בשעה שאצלנו עסוקים באיום האיראני, בפעלולי ביטול הבחירות ובעוד סוגיות הרות גורל, בארצות הברית משתוללת מזה שבוע סערה מהסוג שהצהובונים אוהבים. כאילו שאין Toddlers and Tiaras בעולם, התקשורת האמריקאית נדהמת מהסיפור הבא - אמא מכורה לשיזוף מניו ג'רסי הביאה את בתה בת ה-5 לתפוס צבע במיטת שיזוף.

פטרישיה קרנציל, דמות כה הזויה שגם המערכון של סאטרדיי נייט לייב שהוקדש לה לא הצליח להעביר את מלוא הביזאריות שלה, הואשמה לפני כחודש בגרימת כוויות לבתה בעקבות הנחתה במיטת שיזוף באחד המכונים השכונתיים. פשעה של האם התגלה לאחר שמשטרה נקראה לגן החובה של הילדה.

הסיפור של קרנציל, שלמרות הרחקתה מכ-60 סלוני שיזוף באזור מגוריה טוענת שההאשמות נגדה שקריות ומעידה בימים אלה במשפט המתנהל נגדה, הוליד גל גיחוכים כלל-ארצי, הכולל אזכורים בבלוגים, גינוי מצדה של חסידת השיזוף המלאכותי וכוכבת הריאליטי סנוקי, תגובות נגד של קרנציל והשיא - בובה חרוכה במיוחד שנוצרה בהשראת האמא המטורפת על ידי חברת הצעצועים Hero Builders.

בנוסף לשעשוע שעוררה האמא השחומה במדיה וברשתות החברתיות, האירוע הצית כמובן דיון מחודש על הבטיחות או חוסר הבטיחות הכרוכים במיטות שיזוף. בערוצי החדשות השונים ניערו את האבק מרופאי העור והמומחים , שבתורם הכריזו כי מיטות שיזוף "בהחלט יכולות לגרום לסרטן".

הבאזז סביב השערוריה לא פסח גם על החברה השוודית H&M, שבדרך כלל מתהדרת באג'נדה חברתית וסביבתית, אשר פרסמה לפני כשבוע מודעת לליין בגדי הים שלה, בכיכובה של דוגמנית שזופה באופן לא טבעי. לאחר שה-Swedish Cancer Society, כמו גם קבוצות תמיכה בחולי סרטן העור מחוץ לשוודיה, האשימו את המותג בחוסר אחריות, ב-H&M דאגו להתנצל ולהבהיר כי "מטרת הפרסומת היתה אך ורק להציג את בגדי הים שלנו".

לכולם ברור שה - tanaholic mom, כפי שהיא כונתה בתקשורת, היא עוד בדיחה עצובה מפס היצור של האמא שהלבישה את בתה כזונה, ועם זאת תרומתה לשיח הציבורי לא מוטלת בספק. הלוק החרוך שלה, שמגחיך בו זמנית גם את פוטושופ השיזוף של H&M וגם את המראה הכתמתם באופן חשוד של כוכבות סוג ד' כמו לינדזי לוהן והיידי מונטאג, יגרום ללא מעט נשים לחשוב פעמיים לפני שהן נמרחות בשמן גזר ונשכבות על הגב. והצאצאים? עדיף כבר להשאיר אותם מול הטלוויזיה.