שלושה שבועות של טירוף עוברים על כולם: ניקיונות, סידורים, הזמנות וטרטורים, ובתוך כל הבלגן הזה גם צריך לקנות מתנות לכולם. בושם הוא מתנה מצוינת שגם מספקת את העין וגם מעידה על השקעה כספית (וגם קל להחליף אותה). מצד שני, לכו תדעו מי אוהב מה ומה מתאים למי. אנחנו כאן כדי לעזור: אספנו רשימה של בשמים שנמצאים ברגעים אלה בחנויות, בחרנו את הציטוטים הכי דרמטיים מההודעות לעיתונות וחילקנו אותם לפי קטגוריות מחיר וניחוחות עיקריים. חג שמח!

בשמים מתחת ל-200 שקל

1. ove Generation Leopard של ז'אן ארטס

מההודעה לעיתונות: בטוחה בעצמה ופועלת לפי האינסטינקטים, האישה של ארטס יוצרת את הסגנון האישי שלה ובוחרת את הניחוח המשלים עבורה ללא היסוס. האישה של Love Generation Leopard היא בעלת מראה אופנתי מקורי, ייחודי ושיקי.

הניחוח: תו עליון: תה ברגמוט, הדרים, תה ירוק וורדים, תו מרכזי: יסמין, אירוס ופריחת תפוז. תו בסיס: פצ'ולי ומאסק.

מחיר 99 שקל ל-60 מ"ל או-דה פרפום

2. Dkny Be Delicious Skin של DKNY

מההודעה לעיתונות: בושם חדשני שמעניק לעור יתרונות מוכחים קלינית, עם מרכיבים המיטיבים עם העור ובטכנולוגיית התזה אולטרה-עדינה, בשילוב "קומפלקס תמהיל התפוח" (Apple Fusion Complex), תערובת מרכיבים שאוהבים את העור והוכחו קלינית כמסייעים להרוות, להחליק ולהאיר את הגוף לתחושה מפתה, נועזת ופרובוקטיבית יותר.

הניחוח: רענן ותפוחי, משולב בתמצית עלי אלוורה (Aloe Barbadensis) ותמצית עלי תות עץ (Morus Alba), המעניקים יתרונות מידיים של לחות וזוהר.

מחיר: 199 שקל ל-100 מ"ל (מחיר השקה עד סוף אפריל. מחיר אמיתי 450 שקל)

3. Orchid Nights של בודי שופ

מההודעה לעיתונות: פרח האורכידיאה ידוע כמסמל אהבה, תשוקה וכזה שממנו הפיקו במשך מאות שנים שיקויי אהבה.

הניחוח: שילוב של תמציות מושק, שושנת העמקים, סנדלווד, ברגמוט ואמבר אשר חוברים יחדיו ויוצרים ניחוח ייחודי, אלגנטי, תשוקתי ומעורר חושים.

מחיר: 160 שקל ל-50 מ"ל

4. Sol Da Bahia של לנקסטר

מההודעה לעיתונות: 2014 מוגדרת כשנה של ברזיל - שמש, צבע וחושניות של גוף שזוף. לנקסטר, המותג שיצר את גוון השיזוף הזהוב, החושני והזוהר, לא יכול להתעלם מאירוע כזה, ולוקח חלק בהוויה של הדרך הברזילאית באמצעות המהדורה המוגבלת של קו השמש הלבוש בצבעים ובמקצבים פראים בעיצוב חדש על הרקע הכתום המוכר של לנקסטר.

הניחוח: בהשראת ניחוחות ההדרים העשירים של ברזיל עם נגיעת קוקוס ומגע עמוק, חם וחושני של מוסק.

מחיר: 169 שקל במקום 399 שקל ל-100 מ"ל

5. סדרת Aromatic Blends של קיל'ס

מההודעה לעיתונות: Aromatic Blends, בניחוחות של וניל ועץ הארז ופרח תפוז וליצ'י, מייצג מורשת רוקחות אותנטית של שילובים ריחניים מעוררי השראה, שמשתמשים בשיטות הפקה בנות קיימא, במרכיבים טבעיים מובחרים, ובחידושים במדע ובטכנולוגיה.

