אפשר לסמוך על וייקפדיה בנוגע לניסוחים קולעים, שיעזרו לך למקם את הסלבריטי התורן בנישה הנכונה. כך למשל, על שון אופריי נכתב שם כי הוא מוכר בזכות His pillowed lips and hoooded blue eyes, ובמילים אחרות: שפתיים רכות כמו כרית ועיניים מצועפות.

חורף חם. בפרסומת של ארמאני
חורף חם. בפרסומת של ארמאני

אפשר לסמוך גם על מדונה שתגייס את האיכויות החד-פעמיות האלה לקליפ הלוהט שלה Girl Gone Wild, בו שון אופריי, הדוגמן הכי לוהט בעולם כרגע, מעשן סיגריה, לועס מסטיק, נאנח ומדגים את קוביות הבטן הבלתי נשכחות שלו. מדונה, כהרגלה, יודעת לשים את האצבע על צעירים משובחים.

אם עד לא מזמן שון אופריי, שבלט גם על המסלול בשבוע האופנה האחרון לגברים בפריז, היה הסוד הקטן והשמור של תעשיית האופנה, כעת, עם הכרזתו כפנים החדשות של ארמאני ג'ינס, הוא יהפוך לנחלת הכלל. הוא התגלה בשנת 2006 ברשת החברתית שאז עוד היתה שווה משהו - Myspace, ובשנתיים האחרונות הקריירה של הבחור האמריקאי בן ה-23 נמצאת בזינוק מתמיד.

בשנת 2010 קיבל אופריי קמפיין יוקרתי של קלווין קליין ג'ינס, וגם זכה לככב בקמפיין של המותג האיטלקי בוטגה ונטה, כשהוא מוכיח במקביל את יכולותיו לגלם גבר-גבר כל אמריקאי ומאהב אירופאי מסתורי. היכולת שלו להחלף את עורו ולהיראות נשי ורך ברגע אחד וקשוח ברגע אחר, שרתו אותו היטב בשנה זו.

גבר גבר? על שער מגזין ווג
גבר גבר? על שער מגזין ווג

בהמשך, עשה אופריי את הצעד ההגיוני הבא והחל להוריד את חולצתו בכל הזדמנות - בתצוגות, בפרסומות לג'ינס, וכאמור בקליפ הבלתי נשכח של המלכה האם. עוד סימן בלתי מעורער להיותו הדוגמן המוביל של הרגע הוא הטאמבלר המתבקש, בו נאמר כי שון אופריי נראה Rediculously Good. מה שנכון, נכון.

חסר גיל. על שער DaMan
חסר גיל. על שער DaMan

בתקופה בה דוגמנים מהלכים מתחת לרדאר, ואפילו דוגמניות-על נלחמות על תשומת לב באמצעות גירושין (מירנדה קר) ויוזמות עסקיות בלתי נגמרות (ג'יזל בונדשן), תשומת הלב לה זוכה אופריי מהתקשורת יוצאת דופן בכל קנה מידה. מראיינים מכתירים אותו כ"שנון" ו"מקסים" ונהנים לשמוע אותו מדבר על ג'ורג'יה, המדינה הדרומית בה נולד, ועל היותו בחור פשוט שאוהב כדורגל וכלבים.

גם מי שלא קורא אנגלית ולא מתעניין במורשת ובמסרים של מיסטר אופריי, יכולה ליהנות מהחזות המיוחדת שלו ומהשרירים המפותחים שלו. בחום הזה, היינו מסתפקות אפילו בפחות.