוגמאות כבר ימחישו למה התכוונתי.

למעלה: הקונדומים של Sir Richards המציגים תדמית גרפית ייחודית שמטרתה בידול מול שאר המתחרים על המדף. אפשר לראות שהמוצר מתוכנן למעמד שהיצרן מעיד כי יוצב לאו דווקא בבתי מרקחת.

תראו מה קורה שהסלוגן המוכר של מקדונלד מופיע על אריזת קונדום, מקבלים משמעות חדשה שכאילו מתבקשת. האריזה הזו היא תוצאה של המעצב מקס רייטMax Wright, שמפרסם מדי חודש דוגמה חדשה ויצירתית של סיסמה פרסומית ידועה על אריזת קונדום. עוד דוגמאות מעבודותיו של רייט: נייקי, ברגר קינג ו- M&M. את הקולקציה המלאה ניתן לראות כאן.

עוד אריזת קונספט, כזו שלא יוצרה לעולם היא זו של המעצבתQian Fei אשר מציגה אריזה בצורת פילם אבל כזו שתצייר לך תמונות של תינוקות אם לא תשתמש במוצר :-)

עוד קונספט משעשע, הפעם מדנמרק, מגיע מהמעצבים Robert Daniel Nagy &Mads Jakob Poulsen: שלישיית קונדומים שהאריזה שלהם מעדכנת את סטטוס המלאי בזמן השימוש.

חוזרים למציאות עם אריזת המוצר של "סנסיס", המצליח במשיכת קולמוס להצית את הדמיון על המשך הערב המיוחל.

ז'יטונים של קזינו כהשראה בסדרת הקונדומים LOVE ME של חברת סקין.

לקראת ולנטיינס דיי בפברואר 2009, חילקה עיריית ניו יורק קונדומים ברוח שלטי הרכבת התחתית בעיר (שיכולים בקלות לפרנס פוסט אחר על עיצוב).

ידעתם שקלינטון נמצא גם על אריזות קונדומים? וטילים אמריקאיים? לחצוכאן לראות אריזות קונדומים מעוצבות נוספות.