הניחוח: איזון עדין של יין-יאנג, חלק נשי מהוניל המעושן והמתוק קמעה, והגברי מעץ הארז מוירג'יניה, מחוספס וארצי. יחדיו הם משתלבים כדי ליצור ניחוח פשוט ודינאמי, אוניברסאלי ומושך.

המחיר: 135 שקל ל-30 מ"ל

6. La Tentation De Nina של נינה ריצ'י פריז

מההודעה לעיתונות: שמה הוא Nina. היא צעירה, יפה ומסתורית. היא במסע חיפוש עצמי בתוך מבוך שביער. האם עליה לעבור דרך מראה? או לחלוף על פני ינשוף השלג? לנגוס בתפוח? או אולי לחצות את הגבול? אור מנצנץ במרחק, בוקע מחלון של בית ממעמקי העצים. היא מהדקת את השכמייה ומגבירה צעדיה. משהו שם מושך אותה, מה זה יכול להיות?

הניחוח: נפתח עם נגיעה חושנית עדינה של ברגמוט איטלקי עטוף בניחוחות הדרים, בטעם של אשכולית מגרה ומעוררת תשוקה. פטל, שקדים, לימון וורד אבסולוט מבולגריה חברו יחדיו לתוו מקרון מפתיע. סיום של ונילה בורבון, מוסק לבן ואלגום שמותיר שובל חושני וקליל.

מחיר: 149 שקל (מחיר השקה) ל-50 מ"ל (מחיר אמיתי 399 שקל)

גברים

7. Zen Sun For Men של שסיידו

מההודעה לעיתונות: הרבה דברים נפלאים קורים בקיץ, החל מהחופים הנפלאים, הטיול המרענן ביערות המוצלים, כוס יין צונן ועד לאופנת הקיץ הצבעונית והמאירה. ניחוח ZEN מזמין אותך להתעוררות חדשה של מגע קרני השמיש המרעננות והמאירות על גופך.

הניחוח: ישיר, גברי, רענן, אלגנטי וגברי. בושם בניחוח הדרים ועצים. תווי המפתח הם עלי מנטה קפואים לרענן מחדש, YUZU אקזוטי, ותווי ריח של עצים יבשים המסמלים הנאה מהשמש

מחיר: 199 שקל ל-100 מ"ל (במקום 430 שקל)

8. Azzaro Club Men של אזארו

מההודעה לעיתונות: שילוב המתפוצץ בנמרצות, ארומטיות וחושניות, אזארו קלאב לגבר ניחוח המתפתח בשני שלבים, כדי לרסס פעם אחת ולשמור על הקצב כל הלילה .הניחוח: סורבה לימון נמרץ, עם נגיעת פאפאיה ירוקה מעניקים שילוב חצוף המרכז אנרגייה חיובית משולב בקנבוס ותמציות ארומטיות חלקות של עץ ההינוקי (יפן) והזוהר של המאסק

מחיר: 129 שקל ל-80 מ"ל

בשמים עד 300 שקל

נשים

9. Cartier La Panthère של קרטייה

מההודעה לעיתונות: ז'אן טוסן הייתה יצאנית צמרת בעלת מוניטין של ה-“Belle Époque”, עם יופי כה נדיר, מסתורי ועצמאי. לואיס קרטייה התאהב בה בטירוף. טוסן נהייתה למאהבת של קרטייה וב-1933 הוא הפקיד בידיה את ניהול מחלקת התכשיטים האקסקלוסיביים של קרטייה, אותה היא ניהלה במשך כמעט 40 שנה. קרטייה העניק לה את שם החיבה "הפנתר", בגלל אופייה הפראי והבלתי מתפשר.

הניחוח: פרחוני, אך פראי. אקורד משולש המשלב את ה-Chypre, את הפרח המלבלב ואת המאסק - שילוש רגשות בהם מהדהדת אישיותה של הפנתרה.

מחיר: 96 דולר ל-50 מ"ל, להשיג בדיוטי פרי.

