לגנוב ליפסטיק זה משתלם?
"הדבר הראשון שקלי גנבה ממני היה השפתון שלי", כך סיפרה הדמות הפדגוגית שרון אוסבורן לרגל השקת קולקציית האיפור המשותפת לה ולבת קלי, שיצרו עבורן בחברה והוסיפה עוד סיפור חינוכי: "באחד החדרים אצלנו בבית התקלף הטפט שעל הקיר, כך שקלי החליטה להשלים אותו בעזרת ציורים שיצרה עם השפתון שלי" ברוב הבתים בבית היו ההורים מתפחלצים לנוכח ציורי הקירות של הזאטוטים אך במשפחת אוסבורן גנזו את הסיפור לפנתאון ועובדה: זה בדיוק הזמן שלו.

קולקציית בנות אוסבורן

"הטיפ החשוב ביותר בנושא יופי שלמדתי מאמא היה שהיופי מגיע מבפנים" אמרה שרון, שלא הכחישה את פשע גניבת הליפסטיק, הגם שלכל הדעות כבר חל עליו חוק ההתיישנות. "את צריכה לאהוב את עצמך ולדעת לקבל את עצמך. כשאת לא יכולה לקבל את עצמך כפי שאת באמת - לא משנה כמה תנסי - ואני ניסיתי מאד - צריך להבין שלא תתעוררי יום אחד ותהיי מישהי שונה. חשוב להות נינוחה: כשאת נינוחה זה משפיע על המראה שלך, זה משהו שאמא שלי תמיד לימדה אותי", אמרה קלי והוסיפה את המובן מאליו: "אבל ברור שאיפור עוזר להרגיש הרבה יותר נינוחה ויפה", כמה נכון.
הלורדית של השפתונים
עוד קולקצייה מעניינת שתושק בהמשך החודש שייכת לזמרת בת ה-17 לורד. "אני מעריצה גדולה של מוצרי החברה", אמרה לורד והוסיפה: "עוד הרבה לפני שיכולתי להרשות אותם לעצמי כבר אהבתי אותם. הקנייה הראשונה שלי היה שפתון בגוון ורוד חיוור וכשפנו אלי מהחברה, קפצתי על ההצעה. זה בהחלט נדיר שמגיע מותג שאפשר להרגיש שהוא מתאים לך בצורה מושלמת. כשהם פנו אלי - זה בדיוק מה שקרה לי.
לאמבר די, המשמשת כמאפרת בכירה בחברה, יש מערכת יחסים ארוכה עם לורד בתור המאפרת האישית שלה. היא עיצבה את מראות האיפור בסיבוב ההופעות של לורד, וכן את מראות האיפור שלה בטקס פרסי הגראמי 2014 ובטקס פרסי הבריטס. "מאז שהכרנו בניו זילנד בשנת 2013, זו חוויה מדהימה לעבוד ביחד עם לורד. לה ולי יש כאלו רגעים מדהימים ביחד, מצילומי הקליפ לשיר "Team" בניו-יורק, ועד לטקסי הגראמי והבריטס, ועכשיו בסיבוב ההופעות המלא שלה בארה"ב. אחד הדברים הנהדרים בלורד זה שהיא נגישה וקל להזדהות אתה, במיוחד לאנשים בגילה; המראה והסטייל שלה הם הוכחה לכך", אמרה אמבר די.
גברת מצויירת
לרגל 25 שנות היווסדותם, מפרגנים בחברה לסדרה המצויירת "משפחת סימפסון" ומשיקים קולקציה בדמותה של הגברת בעלת השיער הכחול הגבוה ביותר שיכולנו לתאר. מארג' סימפסון ולא אחרת תעמוד בפרונט של קולקציית איפור במהדורה מוגבלת .

קולקציית הסימפסונים

לגברת סימפסון, שהקשר בינה לבין עולם היופי לא הוכח עד כה, יש מיליוני מעריצים שיהיו מוכנים לריב על מוצר איפור מהקולקצייה שצפויה להיארז קרוב לוודאי במיכלים וקופסאות בגווני האדום-צהוב-כחול. הסימפסונית צפוייה לתפוס מקום של כבוד ולהשתלב בין קולקציות האיפור אותן יצרו בעבר בחברה בדמותן של אייקונים מצויירים כמו מיס פיגי, דיסני ואחרות.
טייק א ברוק
הילדה היפה שפרצה לתודעת הקהל כבר בגיל 12 כשגילמה בקולנוע תפקידים מעוררי מחלוקת ומשם המשיכה לקריירת דוגמנות מוצלחת כבר לא צעירה ובקרוב סוגרת חמישים. מה שכן ניתן לומר לזכותה זה שהיא עוד יפייפיה הורסת , סיבה טובה להפוך אותה לאייקון היופי הבא של החברה.

ברוק שילדס בפרסומות קודמות בתחום היופי

ברוקס שילדס, שכבר בגיל 14 כיכבה על השער של ה"ווג", פרצה לתודעת הקהל כדוגמנית בפרסומות טלוויזיה של חברת הג'ינס קלווין קליין, שכללה את המשפט הפרובוקטיבי "אתה רוצה לדעת מה מפריד ביני לבין ג'ינס הקלווין שלי? כלום". משם המשיכה לטפס בסולם הדוגמניות השוות ביותר והמבוקשות ביותר בעולם. את הרומן שלה עם עולם היופי החלה שילדס כבר לפני שנים: היא כיכבה כ"פנים" של חברת הקוסמטיקה והאיפור "רבלון" והיתה גם "הפנים" של הבושם "צ'רלי", גם הוא מבית "רבלון". עוד הופיעה שילדס בפרסומות לשמפו של וולה, לתכשיר מאריך ריסים של חברת התרופות לאטיס ולמוצרי ההגנה משמש של המותג נוטרה שילדס. בתפקיד אייקון היופי של מאק מצטרפת ברוק שילדס לחבורה ותיקה וטובה הכוללת בין היתר את הזמרת דיאנה רוס, השחקנית ראקל ווולש, הזמרת לייזה מיינלי, השחקנית קתרין דנב, מנחת הטלוויזיה דיים עדנה ואחרים.
דראג על הגג
רק לפני כמה ימים העניקה החברה חסות למופע ייחודי של האומן הרב-גווני ג'ואי אריאס שחוץ מלעשות הופעות דראג, גם עוסק באומנות אוונגרדית. אריאס הציג בין היתר בערב הזה אוסף מגבוני הסרת איפור של MAC שנצבעו באיפור שהוא הסיר מעצמו, מוסגרו והפכו באחת ליצירת אומנות. בה בעת נתבשרנו על השקת קולקציית איפור ייחודית לכבודו של אריאס שייארזו בעטיפות מאויירות בדמותו.

ההזמנה הרשמית למופע של אריאס בחסות מאק. מימין: שפתון מהקולקצייה

שפתון בצבע דם וקולנוע גם
הקולקציה המסקרנת ביותר שמורה לסרט הפולחן "מופע הקולנוע של רוקי" שבהשראתו צפויה החברה לשחרר קולקציית איפור מסקרנת במיוחד. הצצה אל מוצר אחד מהשפתון מלמדת שיש למה לחכות - המוצרים יישאו הדפס נוטף דם שיבהיר לכולנו על איזה סרט מדובר כאן, מה שבטוח יהפוך אותם לפריט לאספנים עוד טרם ישוחררו אל המדפים.

מוכנים לפולחן? הצצה ראשונה אל קולקציית מופע הקולנוע של רוקי