10. bebe Desire של bebe

מההודעה לעיתונות: שילוב מרתק של ניחוח חושני ואלגנטי, פשוט ויחד עם זאת מפתה - ניחוח התשוקה הנצחית.

הניחוח: תוסס ופירותי, תווים עליונים של לימון, פירות יער קפואים וקומקוואט. בתווים האמצעיים, זר פרחים שופע פורח עם פרנג'יפני, עלי כותרת של סיגליות ואדמונית ורודה. בבסיס תווים של עץ בהיר, אלמוג מולבן, ענבר, מושק ופרלין.

מחיר: 249 שקל ל-100 מ"ל

11. à la folie של מובוסן

מההודעה לעיתונות: אפריל משיקה בלעדית שני בשמים חדשים של בית האופנה מובוסן, בהשראת חופש, תשוקה והנאות הקטנות של החיים. משמעותו של à la folie הוא "בשיגעון".

הניחוח: בתווי פטל ושמפניה, בהשראת קיר רויאל, התווים האמצעיים מבוססים על ורדים צבעוניים ואביביים ותו הסיום הוא קרמל מתקתק המעניק לבושם ניחוח מעורר תאבון ותשוקה.

מחיר: 299 שקל ל-100 מ"ל (או דה פרפיום)

12. Rhythm Brit Burberry של ברברי

מההודעה לעיתונות: ניחוח חושני ופרובוקטיבי השואב השראה מהאדרנלין וההתרגשות, מהאנרגיה המחשמלת רגע לפני העלייה לבמה. קונצרט של ניחוח סוחף ומוסיקה חיה, החוברים יחד לשיכרון חושים.

הניחוח: התווים העליונים נפתחים בלוונדר אנגלי מתובל בפפריקה ורודה וניירולי. תווי הלב מוסיפים את עומק האוכמניות השחורות עם נגיעות נועזות של פריחה כתומה. ותווי הבסיס מתבלים את הניחוח במושק יערי מסתורי וטיבר.

249 שקל (מחיר השקה) ל-50 מ"ל

גברים

13. Silver Scent Deep של בוגארט

מההודעה לעיתונות: סיפור ההצלחה ממשיך. לא רק בושם - כוח משיכה גברי, קלאסי כמו סיפור בלשי טוב ומודרני כמו סרט מתח עכשווי - נבנה בזהירות, עמוק וחם. כמו דמות ראשית בסרט אפל, הוא מדגים היטב את המהות המסתורית והמרתקת של פיתוי גברי נצחי.

הניחוח: עשיר ולא כבד. תו עליון טהור של הדרים - אשכולית ותפוז, כמו פריחת ההדרים, משולב במוסקט, ותו הבסיס מזרעי טונקה, תמצית עץ האגוז ווניל.

מחיר: 149 שקל 100 מ"ל

14. Aqua Rush של נאוטיקה

מההודעה לעיתונות: Aqua Rush מנציח את המורשת הימית של המותג האייקוני ונוצר בהשראת ההרפתקאות של המסעות הימיים: הציפייה להתנפצות הגלים על חרטום האנייה, הרעש התוסס של קצף הגלים, הרוח המצליפה על המפרש המתוח והציפייה לחקר יעדים חדשים וטריטוריה לא נודעת.

הניחוח: התו העליון: יוזו עם טוויסט של כוסברה ספייסית מתוקה, התו האמצעי: מי מנטה, מרווה ועלי וילט, התו התחתון: אמברווד, מושק ועץ טיק.

מחיר: 149 שקל א.ד.ט ל-100 מ"ל

15. Guess Night של גס

מההודעה לעיתונות: מותג הלייף סטייל האמריקאי המפורסם משיק את Guess Night, ניחוח גברי מפתה וממגנט לגברים הנועזים של חיי הלילה. שובבות מתובלת עם תווים אנרגטיים משכרים, המחזיקים מעמד עד שהשמש עולה.

הניחוח: רענן וממריץ הנשלט על ידי ארומה גברית. פלפל חריף לצד תווים פיקנטיים של אשכולית וניחוח חושני של וטיבר משלימים את לב הניחוח לטווח ארוך, גרניום ופצ'ולי עטופים בנגיעות של מתיקות ועסיסיות.

מחיר השקה: 199 שקל ל-100 מ"ל

16. Kenzo Homme Night של קנזו

מההודעה לעיתונות: הבושם החדש לגברים המפתים שאינם לוקחים את עצמם ברצינות. הם רחוקים מסטריאוטיפים, סגנונם הוא סגנון הפיתוי שנשים אוהבות, מצחיק, נוגע ללב, יצירתי, מקסים ומשעשע.

הניחוח: אוריינטלי, גברי, חושני וממריץ. תו עליון: התפרצות של אשכוליות תוססת הל, עליי כוסברה. לב הבושם: גרניום, אקורד של מנגו, לענה. תו בסיס: וטיבר בסיס, טונקה ותמצית עץ הגאייקה.

מחיר: 300 שקל ל-100 מ"ל

בשמים מעל 300 שקל

נשים

17. Pleasures Flower של אסתי לאודר

מההודעה לעיתונות: ניחוח מלא חיים פירותי ופרחוני זה חוגג את הטבע היצירתי, הספונטני ובעל הנשמה החופשית של נערת פרחים מודרנית, הביטוי המדוייק ביותר של האביב, הפתוחה לכל הנאות החיים, היא משב רוח רענן וחיה את הרגע. אמיתית, טבעית וצעירה לנצח, הבהירות של עונת האביב זורחת דרכה.

הניחוח: תווים עליונים: ברגמוט, נרולי ומנדרין, מעורב עם ניצני קסיס ותווים עליים ירוקים. תווים מרכזיים: אדמונית תוססת ופריחת ורדים פראית שושנת עמקים ורודה ויסמין עשיר ומתז של מי קוקוס. תווים תחתונים: ענבר ווטיבר.

מחיר: 270 שקל מחיר השקה עד סוף אפריל (במקום 620 שקל) ל 100 מ"ל

18. Manifesto L'eclat של איב סאן לורן

מההודעה לעיתונות: פיתוי הדוניסטי, זוהר ומעל הכל רענן וחושני. מיועד לנשים הממציאות את עצמן מחדש בכל רגע, ולא פוחדות לתת לעצמי שלהן לצאת החוצה, הן נועזות, שובות לב ופרובוקטיביות ואין דבר שיכול להקהות ולעמעם את הקיום שלהן. "מניפסטו ל'אקלה" - לנשים האומרות "כן" לתעוזה, ליופי לרעננות ולקסם.

הניחוח: התו העליון של הבושם החדש פרח יסמין-פרזיה, המועצם באמצעות אקורד ירוק חדש של תה, נבטי דומדמנית שחורה ותמצית של ברגמוט. כשהתעוזה המחוצפת של רעננות ירוקה וממכרת זו מתעוררת לחיים על ידי החושניות של תמצית נרולי ועץ קשמירן, וניל, פולי טונקה ואלגום.

מחיר: 462 שקל ל-50 מ"ל

19. Dolce של דולצ'ה וגבאנה

מההודעה לעיתונות: בושם עכשווי השואב השראה מזיכרון ישן. מקוריותו אינה נובעת רק מהאופן בו הוא נוצר, כמו תמציות ריח מסורתיות ומרכיבים חדשניים, אלא מהיותו תרגום לשפת הבשמים של אהבת נעורים חדשה המשמרת את חיוניותה הנערית מתוקף תמימותה.

הניחוח: התווים העליונים: עלי נרולי, פרח פפאיה, הליבה: אמריליס לבן, נרקיס לבן, חבצלת מים לבנה, לאחר מספר שעות: קשמרן, תווי מושק, אלגום

מחיר: 595 שקל ל-50 מ"ל

20. Flowerbomb Eau De Perfume Extreme של VIKTOR&ROLF

מההודעה לעיתונות: עוצמתי ואינטנסיבי כמו הבזק של אור, ביטוי אולטימטיבי של סגנון ברור וייחודי, של שני אנשים החוגגים ומפארים את היוקרה, דרך המצאת הכללים מחדש. הצהרה ריחנית המעלה את ה"אוונגרד" ליוקרה קלאסית ומאשרת את התפקיד המרכזי שממלאים הרגשות בעולמם של ויקטור אנד רולף, עולם של הגזמה מבוקרת.

הניחוח: הענבר בתו הבסיסי מועשר ע"י וניל אבסולוט טהור ובנזואין, המעניקים לו את הקסם המפתה של פריט תשוקה ריחני.

מחיר: 480 שקל ל-50 מ"ל

21. Flash London Club של ג'ימי צ'ו

מההודעה לעיתונות: מחווה לנערת המסיבות הזוהרת, להתרגשות שחיי הלילה הסוערים של לונדון מציעים. בושם נשי, חושני ופרובוקטיבי המבוסס על זרי פריחה לבנים, היוצרים ניחוח כובש ומשכר, שמלווה את האישה למשך כל שעות היום ואל תוך שעות הלילה.

הניחוח: קוקטייל אולטרה מודרני, פרחוני ופירותי, המבוסס סביב זר פרחים לבן משולבים בנגיעות נוצצות של ליצ'י וברגמוט. התווים עליונים מלאים רעננות טרייה של זרי פריחה לבנה, הלב משלב פפריקה אדומה, תותים ומנדרינה. התו התחתון מורכב מאקורד של תווים עציים ופודרתיים בעל מבנה בסיס של עצי יער.

מחיר: 345 שקל ל-60 מ"ל

22. Calyx של קליניק

מההודעה לעיתונות: הפרי היחיד בניחוח הוא אשכולית. כל ארומה פירותית אחרת שזוהתה היא רק רושם של פרי זה שנוצר על ידי רוקח הבשמים על ידי עירבוב מרכיבים אחרים.

הניחוח: התו המפתה הפירותי של האשכולית מתחיל בעוצמה כאשר נוצר מגע ראשון עם העור ונשאר נועז מלמעלה עד מטה, שומר על איזון מושלם בין פריכות נקייה ומתיקות ורדרדה. שני תווים מרכזיים מעוררים את הבושם לחיים: אשכולית פריכה מעניקה חתימה מלהיבה ומקנה תחושה בשרנית, עסיסית ומלאה חיים, ועלה ירוק יוצר רושם רטוב, דמוי טל ומרענן עם תחכום בלתי נשכח.

מחיר: 490 שקל ל-50 מ"ל

23. 212 VIP Rosé של קרולינה הררה

מההודעה לעיתונות: הבושם החדש נולד מהלב והנשמה של המסיבה הטובה ביותר בניו-יורק. מסיבה נהדרת שחושפת את כל הזוהר, האלגנטיות והתענוגות של העיר. הרעננות והעליצות שמביא עמו ה-212 VIP ROSÉ מפיחה חיים חדשים בעולם מסיבות ה-212 VIP. חיים יותר מפתים, יותר זוהרים ומלאי ריגושים.

הניחוח: רענן, נשי וחושני ומורכב משלושה תווים: שמפיין רוזה הוא הבולט מבין תווי הראש. הוא מצהיר בחגיגיות עליזה שמתנפצת כמו בועות ורדרדות ומצחקקות ומעניקות רעננות לבושם. רענן ומאוד פירותי. פריחת האפרסק ו-Queen Wood Accord תוו הבסיס המותיר אחריו שובל ממכר, אלגנטי עדין של עץ שמעניק לבושם חושניות מופרזת.

המחיר: 509 שקל ל-50 מ"ל

24. Cheerfully Pink של טומי הילפיגר

מההודעה לעיתונות: Cheerfully Pink הוא בושם מעורר ועדין גם יחד. הוא בנוי מרבדים המשדרים נשיות קלאסית שבה בעת היא גם לא קונבנציונלית, ניחוחות מתובלים מתערבבים בניחוחות הפירותיים ליצירת בושם בהיר, מרגש ורווי.

הניחוח: פרחי ציפורני החתול נמרצים משתלבים במנדרינה איטלקית, גרגרי יער, ליצ'י ופלפל אנגלי. בליבו של הניחוח שוכנת תערובת פרחונית מתובלת של מגנוליה, ילאנג ילאנג ממוהלי, גרנדייה (פרי הפסיפלורה) וורד, ומעל כולם עלי כותרת של יסמין טהור. התווים המסיימים הם אלגום חלבי, עץ ארז ופצ'ולי מאינדונזיה ואבסולוט וניל ו-Sylkolide™ מושק משווים לבושם חמימות וייחודיות שתיזכר לאורך זמן.

המחיר: 370 שקל ל 50 מ"ל או דה טואלט

גברים

25. Assoluto של Fendi

מההודעה לעיתונות: חזק! גברי! סמכותי! מעודן! אלגנטי! מכובד! בהחלט גבר! בהחלט! הגבר המושלם של פנדי בעל נוכחות סמכותית המגלם את הגבריות האולטימטיבית. הכוח המפתה שלו ממיס נשים ומעורר תשוקה עזה אליו. הוא מסתורי ובטוח בעצמו הוא בעל יכולות פיתוי עם עוצמה איטלקית.

הניחוח: עשיר (אוריינטלי, עצי וגברי, עם תמצית עץ העוד, מודגש על ידי ווטיור ופאצ'ולי, שרף הבלסמי, האפופונקס, תמצית הדרים, הל מגאוטמלה, פלפל ורוד ועוד)

מחיר השקה: 350 שקל ל-100 מ"ל

26. La Nuit De L’homme Collector Edition של איב סאן לורן

מההודעה לעיתונות: מפתה, מעורר תשוקה, בעל מסתוריות אלגנטית, המטביע את חותמו. נצחי. לגבר המחפש את הניחוח, שאף אישה לא תוכל לעמוד בפניו. הגבר של איב סאן לורן, כריזמטי יותר מתמיד, מכניע את הלילה, חי ונושם סיכונים, חסר מעצורים, אך תמיד חקוקה בו אלגנטיות נדירה.

הניחוח: אוריינטאלי-עצי נקי, מחוזק בתו עליון של הל, לימון וברגמוט. התו המרכזי - לבנדר יחד עם גרניום ופלפל שחור ותו הלב עץ ארז ווטיבר מעורבבים עם פולי טונקה.

מחיר: 573 שקל ל-100 מ"ל

27. Gentelmen Only של ג'יבנשי

מההודעה לעיתונות: אנו רואים אותם הולכים, לבושים ללא רבב למרות השעה המאוחרת, מבטם מפתה באופן טבעי, דיסקרטיים, חברים במועדון חברים סודי. החושניות היא העור השני שלהם. הם ממגנטים נשים בפשטות האלגנטית והטבעית שלהם. גברים רוצים להיות כמוהם.

הניחוח: זוהי הגרסה האינטנסיבית של הג'נטלמן. עמוק יותר, עוצמתי ועשיר יותר. ניחוח עצי, ניחוח של גבר חסר בושה ובעל קסם וגבריות.

350 שקל ל-100 מ"ל או דה טואלט

28. קולקציית היוניסקס Prive של ארמני

מההודעה לעיתונות: קולקציית הבשמים מחוברת בצורה אינטימית לעולמו האישי של ג'ורג'יו ארמני. ויוצרת הילה ואווירה ייחודית למי שמשתמש בהם. הקולקציה מורכבת משלוש וורסיות: Les Eaux (המים), La Collection (הקולקציה), ו-La Collection des Mille et Une Nuits (קולקציית אלף לילה ולילה). שלושתן יוצרות מלתחה מגוונת המתאימה למגוון מצבי רוח ורגעים מיוחדים. כל הבשמים בקולקציה מעוצבים לשמש נשים וגברים כאחד וייחודם בחתימת ניחוח מרומזת ובמינימליסטיות.

הניחוח: בהשראת השפע שמציע הטבע, ההיסטוריה של הבישום, ומנפלאות המזרח. כל בושם מציג לראווה את היופי הטבעי של מרכיב יקר אחד מבין המרכיבים האצילים ביותר הקיימים בעולם, ביניהם עשב הוטיבר מג'אווה, קטורת מסומליה, ורד דמשקאי מטורקיה ועוד.

מחיר: 14 בשמים, במחירים 172$ - 269$ ל-100 מ"ל, בלעדי לדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון